Уличната реклама атакува | webcafe.bg
Webcafe

Реклама в засада

Lifecafe 28.07.2014, 16:51 (обновена 06.08.2014, 18:44)

1 от 20 снимки Назад Напред

guerilla marketing

Шокираща реклама на зоопарк - типичен пример за "герила маркетинг"

"Герила маркетингът" известен в България още и като "партизански" маркетинг, представлява все по-популярен начин на реклама.

Този вид промоциране на стоки и услуги обикновено се разполага в някое публично пространство - независимо дали става дума за улицата, метрото или мола.

В галерията можете да видите примери за "герила маркетинг" от цял свят. Насладете се на лудото въображение, което все още изпълва този вид реклама.

Атака над сетивата, изненадата и на провокацията. А това означава ново пространство за новаторството и въображението, така характерни и за "стрийт арта".

Oще: галерии  галерия  герила маркетинг  засада  маркетинг  реклама 


Още от Галерия

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.