Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Германия атакува Евро 2016 с "баркода на успеха"

Бундестимът ще атакува титлата във Франция в класическа черно-бяла визия.
По време на концерт в Берлин, играчите на националния отбор и маскираният като панда рапър показаха новите домакински екипи на световните шампиони.
Белият екип, комбиниран с черни шорти и черни чорапи се е превърнал в култов символ на националния отбор за всички поколения фенове.
В предната част на новите екипите има и "баркод на успеха" – графика, която показва титлите и успехите на отбора от предишни световни и европейки първенства.
На ръкавите са изобразени и годините на всички тези победи.

Лукас Подолски, Емре Джан, Йонас Хектор и рап звездата Cro представиха новите екипи на  националния отбор на Германия за европейското първенство през 2016-а.

Бундестимът ще атакува титлата във Франция в класическа черно-бяла визия. По време на концерт  в Берлин, играчите на националния отбор и маскираният като панда рапър показаха новите домакински екипи на световните шампиони.

Белият екип, комбиниран с черни шорти и черни чорапи се е превърнал в култов символ на националния отбор за всички поколения фенове. В предната част на новите екипите има и "баркод на успеха" – графика, която показва титлите и успехите на отбора от предишни световни и европейки първенства. На ръкавите са изобразени и годините на всички тези победи.

За първи път популярните три ленти на adidas не са на ръкавите, а на предната част на фланелката. Шевовете са в черно, червено и златно. Екипът има и модел за жени с вталена, женствена кройка.
Оливър Бийрхоф, помощник треньор на отбора заяви: "Дизайнът на новата фланелка е класически и много изчистен. Така искаме да видим и представянето на тима на европейското във Франция: фокусиран, устремен, продуктивен."

Новият екип ще направи дебюта си на терена в Париж на 13-ти ноември по време на приятелската среща с Франция.

 

Най-четените