Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Най-добрата бална рокля

#steniskanabala е изборът на учениците от столичното 97 СОУ „Братя Миладинови", както и на ученици от Русе, Петрич и Сандански, които вместо да дадат парите си за бална рокля или костюм, тази ще ги дарят за по-добра кауза Снимка: MOTO-PFOHE BG
#steniskanabala е изборът на учениците от столичното 97 СОУ „Братя Миладинови", както и на ученици от Русе, Петрич и Сандански, които вместо да дадат парите си за бална рокля или костюм, тази ще ги дарят за по-добра кауза

Как изглежда най-добрата бална рокля? А най-подходящият костюм за абитуриент? Вероятно тук какви ли не модни къщи се надпреварват с изкусителни предложения, а съседите съветват да отидете до Асеновград, където били най-хубавите рокли.

Една друга идея обаче със сигурност е по-добра. Вместо рокля - тениска на бала. Това е и изборът на учениците от столичното 97 СОУ „Братя Миладинови", както и на ученици от Русе, Петрич и Сандански, които вместо да дадат парите си за бална рокля или костюм, тази ще ги дарят за по-добра кауза.

За поредна година кампанията #steniskanabala призовава абитуриентите да се откажат от бляскавата рокля в името на бъдещето на някой с по-малко възможности. Инициативата цели парите, дарени от ученици, да бъдат допълнени от Мото-Пфое и партньори и с помощта на БЧК, да бъдат разпределени за по-нататъшното образование и професионална квалификация на абитуриенти-сираци от цялата страна.

За 2014 година бяха събрани почти 50 000 лева. Общо над 500 души бяха дарили пари, за да продължат образованието си 18 души, които нямат тази възможност. Не е нужно да си ученик, за да помогнеш. На страницата на #steniskanabala има информация как може да се дарят пари или да се закупи тениска.

„Всички ние сме виновни, че жълтата новина е по-добра от позитивната новина", каза преди половин година управляващият директор на Мото-Пфое Димо Николов при отчитане на резултатите от кампанията.

Дали жълтата новина продължава да е по-добра от позитивната?

 

Най-четените