Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Скорсезе и музите му в реклама за 70 млн.

В трейлъра двамата актьори се заканват един на друг и се очертава борбата им за заветната роля да бъде забавна Снимка: YouTube
В трейлъра двамата актьори се заканват един на друг и се очертава борбата им за заветната роля да бъде забавна

И Робърт Де Ниро, и Леонардо Ди Каприо са били музи на големия Мартин Скорсезе - но по някаква причина досега не бяха работили с режисьора по един и същи проект.

Тримата най-сетне са се заели да поправят тази несправедливост, само че крайният резултат, разочароващо или не, няма да е грандиозна холивудска продукция, а просто реклама на казино (макар и с бюджет като за холивудска продукция).

Става въпрос за рекламен спот на две казина в Азия, за които освен Де Ниро, Ди Каприо и Скорсезе, са наети Терънс Уинтър (създателят на сериала „Престъпна империя", който тук е в ролята на сценарист) и Брет Ратнър (продуцент на проекта).

Краткият рекламен филм се казва The Audition ("Прослушването") и премиерата му ще бъде през лятото, а рекламираните казина са City of Dreams в Манила, Филипините и Studio City в Макао, Китай, притежавани от една и съща компания.

В комедийния сюжет Ди Каприо и Де Ниро се борят за една и съща роля в предстоящ филм на Скорсезе. Във филма ще участва и Брад Пит, макар все още да не е ясно каква ще е неговата роля.

Продукцията е пореден пример за модата сред големите звезди да се снимат в реклами за чужди страни и да получават зашеметяващи хонорари за това.

Слуховете гласят, че за двата дни работа по този проект двамата знаменити актьори са взели по $13 млн. Предполага се, че целият бюджет на рекламата е стигнал $70 млн., което по ирония на съдбата я прави по-скъпа от една друга творба на Скорсезе с Де Ниро, която се казваше... „Казино".

 

Най-четените