Компаниите вкарват спортистите в необичайни роли | sportcafe.bg
Sportcafe logo

В името на забавлението

sportcafe.bg 23.10.2010, 12:10 (обновена 24.10.2010, 10:14)
Лео Меси върху земното кълбо

Снимка: © Getty Images / Guliver

Лионел Меси е влизал в доста необичайни роли в част от рекламните кампании, в които е участвал

Доходите на спортистите от години вече не са само парите, които съответния клуб им изплаща под формата на месечно възнаграждение и премия за съответния постигнат резултат. Днес почти няма спортист, който да не разполага с голям брой рекламни договори. Големите компания пък често залагат на популярни лица при представянето на новите си продукти.

В доста от случаите, особено когато кампанията предшества поредното голямо първенство, фирмите залагат на битки с чудовища, извънземни, компютърни противници и други модерни технологии.

Част от компаниите пък избират точно обратния подход като водещ е комичният елемент.Шампионската титла в тази категория си оспорват Pepsi и телевизионния канал, излъчваш мачовете от италианското футболно първенство SKY.

Преди световното първенство в ЮАР Pepsi промотира две нови кампании. В първата участваха Лионел Меси, Кака, Андрей Аршавин, Дидие Дрогба и Франк Лампард. Рекламата бе заснета в Африка - страната, домакин на Мондиала. Под звуците на парчето на Akon ft. Keri Hilson - Oh Afrika, Анри и компания се надиграват за кенче „Пепси" с местното население.

В клипа може да се види как Кака пропада в дупка изкопана от сурикат, както и единственият начин, по който може да бъде спрян Меси. Като за капак, звездната селекция губи мача, след като Дрогба си отбелязва автогол.

Във втората участват Дидие Дрогба, Кака и Лионел Меси. Дрогба скроява забавен номер на плеймейкъра на "белия балет" Кака, който изпада в сконфузна ситуация с една... коза.В крайна сметка доволен остава Меси от Барселона, който се жизнерадостно се смее на Кака.

Това не е първият път, в който компанията залага на подобни трикове. В продължилите близо 10 години взаимоотношения със суперзвездата Дейвид Бекъм Pepsi го превъплъти в ролята на каубой, сърфист и гладиатор в компанията още доста негови колеги.

„Играх заедно с Бионсе Ноулс, Дженифър Лопес, както и с едни от най-големите имена във футбола. Надявам се всеки, който е видял работата ми, да се е забавлявал толкова, колкото и аз", сподели Дейвид Бекъм когато контрактът между двете страни бе прекратен.

Преди година в друг клип на компанията шест от световните звезди на футбола се вживяха в ролята на работници след като загубиха мач на футволей срещу обикновени граждани. В кампанията участваха Кака, Лионел Меси, Тиери Анри, Фернандо Торес, Франк Лампард и Сеск Фабрегас.

През 2008 г. кампанията бе създадена от потребителите. Те отправиха десетки хиляди предложения за сцени със звездите на компанията. Някои са смешни, а други направо абсурдни. От тях са избирани най-интересните.

В резултат на това Роналдиньо дриблира между красиви момичета на плажа, Лео Меси в космически екип играе на футболна планета и подава на Анри, който тича, обсаден от фенове, сред тропически дървета, преди да подаде топката на Бекъм.

Самият Дейвид пък се появява в костюм на Индиана Джоунс и бързо се трансформира във Фабрегас, който пък демонстрира завидна техника, справяйки се с различни препятствия в джунглата, а после и сред тълпа запалянковци по улиците на Пекин. В китайската столица топката поема Лампард, който с впечатляваща "ножица" я връща обратно на плажа. Там пък го очаква Бекъм със студено Pepsi в ръка.

SKY Италия също залага на забвния елемент когато трябва да рекламира своя продукт - двубоите от италианското първенство. Преди години докато Кака играеше в Милан компанията засне клип, в който бразилската суперзвезда демонстрира танцувални умения.

През тази година компанията реши да заложи на шокираща рекламна кампания, за да промотира новата си опция - гледане на срещите от елита в HD формат.

За да сравни какво е удоволствието да се наблюдават мачове в High Definition и нормален формат, телевизията създаде видео клип с двойници на някои от звездите на Серия А.

Така, нормалният Антонио Касано, който се вижда в HD, е дебел и очилат в другата версия. Не по-добре изглежда и иначе снажният Никола Легроталие от Ювентус, който, ако не го гледате с новия формат, е с шкембе и оплешивяващ. С кошмарни зъби и акне пък се вижда Алешандре Пато, който иначе е любимец на тийнейджърките на Апенините.

 

Oще: андрей аршавин  антонио касано  дейвид бекъм  дидие дрогба  кака  лионел меси  сеск фабрегас 



Видео