Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Реклами за 16 млн. лева навиват чужди инвеститори

Кампанията ще обхване някои от основните бизнес издания
Кампанията ще обхване някои от основните бизнес издания

15.6 млн. лева ще бъдат дадени за рекламата на България като привлекателно място за инвестиции, предаде БГНЕС.

С парите ще бъдат платени 630 излъчвания на три рекламни видеоклипа в ефира на Bloomberg, CNN, CNBC; 40 рекламни банера в сайтовете на Financial Times, Economist, Wall Street Journal , Bloomberg Businessweek; 39 печатни публикации; 12 седмици присъствие в международни търсачки в Европа, САЩ и Азия и 5 кратки филма с мнения на инвеститори, които ще се излъчват онлайн. Кампанията ще продължи три месеца.

Проектът „Инвестирай в България" на Българската агенция за инвестиции (БАИ) е реализиран с европейски средства. Изпълнителният директор на БАИ Борислав Стефанов посочи, че преди пускането на клиповете и рекламните карета са били правени анализи на българската икономика, а през последната година из целия свят са били проведени около 20 конференции, посветени на инвестирането у нас.

„Мисля че рекламната кампания е нещо, което трябваше да започнем преди много години, защото много от останалите държави в региона, които са привлекли значителни по обем чужди инвестиции като Полша, Чехия, още преди много години започнаха с подобни мероприятия", коментира Стефанов.

Според него от проведените по-рано конференции е станало ясно, че очевидни за нас предимства на България като членството в ЕС, ниските данъци и макроикономическата стабилност са напълно неизвестни за потенциалните инвеститори от САЩ и Азия.

По думите на Стефанов, за страната ни е важно да подобри работата на администрацията и съдебната система, ако иска да привлича по-големи инвеститори във времената на криза. Той допълни, че „българите сме малко повече песимисти по отношение на собствената си държава" и много от опериращите у нас големи чуждестранни компании планират да разширяват бизнеса си.

 

Най-четените