Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Изнудване или "бисквитен" маркетинг

Изнудване или "бисквитен" маркетинг Снимка: haz.de
Изнудване или "бисквитен" маркетинг Снимка: haz.de
Изнудване или "бисквитен" маркетинг Снимка: haz.de
Изнудване или "бисквитен" маркетинг Снимка: haz.de

Известната златна бисквитка "Лайбниц", която украсява щаба на Bahlsen в Хановер от 1913 г. беше открадната, а шефът на компанията Вернер Балзен предложи 1000 евро награда за информация, която може да помогне за намирането й.

След като остави търсачите да се потрудят известно време, виновникът изпрати писмо до Hannoversche Allgemeine Zeitung (HAZ) със снимка на плячката и текст, нареден от букви, изрязани от вестници. Нещо, което би сътворил всеки уважаващ се крадец на бисквити.

Снимката показва човек, преоблечен като не безизвестното бисквитено чудовище от известния сериал "Улица Сезам", захапал единия край на бисквитката.

А писмото гласи:

"Имам бисквитата. Ако я искате обратно, занесете бисквити на всички деца в болница "Булт". Занесете им от онези с млечен шоколад, а не от онези с тъмен шоколад или без шоколад. И златна бисквита за детското раково отделение.

Освен това наградата от 1000 евро, която всъщност е за мен, я дарете на приюта за животни в Лангенхаген. Ако не го направите ще изхвърля бисквитата при Оскар в кофата. Това е напълно сериозно! Ако дарите бисквитите и парите, ще ви изпратя второ писмо с информация къде може да намерите своя златен символ."

Говорител на компанията е заявил пред HAZ, че експерти ще проверят писмото за автентичност. От фирмата отхвърлят спекулациите, че това е техен маркетингов подход.

Детската болница в Булт няма оплаквания относно щедростта на производителя на сладкиши. "Не трябва да забравяме, че това е кражба и изнудване", казва говорителят на болницата. "Bahlsen са направили много за нас, не е нужно да бъдат изнудвани по този начин".

 

Най-четените