Кери Уошингтън възрази срещу Photoshop обработката на своя снимка | webcafe.bg
AdCafe

Кери Уошингтън възрази срещу Photoshop на своя снимка

webcafeLifecafe, по The Daily Beast
08.04.2016, 00:47 (обновена 13.04.2016, 19:00)

1 от 4 снимки Назад Напред

кери уошингтън в adweek

Корицата на сп. AdWeek с толкова обсъжданата снимка на Кери Уошингтън

Актрисата Кери Уошингтън получи широко одобрение заради изразеното недоволство към списание AdWeek.

Познатата от сериала „Скандал" Уошингтън твърди, че снимката й на корицата на най-новия брой на списанието е прекалено изменена чрез Photoshop - макар че не уточнява в кой аспект точно са прекалили от списанието.

Вчера тя изрази недоволството си с любезно и дипломатично съобщение в Instagram. „Странно беше да видя своя снимка, която е толкова различна от начина, по който изглеждам, като се погледна в огледалото. Чувството е неприятно", написа актрисата.

Но все пак няма нищо конкретно в нейното писмо, тъй че не става ясно от какво във вида си на снимката е толкова разстроена.

Това даде воля на журналистическите спекулации и някои публикации предположиха, че кожата й е била изсветлена - но Кери Уошингтън не е твърдяла нищо такова. Да не би носът й да е бил изтънен? Дали обработката с Photoshop я е доближила до „белите" стандарти за красота?

Но в написаното от актрисата няма никакви индикации за расизъм. „Вижте, Photoshop обработката не ми е чужда", обяснява тя. „Случва се често. По някакъв начин сме станали общество от хора, коригиращи снимките си - кой не обича филтрите?!? Аз невинаги критикувам такива корекции, но съм имала възможността да говоря за влиянието на изменения ми образ в миналото и смятам, че това е важен разговор".

Мнозина хвалят Уошингтън за „честността", но за кое точно е била честна и какво точно критикува? Какъв точно е този „важен разговор": на нея горе-долу й харесва да бъде обработвана с Photoshop и горе-долу не й харесва.

Същевременно в Instagram съобщението си тя прави реклама на списание AdWeek, хвали го няколко пъти и призовава всички да си купят новия брой.

От изданието се оправдаха, че не са извършвали никакви допълнителни изменения, освен да направят косата на Кери Уошингтън по-обемна.

„Направихме минимални корекции, единствено за нуждите на дизайна на корицата. Не сме целяли проява на неуважение, тъкмо обратното. Радваме се и сме ентусиазирани относно статията за нея и оценяваме откровените й коментари", каза главният редактор на списанието Джеймс Купър.

Миналата година от друго издание, InStyle, бяха принудени да отричат, че са изсветлили кожата на Кери Уошингтън в своя корица, предизвикала подобна реакция. А сегашните неволи на актрисата идват скоро след като колежката й Лина Дънам от сериала „Момичета" порица испанско издание за „твърде много Photoshop" - но списанието не беше направило кой знае какво със снимка, одобрена от представителите на Дънам, и впоследствие тя се извини.

Наистина модерните технологии и гримьорски техники позволяват лицата ни да бъдат манипулирани както ние искаме, или както определено издание го изисква. Но все пак тази възможност за промени, тази свобода да бъдеш хамелеон чрез натискане на един бутон, идва във време, когато съществува и желанието да изглеждаш „реален".

Затова всяка Photoshop корекция на известна личност рискува да предизвика упреци, че създава комплекси и нереалистични представи, и даже, че е расистка, когато съществува някакво привидно изсветляване на кожата.

Кери Уошингтън и Лина Дънам може и да познават лицата си по-добре от всеки друг, но когато за тях се погрижат гримьори, стилисти и технологични магьосници, те вече не изглеждат толкова като „реалните" им лица. И актрисите знаят, че така стоят нещата, щом се съгласят да се снимат за корица. Те, техните агенти и техните представители явно не са поставили условието „никакъв Photoshop" преди съответните фотосесии, което означава, че не искат да излязат на първа страница в максимално естествен вид.

Точният въпрос е колко „реална" желае да изглежда една звезда - вероятно достатъчно реална, за да е в крак с тенденциите и достатъчно бляскава, за да поддържа звездния си имидж. Именно за постигането на този „непринуден" блясък обаче е нужен екип от специалисти и известните трябва да се примирят с това.

Останалото е просто лицемерие и вдигане на шум около корици на конкретни списания.

Oще: adweek  instagram  instyle  lifecafe  photoshop  агенти  актриса  актриси  брой  възрази  грим  гримьор  екип  звезда  знаменитости  издание  изсветлена  кери уошингтън  кино  кожа  корекции  корица  красота  лина дънам  лице  модни тенденции  момичета  недоволство  обработка  огледало  представители  пътувания  расизъм  скандал  снимка  списание  стандарти  стилист  фотогалерии  фотошоп  холивуд  холивудска 


Още от Медии

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Регистриран на: 08.07.2015, 15:05

1 e-mil | 09.04.201606:20

Освен всичко останало модерните технологии създават у хората нереалистични представи, че манипулациите стават само с натискане на един бутон. Само че тази тъпа илюзия се поддържа от журналисти, които никога не са виждали как се прави ретуш.
   

оценка

+0 -0