Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Забравете за Петела - те ще отразяват Рио 2016 за Google

Австралийката Клое Морело (25 г.) поддържа моден видео-блог в YouTube с близо 2 млн. последователи, на окито предлага забавни и информативни съвети за дрехи, грим и прически, както и ревюта на козметични продукти. Морело работи в кампании с брандове като L`Oreal, Yves Saint Laurent и др. Снимка: https://www.instagram.com/chloemorello
Австралийката Клое Морело (25 г.) поддържа моден видео-блог в YouTube с близо 2 млн. последователи, на окито предлага забавни и информативни съвети за дрехи, грим и прически, както и ревюта на козметични продукти. Морело работи в кампании с брандове като L`Oreal, Yves Saint Laurent и др.
30-годишният британец Бен Браун е двукратен световен шампион по каяк, популярен YouTube-влогър и фотограф. Започва да се занимава с кино и фотография след края на спортната си кариера. Снимка: https://www.instagram.com/mrbenbrown
30-годишният британец Бен Браун е двукратен световен шампион по каяк, популярен YouTube-влогър и фотограф. Започва да се занимава с кино и фотография след края на спортната си кариера.
20-годишната Елизабет "Лиза" Коши има над 2,8 млн. последователи в YouTube. Още 5 млн. души гледат видеата й в платформата за видеосъдържание Vine. Лиза започва кариерата си на влогър още като ученичка. В момента учи бизнес маркетинг.
Снимка: https://www.instagram.com/lizzzak
20-годишната Елизабет "Лиза" Коши има над 2,8 млн. последователи в YouTube. Още 5 млн. души гледат видеата й в платформата за видеосъдържание Vine. Лиза започва кариерата си на влогър още като ученичка. В момента учи бизнес маркетинг.
Броуди Смит (28 г.) е известен "ултимейтър" - състезател по спортове с летящ диск. Каналът му в YouTube, в който той демонстрира трикове с фризби, има над 1,4 млн. последователи. Към 2015 г. нетното богатство на Смит се изчислява на 1,5 млн. долара. 
Снимка: https://www.instagram.com/brodiesmith21
Броуди Смит (28 г.) е известен "ултимейтър" - състезател по спортове с летящ диск. Каналът му в YouTube, в който той демонстрира трикове с фризби, има над 1,4 млн. последователи. Към 2015 г. нетното богатство на Смит се изчислява на 1,5 млн. долара.
Каели е на 26 години и живее в Мексико, поддържа канала си в YouTube от 2010 г. насам, като оттогава е събрала над 7 млн. последователи. Още 4,3 млн. души са й фенове във Facebook. Истинското й име е Олала Лопез.
Фелипе Кастанхари е на 26 г. и е роден в Сао Пауло, Бразилия. Основният му YouTube-канал има 7 млн. последователи, а вторият профил, поддържан от него, има още над 1 млн. фенове. Преди да започне да се занимава с влогърство, той е бил 3D аниматор.  Снимка: https://www.instagram.com/fecastanhari
Фелипе Кастанхари е на 26 г. и е роден в Сао Пауло, Бразилия. Основният му YouTube-канал има 7 млн. последователи, а вторият профил, поддържан от него, има още над 1 млн. фенове. Преди да започне да се занимава с влогърство, той е бил 3D аниматор.

Google и YouTube планират да преобърнат представите ви за медийно отразяване на Олимпийските игри, като изпратят 15 собствени "кореспонденти" в Бразилия.

Вместо спортни журналисти обаче Google залага на най-популярните влогъри от YouTube, които ще излъчват на живо впечатленията си от игрите и от други събития в Рио де Жанейро.

Сред тях ще бъдат Лиза Коши, Броуди Смит, Бен Браун, Каели, Клое Морело и Фелипе Кастанхари (вижте повече за тях в галерията).

Освен че ще разчита на своите "Създатели" (както YouTube нарича хората, които произвеждат видео-съдържанието), онлайн-гигантът ще разположи на различни точки в Олимпийския парк няколко от камерите си за 360-градусови снимки, които се използват в Google Street View. Така всеки потребител по света ще може да се "пренесе" по улиците на Рио де Жанейро в разгара на най-голямото спортно събитие.

За онези, които искат да знаят всички подробности около игрите, Google ще предложи опция за автоматични ъпдейти в мобилната версия на търсачката си с информация за програмата на състезанията, резултатите, броя на медалите и още новини за атлетите.

Рио'2016 ще бъдат най-гледаните Олимпийски игри за онлайн-индустрията. През последната година потребителите на YouTube са гледали толкова много видеозаписи със спортисти, участващи в игрите, че продължителността им се равнява на 23 000 години.

Близо 2/3 от тези клипове са гледани през мобилни устройства, пише в блога си Кристоф Хаймс, ръководител на отдела за новинарски и спортни партньорства на Google за Европа, Близкия Изток и Африка.

Google ще си партнира с BBC, America Movil и японската NHK, за да излъчва най-интересните моменти от спортните състезания в повече от 60 държави по света.

 

Най-четените