"Евроспорт" с ново лого, посветено на "Пьончан 2018" | webcafe.bg
AdCafe

"Евроспорт" с ново лого, посветено на "Пьончан 2018"

AdCafe
16.03.2017, 12:26 (обновена 20.03.2017, 11:18)

Спортният телевизионен канал "Евроспорт" разкри своето ново лого и променената си бранд идентичност във връзка със Зимните олимпийски игри в Пьончан през 2018 година.

Олимпийското лого на "Евроспорт" очертава настъпването на една нова ера за едно от най-значимите спортни събития в световен мащаб.

Логото ще фигурира по всички канали и платформи на Евроспорт в периода на подготовка и по време на Олимпийските игри през 2018 година. В месеците преди Игрите, "Евроспорт" ще излъчи повече от 100 събития на живо и по заявка, като ще осигури на зрителите достъп на всяко устройство и по всяко време.

Каналът има намерение да превърне "Пьончан 2018" в най-дигиталните Олимпийски игри, излъчвани на територията на Европа, като улови всеки момент на действие за зрителите и ги привлече към своите дигитални и социални платформи, включително Eurosport.com.

Зимните олимпийски игри през 2018-а ще бъдат и първите Олимпийски игри, които "Евроспорт" ще покаже в ролята си на Дом на Олимпийските игри в Европа.

"Като новия Дом на Олимпийските игри в Европа и горд партньор на най-значимото спортно събитие в света, ние искаме "Евроспорт" да се асоциира с Олимпийските игри при всяка възможност.

Тази нова бранд идентичност представя духа на Южна Корея. Надяваме се тя да стане разпознаваема сред всички фенове и да бъде отличителен белег от нашата програма за Пьончан 2018", заяви Питър Хътън, главен изпълнителен директор на "Евроспорт".

"По-малко от година до "Пьончан 2018", нашето пътешествие, целящо да преобрази зрителското преживяване по време на Олимпийските игри и да достигне до повече хора в Европа и на повече екрани от когато и да било, се развива добре.

Отдадени сме на усилията да предоставим на феновете нещо изцяло различно, да им дадем възможност да проследят историята на всеки местен герой, всеки спорт и всеки момент, който е важен за тях. Чувстваме се в идеалната позиция да постигнем това, като посвещаваме над половината от програмата си на Олимпийските игри, показвайки в нея две трети Олимпийски спортове", добави още той.

Новото лого е вдъхновено от духа на Южна Корея. То обединява традиционното изписване на "Евроспорт" с начина на изписване на "Пьончан 2018". Присъстват и емблематичните олимпийски кръгове. Трите лога са разположени под силует на планина - традиционната локация на зимните олимпийски игри.

Логото ще бъде налично в няколко разновидности в различни палитри и ще изразява духа на модерната корейска поп култура.

Oще: eurosport  дом на олимпийските игри в европа  евроспорт  зимна олимпиада  зимни олимпийски игри в пьончан 2018  лого  нова бранд идентичност на евроспорт  ново лого на евроспорт  олимпиада  пьончан 2018  телевизионен канал  южна корея 


Още от Медии

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.