Alfa Romeo 4C стана La Furiosa | webcafe.bg
Autocafe

Alfa Romeo 4C стана La Furiosa

Autocafe 11.11.2015, 12:31 (обновена 12.11.2015, 14:15)

1 от 6 снимки Назад Напред

la furiosa

Alfa Romeo 4C La Furiosa дебютира в Дубай

Дизайнерското студио Garage Italia Customs представи на автомобилното изложение в Дубай своята трактовка за развитието на Alfa Romeo 4C, която е кръстена La Furiosa.

Най-вероятно няма никакви промени по механиката и техниката на автомобила, тъй като стилистите от Garage Italia Customs, което, както знаете принадлежи на Лапо Елкан, са работили върху екстериора и интериора на колата.

Покривът на 4С е от черен фиброкарбон, а цветът му се прелива в специалното accursio червено на каросерията. В допълнение на това са акцентите с цвят на кадифе по каросерията, още елементи от фиброкарбон и летите джанти с класическата за Alfa форма, които обаче са в тютюнев цвят.

В интериора дизайнерите са използвали тапицерия от алкантара, която покрива арматурното табло, централната конзола и панелите на вратите. Тапицерията на седалките е от перфорирана черна алкантара, воланът е в два цвята, а постелките за пода също са подчинени на цялостното цветово оформление на колата. Дори и предните колонки са тапицирани в алкантара.

Както стана дума, в механично отношение 4С не е променен. La Furiosa се задвижва от 4-литров 1,75-литров турбо двигател с мощност 240 конски сили и максимален въртящ момент 350 Nm. Моторът работи съвместно с трансмисия с два съединителя, максималната скорост на автомобила е 258 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч става за 4,5 секунди.

Лапо Елкан е син на дъщерята на Джани Аниели Маргерита и френския писател Ален Елкан. Той е брат на Джон Елкан, който е сочен за наследник на империята FIAT. Лапо обаче се размина с възможност да е сред следващото поколение шефовете на гиганта, тъй като през 2005 година едва оцеля след свръхдоза наркотици и див купон с травестити. Оттогава вратите на FIAT са затворени за него, въпреки че по-рано той беше начело на маркетинговото подразделение на компанията и има сериозна заслуга за успешното лансиране на модела Grande Punto.

След успешна терапия Елкан се върна в бизнеса и създаде компанията за аксесоари Italia Independent и рестартира кариерата си на дизайнер. На практика Garage Italia Customs остава единствената му сериозна бизнес връзка с FIAT и марките на концерна.

Oще: alfa romeo 4c  la furiosa  автомобилен салон дубай  дубай  лапо елкан 


Още от Премиера

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.