Следващият Megane RS: с по-малък мотор и автоматик | webcafe.bg
Autocafe

Следващият Megane RS: с по-малък мотор и автоматик

Autocafe 21.12.2015, 15:23 (обновена 04.01.2016, 12:07)

1 от 6 снимки Назад Напред

renault megane rs

Следващият Megane RS ще се появи най-рано през 2017 година

Следващото поколение на спортния Renault Megane RS ще представлява доста по-различен автомобил от актуалния модел, който все още е на пазара. Информацията е на няколко специализирани германски медии и едва ли ще се хареса на най-верните почитатели на продуктите на Renault Sport.

Сега Megane RS е изключително близък до състезателните коли ежедневен автомобил с 2-литров турбо мотор с мощност 275 конски сили, купе с две врати и невероятно поведение на пътя и вдъхновяваща динамика. Да не пропуснем и почти перфектната предавателна кутия и тежкия съединител, който обаче тормози някои от шофьорите в натоварения градски трафик.

В близко бъдеще това обаче ще се промени и Megane RS ще поеме по противоречивия път, по който тръгна и развитието на друга икона на Renault Sport - Clio RS.

За да намали разходите по създаването и развитието на Megane RS, в Renault са се отказали от версията купе и спортният модел отново ще се предлага като хечбек с пет врати. Агресивната аеродинамика обаче остава характерна особеност на модела - крила и елементи в стил Формула 1, широки прагове и по-широки калници, както и спойлер на ръба на петата врата.

От Renault вече потвърдиха, че компанията ще се откаже от 2-литровия турбо мотор с 275 конски сили, който се използва сега при Megane RS, тъй като агрегатът не отговаря на новите и по-строги стандарти за вредните емисии, които ще влязат в сила в следващите няколко години. При Megane RS даунсайзингът ще намери израз при използването на 1,6-литров турбо двигател - еволюция на мотора, който сега задвижва актуалния Clio RS. В това няма нищо лошо, все пак WRC автомобилите се задвижват от 1,6-литрови турбо двигатели.

Предполага се, че топ мощността на следващия Megane RS ще е около 300 конски сили.

Тук обаче идва неприятната новина. Сега Megane RS се предлага само с 6-степенна механична трансмисия, а Clio RS - с EDC трансмисия с два съединителя, която обаче не е с достатъчно динамични настройки и така „спестява" част от мощността и въртящия момент на мотора. Същият тип трансмисия ще получи и новият Megane RS.

Най-верните фенове на Renault Sport ще останат разочаровани, но в компанията вярват, че това решение ще доведе до повече продажби на Megane RS и ще привлече нови клиенти към спортната версия на модела. Проучванията показват, че на ключови пазари като Великобритания и Австралия, клиентите са склонни да приемат EDC трансмисия на борда на Megane RS, която ще позволява по-бързо превключване на предавките.

Според списание Auto Bild новият Megane RS ще се появи най-рано през 2017 година, а четвъртото поколение на Megane излиза на пазара през пролетта на следващата година.

Oще: edc трансмисия  renault megane  renault megane rs  автомобили  противоречиво развитие 


Още от Новини

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.