Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Сериалът, заради който Моника Белучи се съблече гола

"Еротиката може да се отключи дори и жената да е по-голяма, любовта и сексуалността са въпрос на енергия, годините нямат значение" - казва секс дивата.
Сериалът, заради който Моника Белучи се съблече гола Снимка: Getty images
Сериалът, заради който Моника Белучи се съблече гола Снимка: Getty images
Сериалът, заради който Моника Белучи се съблече гола Снимка: Getty images
Сериалът, заради който Моника Белучи се съблече гола Снимка: Gettyimages
Сериалът, заради който Моника Белучи се съблече гола Снимка: Getty Images
Сериалът, заради който Моника Белучи се съблече гола Снимка: Elle
Сериалът, заради който Моника Белучи се съблече гола Снимка: La Repubblica
Сериалът, заради който Моника Белучи се съблече гола Снимка: Getty Images
Сериалът, заради който Моника Белучи се съблече гола Снимка: Getty Images
Сериалът, заради който Моника Белучи се съблече гола Снимка: Getty Images
Сериалът, заради който Моника Белучи се съблече гола Снимка: Getty Images

Има и  една невинна целувка с обоиста. Но горещата сцена с Моника Белучи, която се разпространява в интернет, от третия сезон на Моцарт в джунглата определено не е тази. Тя прави секс с Гаел Гарсия Бернал в дома му на Канале гранде.  Белучи играе оперната прима Алесандра, с прякор Огнена жена. Той е млад диригент, останал без оркестър, защото музикантите са напуснали след многобройни стачки, дългове, бюрокрация. Но персонажът Родригу де Соуза се опитва да придума певицата да се върне обратно на сцената.

В един момент партитурата става секси

Продуцент на сериала е Amazon, а филмът е носител на два Златни глобуса. В него класическата музика е модерна, но в един момент партитурата става секси. Като същевремнно потопява зрителя в лудия живот на един оркестър.

Серията, която по принцип е американска, се поиталианчва. Пет от десетте нови епизода са снимани във Венеция, към главните герои се присъединяват Моника Белучи и Кристиан де Сика, който играе предприемач измамник. "Аз съм бившият й съпруг, караме се винаги, тя ме държи в подчинение" - казва той. И накрая еротичната сцена, която се оказа силното оръжие в маркетинговата стратегия на филма.

За секса годините нямат значение

Според Гаел "Моника е талантлива, смела, даже малко лоша". А Моника отговаря: "Еротиката може да се отключи дори и жената да е по-голяма, любовта и сексуалността са въпрос на енергия, годините нямат значение". Нейната героиня - оперната прима - е "капризна и странна и не иска повече да се качва на сцената". Гласът й е изгубил красотата на младостта, сякаш е потънал като нейната Венеция. "Певицата обаче - казва Моника - все още пази ужасното си его, в този момент се появява младият диригент, луд по нея, който отново я връща на върха."

Оперните арии

По време на снимките Моника пее Аве Мария на Шуберт, като си мърда само устните (гласът е на сопранът от Порто Рико Ана Мария Мартинез). В сериала участва и Пласидо Доминго, който иргае себе си. Човек си представя, че най-доброто място за пеене е известният театър "Феникс" във Венеция, но за героинята това е клетка, която я потиска. Затова тя пее в Сан Марко или по каналите. Нейният млад вдъхновител Родриго де Соуза, изигран от Гаел Гарсия Бернал, й казва, че нейното завръщане на сцената трябва да впечатлява във всяко едно нещо, местата, репертоар, който никога досега не е пят.

Секс, наркотици и класическа музика

В дъното на сериала, създаден от Роман Копола и Джейсън Шварцман, съответно син и племенник на Франсис Форд Копола, са мемоарите на обоиста Блеър Тиндал, с подзаглавие: "Секс, наркотици и класическа музика". Актрисата, която изпълнява тази роля е Лола Кирке. Във филма тя е обоист, после става помощник-диригент на Гаел и сега решава да стане диригент. "Преди снимките съм ходила на опера само веднъж и заспах, мислех си, че музиката е подходяща за по-възрастни хора, а изобщо не е така".

 

Най-четените