Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Най-забавните футболни реклами

За съжаление култовото видео "Рискувай всичко" на Найк не е в класацията, но други пет клипа на гиганта за спортна екипировка са намерили място в десетката.
За съжаление култовото видео "Рискувай всичко" на Найк не е в класацията, но други пет клипа на гиганта за спортна екипировка са намерили място в десетката.

10."Найк" - Мисията


Матрицата се среща с "Умирай Трудно" и с "Гол" - това описание е най-лесният начин да се опише тази динамична реклама. В нея отбор от звездни футболисти се превъплъщава в специален отряд, ръководен от Луис Ван Гаал, който влиза в ролята както на шофьор на бус, така и на пилот на хеликоптер.

Мисията на този специален отряд - да спаси футбола.

Както често се случва в подобни ситуации - героите трябва да се справят с неприятни роботи и самурай, но отборът, включват футуристично изглеждащия Едгар Давидс, който за изненада на всички се оказва, че той самият не е робот, се справя със задачата.

Футболът бива спасен, а продажбите на "Найк" - нарастнали.

9.Турските авиолинии


Съветът, който може да се извлече от тази реклама е, да не хващате никога полет, на борда на който има играчи на Манчестър Юнайтед.

В тази реклама, която по-скоро атестира за специалните клиенти на Турските авиолинии, представя ситуацията в бизнес класата на един от полетите. При отварянето на малките багажници над главите на пътниците, случайно изпада една топка. Всички играчи се развълнуват и започват да си подават топката по атрактивен начин, а близнаците Рафаел и Фабио Да Силва показват тики-така отиграване.

Така топката стига до Димитър Бербатов, който с привидната си лежерност успокоява страстите, докато не отиграва топката атрактивно и я връща "в игра".

Следва центриране към Уейн Рууни, който интересно защо решава, че ситуацията позволява той да отиграе топката с воле. Кълбото полита към главата на стоящия успоредно на него Сър Боби Чарлтън, докато Едвин Ван дер Саар не спасява за пореден път отбора си.

Впечатляващо, но можем да очакваме същото от Барселона и в икономичната класа.

8. Пепси - футболни войни


На кого се обаждаме, когато нашето спокойно средиземноморско градче от 17-ти век бива нападнато от въоражени бандити?

На Дейвид Бекъм, Роналдиньо и Франческо Тоти, естествено, които съвсем случайно са в непосредствена близост до случващото се нападение.

За щастие на тероризираното население, Роберто Карлош също е там, а неговият могъщ удар от пряк-свободен причинява цунами от алуминиеви кенчета, които помитат по пътя си злодеите.

7. "Найк" - тайната надпревара


Тази легендарна реклама на Найк е излъчена по време на Мондиал 2002, а цената на заснемането е близо 100 млн. паунда. Клипът е режисиран от Тери Гилиъм.

Инвестицията очевидно се е изплатила, а асоциацията с тоталния хит на Елвис "A little less Conversation" е заслужена. Някой от най-големите имена за епохата си - Роберто Карлош, Луиш Фиго и закръгления вече Роналдо са само някои от звездите, влезли в ролята на "петли", състезаващи се в клетка под зоркия поглед на рефера - Ерик Кантона. Рекламата е заснета в няколко конфигурации, в които са използвани различни футболисти.

6. Адидас


Отново рекламата е заснета около Мондиал 2002, като този път другият концерн за производство на спортни стоки - Adidas разиграва интересен сюжет. Той представя медицинско заведение, в което група изестни футболисти като Дейвид Бекъм и Зинедин Зидан жунглират с въображаеми футболни топки, обути с новият тогава модел бутонки на фирмата.

Посланието - тези бутонки са толковa добри, че не ви е нужна футболна топка.

5. Найк - следващо ниво


Може би най-сложно заснетата футболна реклама, този клип на "Найк" от 2008-ма година, който е заснет по такъв начин, сякаш зрителят гледа от собствена гледна точка, ни представя усещането да си един от най-добрите футболисти в света.

Представена през очите на млад професионален футболист, този клип представя набързо преминаване от клуб в долните дивизии, през играч на тим от Висшата лига, до холандски национал, взимащ участие във финала на Световно първенство.

Цялото това прекрасно изживяване е редактирано от Гай Ричи.

4. Карлсберг - победа на Световното първенство за Ирландия


Датската пивоварна представя един интересен поглед върху Мондиал 2002, в който фикционално Ирландия триумфира.

Интересно преживяване, което е достойно да се определи като "една от най-добрите футболни реклами в историята".

Посланието - "Карлсберг не прави мечти, но ако ги правеше, то най-вероятно щяха да са най-добрите мечти на света. Като бирата ни."

3. Пепси - Бавария


Може би най-важното послание в тази реклама е, че не трябва да се играе футбол в кожени гащета. Все пак, тази чаровно странна реклама, представена от Пепси - която представя известните баварски халби като безалкохолни напитки, докато Бекъм, Раул и компания показват умения за жунглиране и контрол върху топката в Баварската палатка.

Изборът на облекло за участниците в рекламата кара екипите на Германия за Мондиал 2006 да изглеждат приемливи. Тази реклама е заснета в контекста на една от основните асоциации на домакина на Мондиала в Германия - бирите, като тази традиция е представена по един от най-забавните възможни начини.

2. Найк - доброто срещу злото


Отбор, съставен от кръвожадни и злобни чудовища, които искат да строшат крайниците на противника? Не, не става дума за Стоук Сити, а по-скоро Злото, което трябва да се справи с някой от най-големите звезди на 90-те години, облечени в нелепи ризници, които се борят за Доброто.

1. Найк - рекламата на Летището


Общо взето "Кръстникът" на футболните реклами, тази реклама на Найк, чието действие се развива на летище през 1998-ма година и в която участват някой от най-талантливите бразилски футболисти на своята епоха показва съотношението във световния футбол по това време - бразилците хвърчат и разцъкват, а музикалната асоциация, която ни идва на ум, е Самба. Докато чакат за полета си, бразилските национали правят страхотно шоу с трътлестите охранители, които се опитват да ги спрат..

Със сигурност не трябва да се опитва в реалния живот да се подават пасове из някой терминал, тичайки из охраната, тъй като последствията няма да са такива, каквито са в клипа.
Заслужава първото си място.

Големият победител - Форд

Автомобилният производител е официален спонсор на Шампионската лига в продължение на 21 години, като неизменно партньорството между УЕФА и Форд ражда някои от най-забавните реклами. 

В този клип традиционни за футболна среща ситуации са представени в семейно-битов вариант, а всяка една от ситуациите се развива пред рекламирания автомобил.


 

Най-четените