Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Най-доходоносните реклами върху екипите

Челси подписа нов спонсорски договор, който ще носи тлъсти суми в касата на клуба срещу това, че на екипите на тима ще стои логото на производителя на автомобилни гуми.

Вижте кои са най-доходоносните сделки от подобен тип
8. Ливърпул и "Standart Chartered" - 27 млн. евро на година

Предизвикателният дизайн на резервните екипи на "мърсисайдци" е малка цена, която да плати банката, спонсор на Ливърпул.

Инвестиционната банка, която оперира на пазари, на които клубът е особено популярен - като Азия и Близкия Изток, наскоро удължи сътрудничеството си с "мърсисайдци" поне до края на сезон 2015-2016.
7. Манчестър Сити и "Етихад" - 27 млн. евро на година

Гигантската сума от близо 550 млн. евро за срок от 10 години, която ще влезе в касата на "гражданите" по силата на сътрудничеството с авиокомпанията от ОАЕ привлече вниманието на УЕФА относно спазването на финансовия феърплей.

Фактът, че "Сити" е собственост на кралското семейство на Обединените арабски емирства, обяснява големите параметри на сделката.

Половината от тази сума ще бъде инкасирана заради логото на фланелките, което играчите на "гражданите" ще носят на гърдите си.
6. Барселона и "Катар Еъруейс" - 35 млн. евро на година

Каталунският гранд, който се слави като един от социално най-отговорните клубове, заяви чрез президента Жозеп Мария Баромеу, че договорът, подписан през 2011-та година и в сила до 2016-та, който носи близо 175 млн. евро, няма да бъде подновяван.

Причината - ситуацията в Катар, свързана с лошите условия на работниците, които участват в строежите на съоръженията за Мондиал 2022, както и смъртта на над 1000 от тях.

"Сегашната ситуация в Катар не бе на лице когато подписвахме договора. За това ние няма да продължим това сътрудничество", заяви наскоро Бартомеу.
5. Байерн и "Дойче Телеком" - 35 млн. евро на година

Баварците се придържат към немското - през 2012-та година Байерн подписа за още четири години с немския телекомуникационен гигант, удължавайки 10-годишната рамка на сътрудничество, сключена през 2009-та година.

Когато сделката за спонсорство бе сключена, тя бе най-голямата за времето си. Голяма част от сумата, обаче, е свързана с постигането на конкретни цели.
4. Реал Мадрид и "Емиратс"= 35 млн. евро на година

Подписан през 2013-та година, този договор е един от най-не отговарящите на потенциала на сътрудничеството.

Реал Мадрид, бидейки най-богатият и голям клуб в света, получава наполовина от това, което основният конкурент по тези критерии на "кралския клуб" - Манчестър Юнайтед, получава.
3. Арсенал и "Емиратс" - 41 млн. евро на година

Авиокомпанията удължи договора си с "топчиите" през 2012-та година, като според новата сделка играчите на Арсенал ще продължат да носят логото на арабския авиопревозвач до края на сезон 2018-19, като за целия период на сделката в касата на "артилеристите" ще влязат 205 млн. евро.

Партньорството между двете страни, което започна през 2004-та година, осигурява правата върху името на новия стадион на лондонския гранд до 2021-ва година
2. Челси и автомобилни гуми "Йокохама" - 55 млн. евро на година

Дълго време феновете на Челси смятаха, че спонсорският договор със "Самсунг", носещ по "едва" 18 млн. паунда на година в касата на сините, не отговаря на реномето на клуба.

Сега обаче японският гигант в производството на гуми предлага условия, които могат да наредят Челси в челото на класацията за най-изгодни спонсорски сделки. Снимка: Getty Images
2. Челси и автомобилни гуми "Йокохама" - 55 млн. евро на година

Дълго време феновете на Челси смятаха, че спонсорският договор със "Самсунг", носещ по "едва" 18 млн. паунда на година в касата на сините, не отговаря на реномето на клуба.

Сега обаче японският гигант в производството на гуми предлага условия, които могат да наредят Челси в челото на класацията за най-изгодни спонсорски сделки.
1. Манчестър Юнайтед - 74 млн. евро на година

Най-голямата спонсорска сделка в историята на комерсиалния футбол. Ръководството на Манчестър Юнайтед може да разчита на постъпленията по тази сделка за всеки сезон до 2021-ва година.

Въпреки широкия отзвук, който получи това сътрудничество, шефовете на "Дженеръл Моторс" - компанията, която притежава "Шевролет", не бяха много доволни от сделката и уволниха изпълнителния директор на компанията, който я е сключил.

Феновете и босовете на Юнайтед могат да са спокойни, тъй като сумата, която тимът ще получава, не е свързана с представянето на клуба и пропуснатото участие в Шампионската лига няма да доведе до пропуснати ползи. Снимка: Getty Images
1. Манчестър Юнайтед - 74 млн. евро на година

Най-голямата спонсорска сделка в историята на комерсиалния футбол. Ръководството на Манчестър Юнайтед може да разчита на постъпленията по тази сделка за всеки сезон до 2021-ва година.

Въпреки широкия отзвук, който получи това сътрудничество, шефовете на "Дженеръл Моторс" - компанията, която притежава "Шевролет", не бяха много доволни от сделката и уволниха изпълнителния директор на компанията, който я е сключил.

Феновете и босовете на Юнайтед могат да са спокойни, тъй като сумата, която тимът ще получава, не е свързана с представянето на клуба и пропуснатото участие в Шампионската лига няма да доведе до пропуснати ползи.

Ръвокодството на Челси обяви, че японският производител на автомобилни гуми "Yokohama" е новият партньор на клуба, чието лого ще стои на фланелките на играчите.

Новото сътрудничество ще носи в касата на клуба близо 55 млн. евро на година, като партньорството за поставяне на логото е второто най-доходоносно, сключвано от английски клуб.

Кандидати да поставят името си върху екипа на лондончани не липсваха, като най-настоятелни бяха от турските авиолинии, които в продължение на няколко месеца са предлагали различни форми на сътрудничество.

Собственикът на Челси Роман Абрамович обаче не останал доволен от сумата, която турският авиопревозвач е предложил - с близо 20 милиона по-малко от предложението на "Yokohama".

Със сключеното споразумение за носене на лого на фланелките, лондонският гранд минава по доходи своите конкуренти във Висшата лига Манчестър Сити, Ливърпул и Арсенал.

Вижте кои са осемте най-доходоносни сътрудничества, свързани с носене на рекламно лого върху екипите.

 

Най-четените