Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Тренировъчен ден преди рали "България"

Екипажите от Hyundai Racing Trophy направиха тест преди рали "България"
Идеята на тренировъчния ден беше пилотите да карат в условия, максимално близки до тези в състезанията
Екипажите тренираха на затворена отсечка с дължина 5,5 километра
С всяко едно минаване етапът ставаше по-труден

Пилотите на Hyundai Racing Trophy проведоха тест със състезателните автомобили Hyundai i20 Coupe R1 преди старта на рали „България". В тренировъчния ден се включиха Григор Григоров, Симеон Симеонов, Васил Жеков, Христо Геров и Мирослав Ангелов със своите навигатори.

Тренировката бе организирана на специално трасе над град Твърдица, а състезателният етап с дължина 5.50 км бе затворен и с часови контроли, маршали и линейка. Целта на тестовете беше екипажите да са в обстановка, която е максимално близка до тази на реалните състезания и по-специално предстоящото рали „България".

„Тестовете протекоха много добре. Подбрахме трасе, което се доближава максимално до етапите на рали „България". Момчетата започнаха да влизат в ритъм и разбраха, че настройките ще бъдат различни и автомобилът  вече ще е подходящ за рали „България". Нямаме никакви проблеми, колата се държи на ниво, настройките отговарят на особеностите на трасето и това, което то ни предлага като конфигурация.

"Пилотите са доволни от новите промени на колата, но тепърва има още какво да работят, защото всяко едно рали е различно като настилка и конфигурация и на пилотите е по-трудно да се адаптират към отделните ралита", заяви проджект мениджърът на едномарковия шампионат Георги Гвоздейков.

По време на тестовете с пилотите и техните навигатори работи и техният треньор Петър Гьошев.

„Идеята на този тренировъчен ден беше пилотите да преодолеят напрежението преди старта на рали „България". Да направят няколко минавания по този етап, който сме избрали специално, защото има много фракция и кал и се доближава максимално до отсечкито от рали „България". След няколко преминавания пилотите направиха трасето доста трудно за минаване. Изкараха цялата фракция и кал на пътя и колите започнаха да се пързалят. И точно това беше важното за нас - да се отпуснат в атакуването на фракцията в завоите.

"Новите отсечки на рали „България" са много специфични, защото в тях има съвкупност от много етапи - бързи секции, качване, спускане, има такива с много фракция, които са сгънати. Тук ние сме избрали най-сложната конфигурация - бавен етап с много завои. Същевременно имаме и една бърза секция, която използваме. Няма как да пресъздадем условията за едно рали, но се доближаваме максимално. Новите промени по състезателния Hyundai i20 Coupe R1 са свързани с това, че колите са омекотени, направен е блокаж на диференциала, който се отразява много добре в тази кал и фракция и пилотите са доволни", допълни Петър Гьошев.

 

Най-четените