Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Volvo иска клиентите на BMW и Mercedes

Новият флагман на Volvo - S90 ще направи световната си премиера в Детройт следващата седмица
S90 ще предложи на клиентите изтънчен дизайн и съвременни технологии
През тази година седанът трябва да постигне 7000 продажби в Щатите
Шведският модел ще се предлага и в plug-in версия
S90 маркира завръщането на Volvo на пазара на луксозни автомобили
5-ата серия на BMW е образецът, по който се сравняват участниците на този пазар
Е-класата на Mercedes и 5-ата серия на BMW имат по около 40 000 продажби годишно в САЩ

Новият флагман на Volvo - S90, ще направи световната си премиера на автомобилното изложение в Детройт следващата седмица, а заедно с него шведската марка ще навлезе и в нов етап от битката за клиенти - вече срещу утвърдените лидери при премиум марките BMW и Mercedes.

Вицепрезидентът, отговарящ за маркетинга на Volvo Северна Америка Бодил Ериксон заяви пред Automotive News, че потенциалните клиенти на S90 са тези, които досега са карали Е-класата на Mercedes или 5-ата серия на BMW и точно те трябва да бъдат „вербувани". Според Ериксон, целта на S90 през тази година в Щатите ще е между 5000 и 7000 продажби.

Доста по-амбициозни са плановете на Volvo за S90 за 2017 година - между 15 000 и 20 000 продажби в САЩ, което определено ще се отрази на пазарния дял на моделите на BMW и Mercedes. На година двете марки продават по около 40 000 бройки от 5 серия и Е-класата в Щатите.

Дали обаче Volvo ще успее за две години да стигне до половината от продажбите на германските си съперници, след като толкова дълго отсъстваше от пазара на луксозни автомобили?

Според Ериксон, тайната на успеха на S90 се крие в скандинавския му дизайн и лесните за използване технологии, намерили място на борда на впечатляващия сезон.

Освен това, той направи и още едно интересно уточнение - Volvo ще се цели в клиентите, към които преди години се насочи и Subaru - „тези, които обичат да са навън, водят активен начин на живот и се интересуват повече от безопасността в автомобила, отколкото от статута, който изразява той". Безопасността винаги е била една от най-силните страни на Volvo, а в интерес на истината, няма автомобилна марка, която да не се интересува от „хората, които водят активен начин на живот".

Тук обаче Ериксон добави още нещо: „Интересуваме се от клиенти, които търсят по-луксозен автомобил от моделите на Subaru".

Volvo S90 излиза на пазара с 4-цилиндрови турбо мотори, бензинови в Щатите и във вариант plug-in хибрид, а вече в интернет изтекоха и изображения на комби версията на модела, която определено ще има успехи на някои от най-важните пазари в Европа, като Германия.

 

Най-четените