Кратка история на Porsche 911 в снимки II | webcafe.bg
Autocafe

Кратка история на Porsche 911 в снимки II

Autocafe 13.10.2015, 08:48 (обновена 06.11.2015, 19:25)

1 от 18 снимки Назад Напред

porsche 911

996 Turbo (2000)
GT1 печели „24 часа на Льо Ман” през 1998 година и версия на мотора му се появява в 996 Turbo. Макар и „по-кротък” двигателят е с мощност 415 конски сили.

В края на 90-те години Porsche печели победата в Льо Ман с 911 GT1 и имиджът на прототипа, както и технологиите от този автомобил започват да навлизат в серийното производство на компанията.

В началото на века моделното поколение 996 е все още актуално, но специалните версии на 997 стават все по-силни и интересни, а малко по-късно се появява и следващата генерация автомобили, също носещи названието 997.

Първите години на XXI век са като истински рай за почитателите на 911 - дизайнът на последните поколения става все по-зрял, двигателите са все по-мощни, а различните версии на модела - все повече и все по-интересни.

Тенденциите в масовото автомобилостроене няма как да подминат и Porsche въпреки традициите на марката в създаването на спортни автомобили, някои от които са известни с това, че са трудни за каране. Навлизането на трансмисиите с два съединителя (PDK) е точно такова решение, което лишава водачите на съвременните версии на 911 от притесненията, че могат да претоварят съединителя или пък няма да използват оптимално мощността на впечатляващия автомобил.

И от друга страна, атмосферните мотори бавно, но неумолимо отстъпват пред турбо двигателите, дори и при версиите, където това доскоро изглеждаше немислимо.

През новия век Porsche има какво да предложи на почитателите на 911, вижте го в галерията.

Oще: porsche  porsche 911  автомобили 


Още от Класика

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.