Джей Ло отново рекламира FIAT 500 | webcafe.bg
Autocafe

Джей Ло отново рекламира FIAT 500

Autocafe.bg
21.11.2011, 12:03 (обновена 23.02.2012, 17:26)

1 от 4 снимки Назад Напред

gucci 4

Дженифър Лопес е лицето на FIAT 500 в Щатите

Супер звездата Дженифър Лопес участва в новата рекламна кампания на FIAT 500, която се явява следващия етап от популяризирането на италианския мъник в Щатите. И това се явява третата стъпка от тази невъзможна на пръв поглед стратегия, предприета от италианския автомобилен гигант - първо Джей Ло ни показа 500 в Бронкс, след това ни демонстрира и 500 Abarth, а сега е ред на специалната серия Gucci Edition.

Основният мотив на клипа и кампанията е "Елегантността се постига лесно" и бъдещите пазарни успехи на 500 в Щатите трябва да бъдат улеснени от ангажирането на двете известни марки - Джей Ло и Gucci.

Но, засега популярността на Лопес не успява да направи 500 по-разпознаваем за американците.

Въпреки че логиката на FIAT е повече от правилна - компанията иска да направи най-емблематичния си продукт максимално популярен и какво по-естествено решение от това да наеме една от най-големите музикални и кино звезди в Щатите.

Първите резултати са обнадеждаващи - Лопес се харесва както на испаноговорящите в Щатите, така и на тези, на които английският им е матерен език. И те определено са обърнали внимание на това, което тя иска да им каже.

FIAT им предлага италиански шик, елегантност и нещо различно от масовите модели на американската автомобилна индустрия.

Освен това, испаноговорящите шофьори в Щатите са наясно какво е FIAT, най-малкото защото компанията от години е една от най-силните и добре представящи се марки в Южна Америка.

Пример - от години FIAT е номер 1 по продажби в Бразилия - а това е един от най-бързо развиващите се пазари в световен мащаб. Така че, че тези, които говорят португалски също са наясно за какво става дума.

Предишният клип на Джей Ло за FIAT беше сниман в Бронкс - там където е израснала певицата, отнесе някои критики, тъй като животът й вече не е свързан с тази част на Ню Йорк, но тя държи да се знае, че там са корените й.

Какво обаче да очакваме оттук нататък? На практика FIAT не се е появявал на американския пазар от над 25 години и марката е непозната за по-голямата част от потенциалните и настоящи купувачи на автомобили, които са на възраст под 40 години.

За съжаление, откриването на центровете, където се продава 500, се забави и продажбите все още не са на необходимото ниво. Но стратегията е по-мащабна - компанията рекламира в Националната футболна лига (NFL) и вече има доста бройки FIAT 500 във флотите на компаниите, които дават коли под наем.

А и Джей Ло винаги помага.

Oще: fiat 500  gucci  дженифър лопес 


Още от Бизнес

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Регистриран на: 11.12.2011, 04:49

4 Делян | 11.12.201104:58

....понеже зимите са много люти в САЩ Смее се
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 10.12.2010, 06:25

3 Bichkiiata | 27.11.201107:15

М-да плъзнаха плахо тука по пътищата като пичи въшки, но да видим какво ще се случи след първата зима. Талянците не държат много на студ, освен ако не са ферари, мазерати или ламборджини добре завити от септември до май в +26С отопляеми гаражи.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 05.01.2011, 12:03

2 solaar | 25.11.201110:49

Трудно ще пробие в Щатите, но в европа (може би освен Германия) е изключително масова кола. В Париж например направи конкуренцията на френските мъници смешна.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 15.09.2011, 21:28

1 Лудколю Деликолев | 24.11.201118:22

Този модел на Фиат 500, който го кара Джей Ло е с две седалки една зад друга, като изтребител - в едната се вози - Джей, в другата - Ло. Ло. Пърде Ло.
П.П. Ах, на дяда големия хубав дирник.
   

оценка

+0 -0