Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Не го назовавай с думи!

#Untaggablexhibition е експериментален проект на Advertising Artists, в който автомобилната марка Audi работи съвместно с визуални артисти (млади, възрастни, улични и утвърдени художници, графични дизайнери и илюстратори).
#Untaggablexhibition е експериментален проект на Advertising Artists, в който автомобилната марка Audi работи съвместно с визуални артисти (млади, възрастни, улични и утвърдени художници, графични дизайнери и илюстратори).

Мъж се надува като балон в автобус от градския транспорт и литва към небесата с корем, пълен с газове. Момичета бръснат усърдно гладките си като огледало крака. Нокти, увити в шалове разговарят като английски джентълмени на плажа.

За никого не е тайна - рекламата в България е в криза. И вината за това е споделена. Поради тази причина винаги се радваме, когато на рекламния хоризонт изгрее ново слънце, което съумява да постопли изстудения интерес на публиката към нови марки и продукти.

#Untaggablexhibition е експериментален проект на Advertising Artists, в който автомобилната марка Audi работи съвместно с визуални артисти (млади, възрастни, улични и утвърдени художници, графични дизайнери и илюстратори).

От няколко месеца, скришом от всевиждащото око на медиите и обществото, над 20 творци в рамките на платформата www.advertisingartists.eu  работят върху темата #untaggable: онова, което не може да се опише с думи, за което словото е недостатъчно, което не може да бъде заключено в рамки и облепено с етикети.

Френската писателка Мари Кардинал има един роман, наречен „Назови го с думи". Това, което правят талантите от Advertising artists е точно обратното. Те се занимават с нещата, които не можем да назовем; тези, които се изплъзват от вербалното и могат да бъдат изразени само с похватите на изкуството.

Audi Art Lab e инициатива на Advertising Artists и Audi България. Съвместната работа на автомобилните мислители и непознаващите граници хора на изкуството се води от единната концепция за новия смисъл на марките. Те не целят единствено продажби, а задвижват колелото на творческия потенциал на всеки човек, разрушавайки границите на комерсиалния свят и създавайки едно ново отношение към марките и дизайна.

Марката се разглежда като нещо, което трябва да бъде усетено от артистите, които я представят, и от хората, до които достига. А не като стикер на даден продукт, който обозначава единствено и само продукта и себе си. Което я прави #untaggable.

www.advertisingartists.eu и изцяло новият модел на Audi, който също стои извън рамки и категории ще бъде един от елементите на визуалното изкуство, които ще бъдат представени на изложбата #untaggablexhibition на 19 април, в галерия Академия, НХА.

Повече информация за хората, които имат амбицията да променят света на рекламата - очаквайте в AdCafe в понеделник.

 

Най-четените