Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Рекламата, която ядоса не на шега италианските жени

Рекламата, която ядоса не на шега италианските жени

Вярно е, че пазаруването на подаръци за Коледа е любимо занимание за много жени и омразно задължение за много мъже. Много често мъжете се чудят какво да изберат за половинките си, така че хем да ги зарадват, хем да не сгафят при избора.

Въз основата на тази дилема е и рекламата на известна марка бужута в метрото в Милано са разлепени плакатите: "Ютия, пижама, престилка или гривна". Според копирайтърите първите три изброени неща са първите идеи, които идват в главата на мъжа, за да направи щастлива любимата си или някоя приятелка.

Идеята е била в едно изречение да се съберат най-досадните женски и сексистки стереотипи. Но рекламата се превърна в тема номер 1 в социалните мрежи, със стотици яростни коментари.

Така изглежда плакатът на рекламата

Според фирмата, тяхната рекламна кампания е била разбрана погрешно. "Колко жени са получавали на Коледа неща, които не им харесват? Тази инициатива е плод именно на търсене, което подчертава, как по-голямата част от жените на Колдеа винаги получава погрешен подарък".

"Да кажем всички заедно "не" на пижами, джапанки и пасатори, а да на бижутата" - пишат от компанията във Facebook. Хитроумно е избегнато споменаването на ютията. Но обществото на другарския съд в социалната мрежа не е доволно и никой не приема извиненията. Направили сте реклама, която описва жената по несвойствен начин, дори за 50-те години".

 

Най-четените