Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Голите мениджъри

Мениджърите от криейтив агенцията Viceroy Creative решиха да представят фирмата си като направят гола фотосесия (виж галерия)
Президентът на компанията Viceroy Creative Дейвид Мориц, криейтив директорът Габриел Рейн, изпълнителният директор Арън Беърс и акаунт мениджърът Рейгън Жилет решават да се снимат голи, за да покажат промяната, която настъпва в компанията им, да провокират и дори да разсмеят бъдещите и настоящите си клиенти
"Искахме освен с чувство за хумор, всичко да изглежда красиво, естетско"
"Ние правим наистина амбициозни, красиви неща. Искаме клиентите да си помислят, че е хубаво да работят с нас заради нашата креативност"
Единственият, който отказва да свали дрехите си, е изпълнителният директор Арън Беърс, затова и на снимките той позира с костюм
"Как се чувствахме ли? В началото беше странно, особено когато първата стъпка от фотосесията беше грим върху целите ни голи тела..."
"Знаем, че агенцията ни ще бъде оценявана на базата на тази кампания, на "пълния ни пакет" - външен и креативен, затова решихме да покажем всичко и да оставим много малко на въображението"
Част от вдъхновението за рекламата идва и от рекламната кампания та луксозните фитнес центрове Equinox, чието лого гласи "Equinox make me do it" ("Equinox ме накара да го направя")

Запознайте се с Дейвид, Габриел, Арън и Рейгън. Te решиха да представят новия вид на криейтив агенцията си Viceroy Creative по съвсем нестандартен начин (виж галерията).

Ребрандирането на една агенция е нещо като нейно прераждане и хората от маркетинг фирмата Mode Design Group, която от скоро е криейтив агенция Viceroy Creative, взимат този постулат много насериозно.

Именно затова четиримата мениджъри, които стоят начело на агенцията, решават да се покажат пред клиентите си и пред света абсолютно голи.

Самите те казват, че за решението да направят подобна фотосесия са се вдъхновили от Стефан Сагмейстър и Джесика Уолш, които през 2012-та, решават да обявят работното си партньорство и създаването на компанията си Sagmeister & Walsh пред клиентите, като си правят гола фотосесия и я разпращат на всички.

Част от вдъхновението им идва и от рекламната кампания та луксозните фитнес центрове Equinox, чието лого гласи "Equinox make me do it" ("Equinox ме накара да го направя")

За целта четиримата се подготвят 30 дни.

"Имахме точно 30 дни, за да се подготвим за фотосесията, заради която ходихме на специални тренировки седем дни в седмицата и минахме на специален хранителен режим", разказва Дейвид Мориц.

Те наемат същия фотограф, който е снимал и рекламната кампания на Equinox - Робърт Уаят.

"Искахме освен с чувство за хумор, всичко да изглежда красиво, естетско. А това, което Робърт направи с кампанията на Equinox беше точно това. Затова избрахме именно него. Искахме да представим една еклектика - от една страна модерното, модата и от друга - непочтеното, голотата в една корпоративна среда".

"Как се чувствахме ли? В началото беше странно, особено когато първата стъпка от фотосесията беше грим върху целите ни голи тела, но след това Робърт Уаят ни накара да се чувстваме удобно и за цял ден успяхме да заснемем най-различни сцени".

Единственият, който отказва да свали дрехите си, е изпълнителният директор Арън Беърс, затова и на снимките той е единственият мъж с костюм.

"Аз съм малко по-консервативен от останалите в групата", казва той. Освен това, още когато обсъждахме идеята, не гласувах убедено "с две ръце: за нея. Затова решихме, че моето присъствие в костюм ще придаде малко хумор на кампанията и ще покаже на клиентите ни, че освен креативни, сме и хора, които разбират от бизнес и за нас ще е привилегия да работим заедно с хората, които ни харесват".

Габриел Рейн, криейтив директорът на компанията, трябва да работи повече от останалите, за да влезе във форма, тъй като само пет месеца преди снимките е родила.

"Подложих се на фитнес тренировки и диета. Но съм много доволна, защото сега изглеждам много по-добре, отколкото преди да забременея", споделя Рейн.

Не на последно място, от фирмата признават, че освен за работата, те са мислели за забавлението - своето и на бъдещите си клиенти.

"Искаме да се смеят и да решат, че цялата ни кампания е забавна. Искаме да ни открият като агенция, която не са познавали досега. Да сме като скрит до този момент скъпоценен камък".

Е, ние вече ги открихме. И ще ги следим отблизо.

*Текстът е от Chronicle.bg

 

Най-четените