Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Mokka: Компактен кросоувър от Opel

Mokka идва с вграден багажник за велосипеди Снимка: Opel
Mokka идва с вграден багажник за велосипеди
Представя се отлично в по-тежки условия
Моделът се отличава с много добре подреден и практичен интериор
И приятен външен вид Снимка: Opel
И приятен външен вид

Opel Mokka е идеалният пример за т.нар. „бейби SUV" - размери на градски автомобил, оборудване на високо ниво, модерен дизайн, интересна гама двигатели и ако ви потрябва - модел с повишена проходимост. А както е известно в България винаги трябва такъв.

В Mokka могат комфортно да пътуват до петима пътници, но все пак четирима ще се чувстват по-добре.

Усещането за пространството в интериора е все едно сте в автомобил от висок клас. Използвани са доказани решения от Zafira Tourer - напр. оформлението на арматурното табло и централната конзола.

Седалките са удобни - който е карал Opel знае, че марката държи особено на този комфорт.

Базовият мотор на Mokka е 1,6-литров ECOTEC с 115 конски сили, но много по-многобройни и интересни са версиите на Mokka с бензиновия 1,4-литров турбо мотор ECOTEC, като някои от тях се предлагат и със система Start/Stop. Така мощността на бензиновите агрегати варира от 115 до 140 конски.

Ние карахме Mokka 140 к. с. - усещането е, че e много пъргава и лесна за управление, в същото време стабилна. Mokka се ползва с всички предимста на SUV-a, стои добре в завоите и ви оставя само с добри впечтления.

За почитателите на дизела е предвиден шептящият 1,7-литров CDTI ECOTEC с мощност 130 конски сили, който също има версия със система Start/Stop. И при двата типа мотори Mokka се предлага с механична и автоматична трансмисия - 6-степенни във всички случаи, с изключение на версията с 1,6-литровия атмосферен бензинов двигател, където предавателната кутия е 5-степенна.

И тъй като става въпрос за кросоувър, две от версиите на Mokka - по една с бензинов и дизелов двигател се предлага със задвижване 4х4.

Удобството на борда на Mokka е важно - навигацията е голяма, на нея можете да четете дори и съобщенията си от телефона, което си е предимство. Нашата Mokka имаше и задна камера - екстра, която по-добре да не спестявате. Мултифункционалният волан е много логичен.

Климатикът се предлага серийно от най-ниската версия на оборудването, а за по-скъпите варианти има и автоматичен двузонов климатик с електронно управление.

Багажникът е тип градски. Събирате торби от шопинг, сакове за спорт, дори и детско колело, ако детето не е много голямо.

 

Най-четените