Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Ретро кабрио от Дубай

Janarelly Design-1 все още съществува под формата на компютърни изображения
Двуместният роудстър е силно повлиян от британските кабриолети от 60-те години
Първата производствена серия на Design-1 ще е едва 30 бройки
Кабриото ще е с мощност 304 конски сили и ще тежи малко над 700 кг
Design-1 се задвижва от 3,5-литров атмосферен V6 мотор на Nissan
Цената на роудстъра е 55000 долара

Най-новият претендент за място под слънцето в капризния и труден пазарен сегмент на спортните кабриолети идва от Дубай и носи името Jannarelly Motors, а компанията представи няколко компютърно генерирани изображения на първия си модел.

Моделът ще се казва Design-1 и дизайнът му е силно повлиян от спортните автомобили от 50-те и 60-те години на миналия век. От компанията обещават впечатляващо собствено тегло на автомобила - 710 килограма.

Дизайнер на Design-1 е Антъни Джанарели, който е и главен дизайнер на W Motors, друга автомобилна компания от Дубай, която създаде супер автомобила Fenyr. Тук обаче Джанарели работи с друг партньор, чийто основен бизнес е производството на автомобилни компоненти от карбон и компанията му Equation Composite ще е част от проекта.

Design-1 е двуместен роудстър със задно предаване и се задвижва от 3,5-литров атмосферен V6 мотор на Nissan. Мощността на мотора е 304 конски сили, максималният му въртящ момент - 371 Nm. За радост на пуританите, Design-1 ще се предлага само с механична предавателна кутия и с диференциал с ограничено приплъзване.

Първият прототип трябва да бъде представен през февруари, а производството на серийните коли започва през април. Премиерата ще е в Дубай, тъй като там живеят двамата основатели на компанията, но моделът ще се предлага в арабския свят, Европа и САЩ.

Цената на един автомобил ще е 55 000 долара. За да си поръчате Design-1 трябва да внесете депозит от 5000 долара, а 4 месеца преди колата ви да бъде произведена трябва да преведете 40% от общата сума. Другият вариант е колата да бъде платена на две вноски - 50% при поръчката и другата половина - при доставката.

Първата производствена серия ще е от едва 30 коли, а първите доставки са планирани за лятото на 2016 година.

 

Най-четените