Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Колата, която обиколи Instagram

Най-добрата снимка е с над 12 200 харесвания и е направена от Оливър Вегас (@ovunno). Фотографът на свободна практика от Барселона завежда Ана и Марко до специално място на един час път от своя роден град - перфектното място за романтична снимка на залеза, като Zafira заемаше централно място.

Снимка: Opel
Най-добрата снимка е с над 12 200 харесвания и е направена от Оливър Вегас (@ovunno). Фотографът на свободна практика от Барселона завежда Ана и Марко до специално място на един час път от своя роден град - перфектното място за романтична снимка на залеза, като Zafira заемаше централно място.

Ана Сампио Барос е португалка, която живее в Австрия. По професия е архитект на свободна практика и често в работата си използва опита си от социалните мрежи.

Марко Гаджио е от Венеция и също е архитект, популярен е в интернет с фотографиите си на сгради и архитектура.

Те са @anasbarros и @neumarc в Instagram и са изборът на @opel за лица на новата кампания на бранда в Instagram.

В рамките на #ConnectedRoadTrip Ана и Марко  имат за задача да пътуват с Opel Zafira от Франкфурт до Барселона и да позиционират колата в контекта на обичайните си снимки .

Пътуване, по време на което снимат, снимат ги и се срещат с други потребители от Instagram.

Ана е истински инфлуенсър - има 360 хиляди последователи, а Марко почти 100 хиляди. Акаунтът на @opel добавя към тях още 114 хиляди.

Кампанията носи на Опел почти 1.5 милиона импресии и над 209 000 харесвания.

Най-успешната снимка е фотография с 12 200 харесвания. Направена е от Оливър Вегас (@ovunno)- фотограф на свободна практика от Барселона, който води Ана и Марко до специално място, на един час път от своя роден град. Резултатът е романтична снимка на залеза, в която тяхната Zafira заема централно място.

Пътуването с компактния ван на Opel със система от седалки Flex7 е практично и комфортно - имат голям багажник, много пространство и място за общо 7 пътника.

Слънцезащитните щори в задната част се оказват полезни за снимки. Те блокират излишната светлина, което позволява на фотографите лесно да редактират своите снимки и текстове в комфорта на салона, ползвайки мобилния Wi-Fi хотспот.

В Париж Марко и Ана имат срещат на пикник край Сена с местни "инфлуенсъри".

В Барселона се в разхождат семейство, което шофира по-стар модел Zafira.

Barcelona vibes... #ConnectedRoadTrip w/ @opel #sponsored

A photo posted by Ana Sampaio Barros 🇵🇹 | Vienna (@anasbarros) on Sep 5, 2016 at 12:45pm PDT

"Беше невероятно приключение! Обичам пътуването и наистина съм щастлива с всички тези страхотни снимки. ", отбелязва Ана.

Равносметката от цялото пътуване е 12 дни, 3000 км, 10 града и един куп чудесни снимки на Европа, които можете да разгледате в профилите на двамата.

Това е втората Instagram кампания за производителя от Рюселсхайм. По-рано тази година марката направи колаборация с фотографката katia_mi за Opel GT Concept.

 

Най-четените