Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Рекламите, които не продават нищо

"Всеки път, когато преспиваш с някого, ти преспиваш и с неговото минало. Провери се за ХИВ" Снимка: fromupnorth.com
"Всеки път, когато преспиваш с някого, ти преспиваш и с неговото минало. Провери се за ХИВ"
"Той има очите на майка си". Призив на Амнести Интернешанъл за спиране на домашното насилие Снимка: fromupnorth.com
"Той има очите на майка си". Призив на Амнести Интернешанъл за спиране на домашното насилие
"Когато порасна, вероятността да насилвам децата си, е с 33% по-голяма" - призив за спиране на домашното насилие Снимка: fromupnorth.com
"Когато порасна, вероятността да насилвам децата си, е с 33% по-голяма" - призив за спиране на домашното насилие
Реклама на оргазнизацията на ООН за правата на жените. "Жените трябва"... (да си седят в къщи, да бъдат робини, да седят в кухнята, да не говорят в църквата) Снимка: fromupnorth.com
Реклама на оргазнизацията на ООН за правата на жените. "Жените трябва"... (да си седят в къщи, да бъдат робини, да седят в кухнята, да не говорят в църквата)
"Пушачите са слаби плувци" Снимка: fromupnorth.com
"Пушачите са слаби плувци"
"Ако възрастта е само цифра, то затворът е само стая. Сексът с малолетни по закон е изнасилване. То е също така углавно престъпление, за което си струва да помислиш, преди да извършиш" - реклама в щата Милуоки Снимка: fromupnorth.com
"Ако възрастта е само цифра, то затворът е само стая. Сексът с малолетни по закон е изнасилване. То е също така углавно престъпление, за което си струва да помислиш, преди да извършиш" - реклама в щата Милуоки
"Когато пушиш у дома, твоят дом също пуши. Дори когато не пушиш в близост до семейството си, косвено пак застрашаваш здравето на близките си" - Израелска Асоциация за превенция на рака Снимка: fromupnorth.com
"Когато пушиш у дома, твоят дом също пуши. Дори когато не пушиш в близост до семейството си, косвено пак застрашаваш здравето на близките си" - Израелска Асоциация за превенция на рака
"Когато пушиш, съкратяваш живота си с 10 години" Снимка: fromupnorth.com
"Когато пушиш, съкратяваш живота си с 10 години"
"Не позволявай на този образ, който казва "Виж какво направих за рождения си ден" да те отклони от пътя" - призив за разумно шофиране Снимка: fromupnorth.com
"Не позволявай на този образ, който казва "Виж какво направих за рождения си ден" да те отклони от пътя" - призив за разумно шофиране
"Най-големият хищник е водата: замърсените води причиняват смъртта на 3,6 милиона души по света всяка година" - реклама на Solidarites International Снимка: fromupnorth.com
"Най-големият хищник е водата: замърсените води причиняват смъртта на 3,6 милиона души по света всяка година" - реклама на Solidarites International
"Уловен в парка. Всеки ден все повече и повече велосипедисти са убити по бразилските улици и пътища. Да пазим велосипедистите. Да спрем лова" Снимка: fromupnorth.com
"Уловен в парка. Всеки ден все повече и повече велосипедисти са убити по бразилските улици и пътища. Да пазим велосипедистите. Да спрем лова"
"Същата котка - различен собственик" - кампания за осиновяване на бездомни животни Снимка: fromupnorth.com
"Същата котка - различен собственик" - кампания за осиновяване на бездомни животни
"Спасете амазонските дъждовни гори" Снимка: fromupnorth.com
"Спасете амазонските дъждовни гори"
Призив за спасяване на амазонските дъждовни гори" Снимка: fromupnorth.com
Призив за спасяване на амазонските дъждовни гори"
"Тази година най-големият замърсител на океаните ще се окаже боклукът, който оставяте след себе си" - Сърфисти за чисти океани Снимка: fromupnorth.com
"Тази година най-големият замърсител на океаните ще се окаже боклукът, който оставяте след себе си" - Сърфисти за чисти океани
"Думите убиват войните" Снимка: fromupnorth.com
"Думите убиват войните"
"На всеки 48 секунди пиян шофьор прави така, че някой да трябва да паркира на това място за инвалиди" - кампания срещу шофирането в нетрезво състояние Снимка: fromupnorth.com
"На всеки 48 секунди пиян шофьор прави така, че някой да трябва да паркира на това място за инвалиди" - кампания срещу шофирането в нетрезво състояние
"Около 50% от всички жертви на противопехотни мини са деца"-Международна оргазнизация за правата на човека Снимка: fromupnorth.com
"Около 50% от всички жертви на противопехотни мини са деца"-Международна оргазнизация за правата на човека
"Живей два пъти!" - Мексиканска организация за трансплантиране на органи Снимка: fromupnorth.com
"Живей два пъти!" - Мексиканска организация за трансплантиране на органи
Реклама на Грийнпийс Снимка: fromupnorth.com
Реклама на Грийнпийс
Организацията PETA: "Когато купуваш, ставаш част от това" Снимка: fromupnorth.com
Организацията PETA: "Когато купуваш, ставаш част от това"
Образование за Индия: Възможностите идват с образованието Снимка: fromupnorth.com
Образование за Индия: Възможностите идват с образованието
"За някой твоята кръв е най-добрият коледен подарък. Благодаря! Честита Коледа и Весела Нова Година". Реклама на Червеният кръст Снимка: www.fromupnorth.com/
"За някой твоята кръв е най-добрият коледен подарък. Благодаря! Честита Коледа и Весела Нова Година". Реклама на Червеният кръст
Призив за превенция на рака на простатата Снимка: fromupnorth.com
Призив за превенция на рака на простатата
Реклама на глобалната екологична оргазнизация WWF: "Дърветата спасяват дивата природа, дивата природа спасява дърветата" Снимка: fromupnorth.com
Реклама на глобалната екологична оргазнизация WWF: "Дърветата спасяват дивата природа, дивата природа спасява дърветата"

Рекламата не е мръсна дума. Цивилизацията има нужда от реклами, особено такива, които застават зад справедливи обществено-значими каузи.

Обикновено да рекламират неща, различни от пасти за зъби, могат да си позволят единствено големи правителствени или неправителствени оргазнизации.

За много от големите реклами кампании може да се каже, че освен нещо конкретно, те рекламират и ценности.

В галерията можете да видите реклами, чиито понякога шокиращи послания са предадени по особено креативен начин.

Те са част от световни социални рекламни кампании, за които в най-голяма степен можем да кажем, че се приближават до изкуството: и като послание, и като изпълнение.

Това са кампании, които имат силата да възпитават и да пропагандират разбирането, че домашното насилие, хомофобията, замърсяването на околната среда, липсата на образование, липста на грижа за собственото здраве са все проблеми, които засягат в голяма степен цялото човечество.

Насладете се на 25 от тях в галерията.

 

Най-четените