Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Благодаря за въздуха

"Докато са току-що засадени, трябва да се поливат веднъж седмично, така че го правех редовно, но и сега продължавам да ходя често, защото мястото е прекрасно за разходка"
Сред засетите от Диана и компания дървета има кедър, ясен, магнолия, трепетлика, кипарис, липа и още десет вида

Като Заз във вълшебния клип към Le Long De La Route (вдясно), Диана е от ония момичета, които можеш да видиш да излизат от офиса в секси делови вид с лаптоп под мишница, а в следващия момент да "влизат" в зеления си свят с лейка в едната ръка и градинско гребло в другата.

От около шест месеца колата й е натъпкана с всякакви джаджи за засаждане и грижа за дървета - след като решава да използва свръхсоциалния си и корпоративен градски стил на живот за някоя по-полезна негова версия.

Директор нови медии към MPG, според 27-годишната Диана най-подходящият коледен подарък за всеки клиент и партньор на медия агенцията е нещо, което символизира дълготрайността на отношенията. И след като забърква леко патетичния комерсиален нюанс на идеята си с достатъчно зелен, София започва да диша с 80 дървета повече.

За Коледа от компанията подаряват на партньорите си сертификати, а през пролетта Диана засажда дърветата - наистина участва в целия процес - в Южния парк около музея "Земята и Хората".

"За толкова време разбрах хиляди подробности за дендрологичния план на Столична община - къде какво точно може да се засади; имаха изискване дори за самата технология на засаждане, на каква височина да са фиданките, колко големи да са дупките.

Започнах кампанията като абсолютен лаик и по-скоро с идеята да съм логистик, но колкото повече неща научавах, толкова по-интересно ми ставаше - така че не можех да не се включа буквално във всяка копка. Затова и ми ставаше ужасно тъжно, когато на следващия ден, след като сме засадили дърво, го намирахме счупено... От хора..."

Докато готви нова кампания за тазгодишната Коледа, Диана умишлено избягва да добави "кауза" към екоповедението си: "прекаленото вманиачаване по технологиите предизвика другия контраст - крайната пропаганда на зеления начин на живот, което донякъде досажда на хората.

Гледам да съм по средата и мисля, че може да се постигне някаква хармония. Да си ОК с типично градския си лайфстайл, както редувайки шофирането с колоездене, така и срещите на по бира след работа в някой бар с такива 'под нашето дърво' ..."

Сред засетите от Диана и компания дървета има кедър, ясен, магнолия, трепетлика, кипарис, липа и още десет вида. "Иска ми се просто да дадем добър пример и други компании да направят същото", казва Диана. От MPG са поели отговорност да се грижат за горичката до края на годината. Зелената инициатива е на Media Planning Group и Screen Brothers.

"Докато са току-що засадени, трябва да се поливат веднъж седмично, така че го правех редовно, но и сега продължавам да ходя често, защото мястото е прекрасно за разходка".

Нека има хора, които й разправят, че е полудяла и кампанията й струва колкото чисто нова готина кола... Нали ей там, под дървото, двама души се целуват. Или просто си мълчат блажено. Един от онези моменти, в които възможността за достъп до собственият ти живот (квартал, гледка, удоволствие) изглежда доста по-важна от тази до избирателните урни.

 

Най-четените