Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Марката, която знае как да прави впечатление (галерия)

Infiniti атакува директно премиум брандове като BWM и Audi Снимка: Мирослава Дерменджиева, Webcafe
Infiniti атакува директно премиум брандове като BWM и Audi
Всички модели на марката имат своя линия, която не се опитва да копира модата при големите. Снимка: Мирослава Дерменджиева, Webcafe
Всички модели на марката имат своя линия, която не се опитва да копира модата при големите.
Infiniti знаят, че ги бива в дизайна и смело налагат собствена линия - агресивна, спортна и едновременно с това мека, с едни характерни овали, които напомнят извивките на човешкото тяло Снимка: Мирослава Дерменджиева, Webcafe
Infiniti знаят, че ги бива в дизайна и смело налагат собствена линия - агресивна, спортна и едновременно с това мека, с едни характерни овали, които напомнят извивките на човешкото тяло
Японците не са пестили от кожа и алуминий, а екстрите, които в един Cayenne могат да ви излязат още около 14 хил евра, тук идват фабрично в автомобила. Снимка: Мирослава Дерменджиева, Webcafe
Японците не са пестили от кожа и алуминий, а екстрите, които в един Cayenne могат да ви излязат още около 14 хил евра, тук идват фабрично в автомобила.
Превключването на окачването в спортен режим става с копче, което е разположено под скоростния лост. Снимка: Мирослава Дерменджиева, Webcafe
Превключването на окачването в спортен режим става с копче, което е разположено под скоростния лост.
Вътре визията на таблото е по-скоро консервативна, използвани са висок клас материали, а усещането за класика идва и от централно разположения часовник с аналогова визия.

Снимка: Мирослава Дерменджиева, Webcafe
Вътре визията на таблото е по-скоро консервативна, използвани са висок клас материали, а усещането за класика идва и от централно разположения часовник с аналогова визия.
Визията на таблото е по-скоро консервативна, използвани са висок клас материали, а усещането за класика идва и от централно разположения часовник с аналогова визия. Снимка: Мирослава Дерменджиева, Webcafe
Визията на таблото е по-скоро консервативна, използвани са висок клас материали, а усещането за класика идва и от централно разположения часовник с аналогова визия.
Превключването на окачването в спортен режим става с копче, което е разположено под скоростния лост. Снимка: Мирослава Дерменджиева, Webcafe
Превключването на окачването в спортен режим става с копче, което е разположено под скоростния лост.
Седалките са едно от най-добре направените неща в колата, включително и задните. Снимка: Мирослава Дерменджиева, Webcafe
Седалките са едно от най-добре направените неща в колата, включително и задните.
Конските сили са 238 при 3750 об/мин. Ускорението от 0 до 100 е между 8 и 9 сек. Снимка: Мирослава Дерменджиева, Webcafe
Конските сили са 238 при 3750 об/мин. Ускорението от 0 до 100 е между 8 и 9 сек.
На фона на цялостни тренд кросовърите да са между 150 и 190 конски сили, със своите 238 коня и 6 цилиндров двигател Infiniti влиза на един пазар наред с премиум брандовете BWM и Audi. Снимка: Мирослава Дерменджиева, Webcafe
На фона на цялостни тренд кросовърите да са между 150 и 190 конски сили, със своите 238 коня и 6 цилиндров двигател Infiniti влиза на един пазар наред с премиум брандовете BWM и Audi.

Какво трябва да направиш, за да се конкурираш с високия клас европейски автомобили? Първо, да направиш впечатление. И второ - да предложиш съотношение между цена и качество. Infiniti знае това най-добре. Всички модели на марката имат своя линия, която не се опитва да копира модата при големите.

От Infiniti знаят, че ги бива в дизайна и смело налагат собствена линия - агресивна, спортна и едновременно с това мека, с едни характерни овали, които напомнят извивките на човешкото тяло.

Infiniti QX 70 S не е нов модел, дори обратно - първата му модификация излезе през 2009 г. като FX. Това е моделът, с който японската марка стъпи на терена на най-добрите в Европа - BMW и Audi.

Срещали сме го често на пътя, но никога не сме го карали.

Първото впечатление е, че луксът е точно, както ни обещават. Японците не са пестили от кожа и алуминий и екстри.

Вратата е тежка и дебела, а моторът се пали със звук, който обещава добре да си прекараме на пътя. Усещането е, че ще се кара нещо много голямо, което се дължи на дългата предница и на облите и изпъкнали калници.

QX 70 S е дори по-къса с 6 см. от Audi А6 Avant, но поради тежестта от близо 2,2 тона и височината, наистина чувството е за много голям кросовър.

Вътре визията на таблото е по-скоро консервативна, използвани са висок клас материали, а усещането за класика идва и от централно разположения часовник с аналогова визия.

Infiniti QX 70 S имат собствена концепция за разположението на уредите, която не е неудобна, но просто е по-различна от това, което сте свикнали.

Може би единственото слабо място в интериора е мултимедийният екран, софтуера на който подсказва, че моделът не е много нов.

Колата обаче има камери, които осигуряват видимост от всички страни. Със система за видео наблюдение на 360˚ (Around View Monitor) с индикатор за движещи се обекти (Moving Object Detection) и предна и задна радарна система е лесно да виждате и маневрирате дори и на най-тесните места.

Нашият мотор е 6 цилиндров дизел със 7 - степенна автоматична скоростна кутия и скорости от волана в случай, че искате да карате в ръчен режим. Всъщност не просто лостчета, а магнезиеви лостчета.

Конските сили са 238 при 3750 об/мин. Ускорението от 0 до 100 е между 8 и 9 сек.

Превключването на окачването в спортен режим става с копче, което е разположено под скоростния лост. Определено разликата в поведението на колата е голяма. Но като цяло усещането е за повече комфортна, отколкото хипер спортна кола.  Би била идеална за дълъг път, дори и ако пътуват 4-ма възрастни. Седалките са едно от най-добре направените неща в колата, включително и задните.

Управлението ще хареса повече на тези, които предпочитат кола с по-тежък волан. Нещо за отбелязване: той не става много по-лек при ниски скорости и маневриране.

На фона на цялостния тренд кросовърите да са между 150 и 190 конски сили, със своите 238 коня и 6 цилиндров двигател Infiniti влиза на един пазар с премиум брандове като BWM и Audi.

Стартовата цена на S Premium модела, който можете да разгледате във фотогалерията е 129 580 лева. Той е оборудван с 21 цола гуми с алуминиеви джанти и аудио-система Bose с 11 високоговорителя.

 

Най-четените