Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Рекламите на големите спортисти

Мария Шарапова е едно от лицата на една от най-популярните марки сред водещите спортисти - Land Rover.

Дейвид Бекъм е известен както с изявите си на терена, така и с тези извън него.

Дори няколко години след като прекрати активната си кариера, Бекс продължава бъде рекламно лице на някои от най-големите марки в света, като например Jaguar

Златан Ибрахимович пък е едно от лицата на шведския автомобилен концерн Volvo, заснемайки редица видео реклами и фотосесии за марката.

В един от последните клипове, Златан е представен като ловец, а невъзможността на Швеция да се класира на Мондиала в Бразилия това лято е ироничната нотка, която от Volvo решават да засегнат.
Американският спортен гигант - Nike, винаги се е отличавал с интересните си рекламни кампании.

Една от тях, предизвикала широк отзвук, бе тази с Ерик Кантона и една от най-чувствителните теми в английския футбол - единствената световна титла на Англия.
Спорната личност на Ерик Кантона е използвана и в една от другите кампании на Nike - Just do it...

Тук препратката е към бурния нрав на французина и някои от импулсивните решения, които той е взимал в кариерата си...
Не рядко футболистите взимат участие и в благотворителни кампании като тази на Джибрил Сисе, който се включва с образа си в акция по превенция на СПИН вируса в Африка.
Кристиано Роналдо също е използвал облика си за благотворителни акции, но тази за часовниците Jacob&Co със сигурност не е била такава
Нито пък за новия Samsung Galaxy S5
Серина Уилямс пък неотдавна взе участие в кампания за.. пиене на мляко.

Tази кампания е подета от Асоциацията на млекопроизводителите в Калифорния, които заради растящата популярност на безалкохолните напитки решават да направят млякото по-популярно.
Радамел Фалкао пък бе избран от Puma за едно от лицата на кампанията ForeverFaster.

Спортният гигант дори използва закачка с трансферните апетити на Ливърпул към колумбийския голмайстор.
Най-бързият мъж на планетата Юсейн Болт по разбираеми причини също попадна в кампанията ForeverFaster
Nike използва и една от най-известните фотографки - Ани Лебовиц, която заснема фотосесията за дамската линия на компанията.

В нея взимат участие седем различни спортистки, всяка изявена в своето поле.
Британският "Times" рекламира спортната си секция по интересен начин..
Швейцарската компания за кафемашини Jura е автор на едно от най-оригиналните сътрудничества в рекламното портфолио на Роджър Федерер.
Играта на думи и асоциацията с тенис профила на Федерер е доста успешна...
.. във всеки един от кадрите
От Nike са автори и на редица кампании, залагащи на мотивиращия елемент. Това те постигат с привличането на някои от най-добрите в своя спорт атлети.
Рекламното влияние на марката "Шарапова" бе използвано и от френската компания за минерална вода Evian.
Британският спортен канал Sky популяризира дейността си по излъчването на срещите от водещите европейски футболни първенства по интересен начин...
Sky Sports успяват да привлекат и традиционно отбягващият подобен тип реклами Андреа Пирло
Въпреки не особено мъжкарския си вид, за Gillette името на Лео Меси е достатъчно за да го направи рекламно лице на марката
Все по-апетитен за водещите спортни марки става Григор Димитров. Макар и на 23-години, той вече има в актива си дълготрайно сътрудничество с Wilson.
Отскоро Димитров стана лице и на швейцарските часовници Rolex
Pepsi от доста време залага в кампаниите си на мащабността, събирайки някои от най-големите имена в световния футбол.

В дигиталната ера спортът е повече от преживяване, което човек може да усети, наблюдавайки го на живо. Вече дали едно спортно събитие ще стане достояние на милиони зрители, зависи само от начина, по който то бива промотирано.

Именно в такива многомилионни продукции главните герои са тези, които привличат вниманието, а имена, асоциирани с такъв огромен ресурс от почитатели са точно това, от което имат нужда големите марки при рекламирането на продуктите си.

Някои от най-добрите марки автомобили, часовници, кафе машини и телевизионни програми - ето и някои от по-интересните сътрудничества между спортисти и големи марки.

 

 

Най-четените