Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Renault Clio за 2020?

Дали Renault Clio за моделната 2020 година ще изглежда така?
Активна аеродинамика - включително и промяна в клирънса на автомобила
Eolab е с 400 килограма по-лек от актуалното Clio
Високите технологии присъстват и в кокпита на Eolab

На автомобилния салон в Париж в началото на октомври Renault ще зарадва феновете си с концептуален модел, който носи много послания и съвсем ясно ни указва как можем да очакваме от френския производител в близко бъдеще. Дали концептът Eolab ще излезе на пазара под формата на Renault Clio е рано да се каже, но зареденият с идеи автомобил е много интересен. Включително и когато става въпрос за името му - повече за това в колонката вдясно.

Eolab е изследване на близкото технологично бъдеще на автомобилната индустрия и от Renault обясняват, че на борда на концепта  има „почти 100 иновации, които ще влязат в производство". Тези нови решения ще се появят в серийните автомобили на френския гигант преди 2020 година, това е сигурно.

И някои от тези решения са впечатляващи: активна аеродинамика, която намалява с 30% аеродинамичното съпротивление, намаляване на теглото - с 400 килограма в сравнение с актуалното поколение на Clio и ново хибридно задвижване.

В Renault са уверени, че Eolab е реалистичен опит да се изпълни формулата за „автомобил с разход 1 литър на 100 километра". Концептът се задвижва от 1-литров 3-цилиндров бензинов двигател с мощност 76 конски сили, който работи съвместно с магнитен електромотор с 54 конски сили, поместен в корпуса на съединителя. Целта на електромотора е да осигурява допълнителен въртящ момент, в случая 200 Nm. Хибридната комбинация предава мощността си на предните колела с помощта на 3-степенна трансмисия.

Хибридната двигателна система работи съвместно с малък пакет литиево-йонни батерии с капацитет 6,7 kWh. Въпреки това, само на електрическа тяга Eolab може да измине 60 км. Този пробег е напълно достатъчен за ежедневно шофиране в режим „делник", а във вариант „уикенд" двата двигателя работят съвместно и осигуряват по-голям пробег и по-добра динамика на автомобила.

 

Най-четените