Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Nissan Nismo е вече в България

Гамата на Nismo на Nissan, начело с GT-R Nismo е вече у нас
Моделите са три: GT-R, 370Z и Juke
Шефът на Nissan България Камен Илчев показва GT-R Nismo за първи път у нас
Премиерата на Juke Nismo RS
Певецът Орлин Павлов е част от кампанията за популяризирането на гамата Nismo
Интериорът на GT-R Nismo
Премиерата у нас на 370Z Nismo - класическият спортист на Nissan

Nissan България представи гамата си модели Nismo у нас, а в нея влизат Juke Nismo RS, 370Z Nismo и GT-R Nismo, които се предлагат на клиентите на марката. А единственият GT-R Nismo у нас вече е продаден.

Рецептата на Nismo за създаване на по-вълнуващи модели на Nissan не е сложна, но изпълнението й се отдава на малцина: повече динамика и предлагане на модерни състезателни технологии, които могат да се използват в ежедневието.

Всеки път, появата на Nismo (естествено, абревиатура на Nissan Motorsport, която вече има живот на едва ли не самостоятелна подмарка) успява да развълнува феновете на високите скорости и впечатляващата мощност. Дълги години Nissan не използва по най-добрия начин традициите и славата на Nismo, натрупани през годините, но от известно време насам това се промени и гамата спортни версии на марката с това наименование става все по-интересна.

Компактният кросоувър Juke е сред най-успешните модели в своя сегмент, а версията Nismo RS обещава още повече динамика и забавления зад волана. Новият модел е с повече мощност, „по-остри" настройка на шасито, по-мощни спирачки и допълнително оборудване, в сравнение с Juke Nismo. Новият RS е най-екстремната версия на най-награждавания кросоувър на Nissan, произвеждана някога, което само по себе си е впечатляващ факт.

Разработен на база богатия опит на Nismo в моторните спортове, Juke Nismo RS се предлага с 1,6-литров DIG-T двигател с мощност 218 к.с. (160kW), докато въртящият момент, с механична трансмисия и версия с две задвижващи колела, е 280 Нм. 2WD моделите се възползват от добавен механичен диференциал с ограничено приплъзване (LSD) на предния мост, докато 4х4 моделите са оборудвани стандартно с модерната Torque Vectoring System на Nissan, заедно с X-tronic трансмисията на Nissan, 250 Нм и стандартни планки за смяна на скоростите от волана.

Juke Nismo RS се отличава и със заздравяване на каросерията, за да се увеличи съпротивата при усукване, и по-мощна спирачна система с по-големи дискове спрямо стандартния Nismo модел. Ревизираните пружини и амортисьори завършват пакета от динамични подобрения.

Ако обаче предпочитате по-класически спортен автомобил, то 370Z Nismo ще ви покаже, че е станал по-спортен отвсякога.

Черпейки от 30-годишния опит и традиции на Nismo, новият 370Z Nismo се задвижва от 3,7-литров 6-цилиндров двигател с мощност 344 к.с. Версията се предлага само като купе с 6-степенна механична скоростна кутия, а новият 370Z Nismo се характеризира с редица подобрения по окачването, които осигуряват повече комфорт без да правят компромис със спортното поведение на автомобила.

И накрая - GT-R Nismo - версията дебютира на автомобилния салон в Париж миналата година, а сега вече официално се предлага и в Европа. Всеки, който е карал GT-R може да оспори нуждата от Nismo версия, но само за секунди, след това ще се предаде на изкушението - GT-R Nismo е най-бързият сериен спортен автомобил Nissan до днес.

GT-R Nismo се задвижва от битурбо 3,8-литров V6 двигател с 600 к.с., който е силно модифициран от инженерите на Nismo. Комбиниран с ревизиран аеродинамичен пакет, генериращ допълнителни 100 кг притискаща сила, и специално настроено в Европа окачване, той прави последния GT-R най-забележителният представител на това легендарно модерно семейство.

 

Най-четените