Момичетата мразят да бъдат зарязвани, но мразят и да не бъдат лъгани | webcafe.bg
Webcafe

The good, the bad and... the stupid girls

Грег Уорт 24.08.2010, 18:00 (обновена 25.08.2010, 15:57)
любов

Реплика след една нощ заедно: млади сме, позабавлявахме се, няма смисъл да се мъчим да се харесаме

Момичетата мразят да бъдат зарязвани, което е едната страна на нещата... Според мен мразят и да не бъдат лъгани. Това, което обаче ме ядосва, е, че всичко започва с лъжа и когато настъпи моментът на истината идва моментът на яд, гняв, агресия и тъпи реплики.

Мъжете са лъжци, животни, мислят само за едно и също... Ми жените не търсят нещо по-различно, въпросът е как им го предлагаш. Избираш начин, реплики, поведение и стреляш. Правиш се на добър, лош, както дойде - и после идва сутринта... Няма го вече моментът на алкохолно опиянение, няма я вече маската на нощта и настъпва моментът на истината... Амии, нали знаеш, всичко беше за кратко, млади сме, позабавлявахме се - няма смисъл да се мъчим да се харесаме.

Между другото, домашно приготвената закуска и кафе са от добри обноски, а не от любов. Втори вариант - така наречените приятели с полза. Удължаваме лъжата с още малко. Но, не щеш ли, пак се стига до момента, в който идва т.нар. писване - и е време всеки да поеме по своя път. Ами, виждаш ли аз мисля,  че няма бъдеще в тези наши взаимоотношения и мисля да прекратим, защото се запознах и с едно момиче и искам да бъда с нея.

В момента, в който последните 6-7 думи излизат от устата ти, в главата ти с червени огромни букви светва EPIC FAIL! И усещаш, че си настъпил от раз 2 мазола на женското самочувствие.

Първо, че има по-добра и желана и второ, че си "принизил" тази "връзка" до нещо толкова несъществено, като просто за е... И в двата случая си казал истината в цялата й "красота", но някакси звучи грешно. Разбира се, може да се окаже и любов от пръв поглед и да удължим лъжата и да се стигне до агонията на дългата връзка. Хубави и лоши моменти, плюсове и минуси - има ги.

Рано или късно се стига до момента на "абе искам да ти кажа нещо". "Аз и Амалия ходихме да й перем  килима и тя отвори една водка, пък се заговорихме и тя ми разказа за едно нейно дежа-ву. Викам си, нали е дежа-ву, то не е изневяра, пък и като легна връз мене, знаеш си я - тя е 80 кила - нямаше къде да ходя, пък и тя почна първа.*(От "инженер" Камен Донев). Стамат ми се обади да ме повози в новата си кола... Следват викове, крясъци и... абе, всички знаем какво. За какво - заради едната истина.

Хубавата връзка се гради върху разбиране, взаимно доверие и никакви лъжи, което е най-голямата глупост, защото всичко се крепи върху лъжата. Добре ли изглеждам - по-хубава няма, напълняла ли съм - абе даже май си отслабнала, спал ли си с друга - ти ме задоволяваш напълно, с колко си спала - мии, с пет ти си ми шестият, о, това беше най-хубавият секс, който съм правила, искам да бъда с теб завинаги...

И всички онези малки лъжи, който с течение на времето се натрупват и превръщат едно истинско изживяване в една лъжлива връзка.

Добър ли си затова, че казваш истината? Или си лош, защото живееш истински? А може би си глупав, защото приемаш лъжата като истина... Мъжете са си еднакви и търсят едно и също, секс или удобството на дългата връзка. Жените... знам ли, безплатно питие, хубав секс и лъжа, за която да се хванат, приемат някое твое превъплъщение и го слагат на Белия кон.

Истината е, че мъжете сме си животни, а жените са глупави или ще се лъжем, че сме умни и Фройд не е бил прав, че само ядем и е... или ще се лъжем. Общото обаче ми се вижда сексът.

Затова правете се на глупави, а ние ще се правим на добри или лоши, пък не се сърдете на истината. Както изпя Морисън - "Take it easy baby, take it as it comes..."

Oще: жени  истина  лъжа  любов  мъже  секс 


Още от Masters of Sex

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Регистриран на: 06.11.2010, 05:05

16 Yoana Григорова | 06.11.201005:10

V takuv svqt jiveem , che edinstveniqt kriterii da go turpq e da da nosi pari. Da me luje kolkoto si iska a tova kakvo shte pravq i s kogo hahahha e otdelen vupros, da jivee kapitalizma, konsomaciqta i Morisun Кул
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 18.09.2010, 17:11

15 Белия татко | 20.09.201020:19

Рано или късно и мъжете, и жените се влюбват. И тогава всичко това отгоре става една пълна глупост. Но докато не се влюбят е напълно вярно. Само че не подценявайте жените. На тях им се чука повече от нас и лъжат много по-добре. Не Адам е излъгал Ева, а обратното. Но има мъже, които обичат да чукат жени, които не харесват, за да си доставят след това удоволствието от преследването и да има на кого да се похвалят, че са много харесвани, пък те не ги щат тези момичета. Евтино номерче за млади момчета.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 20.09.2010, 17:14

14 Natalia Yankova | 20.09.201017:20

големи моралисти всички...
Аз пък съм съгласна с него, и не бленувам за сериозна връзка или пък съм типа човек за една нощ.... Просто защото е прав. Лъжите ни помагат да живеем по-спокойно за някои неща. Някои лъжи ни помагат да избегнем безсмислени спорове, породили се от разклатеното самочувстие на единия от партньорите (причините може да са всякакви - липса на пари, работа, проблеми със здравето и т.н.)
Не казвам, че трябва са седим и да се лъжем в очите или да си изневеряваме или да си правим каквото ни се ще. Факт е, че няма напълно искрен човек.

За да избегнем разни обиди ще кажа, че си имам приятел и съм щастлива с него. И ми се случва да кажа някоя малка невинна лъжа.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 30.05.2010, 21:51

13 Elisaveta Dimovchyiska | 30.08.201020:59

Евтин си като лъжите си. Смее се
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 27.08.2010, 10:32

12 light | 27.08.201010:58

Абсолютно съм съгласна с автора на статията. колкото и да не ни харесва , такава е реалността, всички лъжем и искаме да бъдем лъгани , защото истината е непоносима за повечето от нас, говоря и за двата пола. Някак си заблудата прави живота по- поносим, по- лесен, но съвсем закономерно всичко което не изисква усилие е нетрайно и повърхностно, кой ни е виновен за това......... Парчето на Дорс е много подходящ фон Усмивка
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 26.08.2010, 13:33

11 Kiril Atanasov | 26.08.201016:01

Хмм има доза истина в цялата тази история. Предишните ми вързки бяха с някакви такива малки лъжи, които бяха с цел да накарат момичето да се чувства по-добре и си вършеха работа (харесваш ми руса; много добре ти стоят тия дънки, суерп ти е прическата и т.н ). През последната ми връзка обаче винаги казвах истината и... резултата беше 3 добри месеца и след това още 6 в скандали. Все повече се убеждавам, че жената всякаш е програмирана да не приема истината от мъжа, дори когато няма нужда от лъжа. Най-големите ми скандали някога са били точно, щото си казвам истината. "О мило как си какво прави днес" "Ами нищо, засякохме се със Силвия, че тъмко се върнала от Италия, пихме по едно фрапе, да се чуем малко какво става и ти праща поздрави и така" и се почва .. "признай си че имаш нещо към нея" и "не сте пили само" и т.н... въпреки че нямаш нищо към въпросната Силвия. От ясно по-ясно е, че ако се отговори "А ами ударихме по няколко бири с Цецо и Митака" и ще спрат всякви подозрения и въпроси, ама трябва ли постоянно да се лъжем. Все пак мъжа бяга от жена към друга, защото втората: А: пуска повече или Б: вика по-малко .. по-често е заради второто
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 07.05.2010, 04:54

10 MacAllister | 26.08.201012:18

Нужна ли е въобще връзка било дълга или къса? Сексуалното привличане понякога избива към хора, с които човек (независимо за кой пол става въпрос) няма какво да си каже или дори не иска да си казва нищо освен може би няколко мръсни/похотливи лафа за подправка на иначе физическо удоволствие (т.е. да си помогне да го преживее отчасти като някое от въображенията си или пък просто да го доближи до някоя по-необработена асоциация). От друга страна физическа връзка може да живее добре и между приятели, нищо че това е получило лоша слава - friends with benefits (French benefits perhaps ;) ) често е обърнато наопаки - приятели заради екстрите (поне за едната страна) и естествено разпадането на подобни отношения оставя по-трайни спомени и за това повече се говори отколкото за тихите успешни връзки, където има баланс между приятелство и ползи. Само че и в тоя случай нещата не са точно "връзка" в прословутия подразбиращ се смисъл, каквити и чувства да има в успешна връзка от тоя тип те са повече от нефизическата посока и съм забелязал, че и двете страни са склонни на доста компромиси и отстъпки, без да вдигат много шум като причината е по-скоро липсата на разбирането за задължителност... Може да продължим да дъвчем това до безкрайност, въпроса е някакава по-стриктна обвързаност е нужна заради децата, но иначе е по-скоро ненужна в днешния свят традиция и обществен натиск. Аз например не виждам защо трябва да намесвам трета страна в отношенията ми било то държава или църква и гледам ба брака с откровено неразбиране. Като добавка и в нашата и в почти всички култури узаконената пък и неузаконената връзка на мъж и жена по подразбиране включва постоянно съжителство, режим на живот, хранене, излизане/влизане и какво ли не - все неща, които дори с отглеждането на поколение рядко имат някаква връзка, а се приемат за даденост дори и без това. За себе си бих могъл да кажа със пълна сигурност, че подобни презумции са достатъчно условие, за да "напусна" още при първия сигнал, че се очакват. Хората са различни и е почти невъзможно да имаш адекватно разбиране и още по-малко адекватно отношение към нуждите на другия, което прави свободата единственото смислено решение. В реалността се получават "съюзи" със стотици, ако не и хиляди неявно приети закони за съжителство и поведение и единствено абсолютната доминация на единия гарантира стабилност, а редките изключения са по-скоро щастливи съвпадения.

Съжалявам за бъркотията от мисли, но препочитам да нахвърлям материал за разсъждение вместо безуспешен анализ и ми се струва, че разбирането за връзка, брак, ред, форма и устройство на живота изисква сериозно преразглеждане в съвремения свят. Възпитанието, на което сме подложени насажда очаквания за устройство на връзка и дори брак, които са непродуктивни за модерния свят. Естествено по чисто социални и исторически причини жените са подложени по-интензивно на подобни внушения и по-често приемат трагично сблъсъка с реалността, но биологическите предпоставки са много малка част от проблема. Бих подхвърлил, че и личната свобода се е увеличила през последните векова неимоверно, а разбиранията и традицията по отношение на връзките изостава и общоприетите разбирания са типиюни за времена, когато ролята на индивида е била предопределена...
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 25.08.2010, 16:32

9 Greg Worth | 25.08.201017:48

Точно горчивият ми опит ме кара да мисля така, в противен случай не бих си позволил да изказвам мнение по въпроса. Колкото до диагнозата "страх от обвързване" не бих казал, че е страх, а по-скоро нежелание, защото отново ще кажа, че историята е такава, че не само моят опит е такъв, а и на мнозина други. Не съм нито мазохист, за да искам да си причиня такива нещастия по няколко пъти и не искам да учавствам в панаир на суетата, това е идеята на написаното, че може да си избираш какъв да бъдеш, откровен с хората или просто част от играта. От коментарът си личи, че сериозната връзка за Вас или брак е нещото което търсите - ок. Просто се радвайте, че на човекът до Вас консумацията на вашия брак/взаимоотношения са му напълно достатъчни и няма да се окаже един ден, че връзката/бракът Ви е сладостен като шоколад, ама на шведската маса е по-хубаво и изпълнено с изобилие...обидите на лична основа не ги коментирам. Това е и идеята да избера тази песен "Take it as it comes", че човек трябва да се наслаждава на това което му поднася живота. И да му се наслаждава разбира се Намига
Стрелка Да се чувстват поздравени всички, които го правят.

P.S дори и статистиката сочи, че хората лъжат масово

http://www.webcafe.bg/id_221590456
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 25.08.2010, 15:13

8 Simona Vassileva | 25.08.201015:14

Доста повърхностен и циничен поглед на човек без особено голям опит във връзките, най-вече поради собствения си страх да потърси нещо по-различно от т.нар. от него "секс" и "лъжи".
Що се отнася до израза: "агонията на дългата връзка" - честно казано потресена съм, че може така да се разсъждава изобщо за връзките между мъжете и жените. От цялото това "писание" лъха единствено на комплексарщина и на страх от обвързване. Да не говорим, че не се повдига изобщо въпросът мъжете колко МРАЗЯТ да бъдат зарязвани или да им отказват на предложенията. Да, най-вече на предложенията...
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 11.08.2010, 14:21

7 Yana Shtereva | 25.08.201014:46

Добре де, а защо мъжете се женят? Защо някои искат деца и са цял живот с една жена? Нещо не ми се връзва.
   

оценка

+0 -0

Най-коментирани