Nissan Nismo е вече в България | webcafe.bg
Autocafe

Nissan Nismo е вече в България

Autocafe 27.03.2015, 13:45 (обновена 21.04.2015, 15:43)

1 от 7 снимки Назад Напред

nissan nismo

Гамата на Nismo на Nissan, начело с GT-R Nismo е вече у нас

Nissan България представи гамата си модели Nismo у нас, а в нея влизат Juke Nismo RS, 370Z Nismo и GT-R Nismo, които се предлагат на клиентите на марката. А единственият GT-R Nismo у нас вече е продаден.

Рецептата на Nismo за създаване на по-вълнуващи модели на Nissan не е сложна, но изпълнението й се отдава на малцина: повече динамика и предлагане на модерни състезателни технологии, които могат да се използват в ежедневието.

Всеки път, появата на Nismo (естествено, абревиатура на Nissan Motorsport, която вече има живот на едва ли не самостоятелна подмарка) успява да развълнува феновете на високите скорости и впечатляващата мощност. Дълги години Nissan не използва по най-добрия начин традициите и славата на Nismo, натрупани през годините, но от известно време насам това се промени и гамата спортни версии на марката с това наименование става все по-интересна.

Компактният кросоувър Juke е сред най-успешните модели в своя сегмент, а версията Nismo RS обещава още повече динамика и забавления зад волана. Новият модел е с повече мощност, „по-остри" настройка на шасито, по-мощни спирачки и допълнително оборудване, в сравнение с Juke Nismo. Новият RS е най-екстремната версия на най-награждавания кросоувър на Nissan, произвеждана някога, което само по себе си е впечатляващ факт.

Разработен на база богатия опит на Nismo в моторните спортове, Juke Nismo RS се предлага с 1,6-литров DIG-T двигател с мощност 218 к.с. (160kW), докато въртящият момент, с механична трансмисия и версия с две задвижващи колела, е 280 Нм. 2WD моделите се възползват от добавен механичен диференциал с ограничено приплъзване (LSD) на предния мост, докато 4х4 моделите са оборудвани стандартно с модерната Torque Vectoring System на Nissan, заедно с X-tronic трансмисията на Nissan, 250 Нм и стандартни планки за смяна на скоростите от волана.

Juke Nismo RS се отличава и със заздравяване на каросерията, за да се увеличи съпротивата при усукване, и по-мощна спирачна система с по-големи дискове спрямо стандартния Nismo модел. Ревизираните пружини и амортисьори завършват пакета от динамични подобрения.

Ако обаче предпочитате по-класически спортен автомобил, то 370Z Nismo ще ви покаже, че е станал по-спортен отвсякога.

Черпейки от 30-годишния опит и традиции на Nismo, новият 370Z Nismo се задвижва от 3,7-литров 6-цилиндров двигател с мощност 344 к.с. Версията се предлага само като купе с 6-степенна механична скоростна кутия, а новият 370Z Nismo се характеризира с редица подобрения по окачването, които осигуряват повече комфорт без да правят компромис със спортното поведение на автомобила.

И накрая - GT-R Nismo - версията дебютира на автомобилния салон в Париж миналата година, а сега вече официално се предлага и в Европа. Всеки, който е карал GT-R може да оспори нуждата от Nismo версия, но само за секунди, след това ще се предаде на изкушението - GT-R Nismo е най-бързият сериен спортен автомобил Nissan до днес.

GT-R Nismo се задвижва от битурбо 3,8-литров V6 двигател с 600 к.с., който е силно модифициран от инженерите на Nismo. Комбиниран с ревизиран аеродинамичен пакет, генериращ допълнителни 100 кг притискаща сила, и специално настроено в Европа окачване, той прави последния GT-R най-забележителният представител на това легендарно модерно семейство.

Oще: nissan 370z nismo  nissan gt-r nismo  nissan juke nismo rs  nissan nismo  автомобили 


Още от Премиера

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.