WTF секс сцени в киното | webcafe.bg
Webcafe

WTF секс сцени в киното

Големият Лебовски 07.09.2015, 10:51 (обновена 15.09.2015, 13:57)

1 от 7 снимки Назад Напред

съветникът

"Сексът с Ферарито" от "Съветникът" оглавява списъка от най-странни и сюрреалистични секс-сцени в киното (ГАЛЕРИЯ)

В нихилистичния наркотрилър на Ридли Скот „Съветникът" (2013) има жестока сцена, в която алчната манипулаторка Малкина (Камерън Диас) прави секс с жълтото „Ферари" на нейния любовник и преуспял престъпник Райнър (Хавиер Бардем), извеждайки еротичния фетишизъм в киното на ново ниво.

Малкина, облечена с рокля в леопардови мотиви, подчертаваща хищническата й харизма, сваля гащичките си, качва се върху предното стъкло на автомобила-бижу и продуцира перфектния акт на перверзия пред стъписания Райнър.

Извратеният момент не е включен във филма само за да покачи неговите шок акции. Сцената символизира сексуалния апетит, свръхматериализма и патологията, заложени в образа на Малкина - един от най-смразяващите женски персонажи през последните поне десетина години.

„Сексът с Ферарито" проникна в поп-културата, изтръгна безчет охкания „какво по дяволите гледах току-що" от неподготвени зрители и свърши върху колективното консервативно съзнание, оставяйки го в тревожен ступор от възмущение и възбуда.

Тази сцена е уместен участник в оргията от странни и сюрреалистични сексуални моменти във филмовата вселена. Някои от най-смелите, провокативни и безкомпромисни представители на седмото изкуство предлагат радикално различен поглед към „карналното познание".

Преди „Съветникът" да плени киноманското въображение с Малкина, старият майстор Уилям Фридкин вдигна високо летвата за перверзия с „Убиецът Джо"(2011).

Най-скандалната сцена в този черен филм за бели боклуци, готови на всичко за малко кеш, е когато наемният убиец Джо (Матю Макконъхи) заповядва на опиталата се да го измами Шарла (Джина Гършон) да направи фелацио на пържено пилешко бутче от KFC.

Джо чупи носа на Шарла, подчинява я на своята воля, поставя парчето джънк-фууд на нивото на чатала си и за нещастната жена не остава нищо друго освен да участва в гротескния сексуален акт на унижение и доминация.

Напускаме временно пределите на долнопробните и брутални еротомански трансгресии, за да се преселим в елегантния, сюрреалистичен свят на „Широко затворени очи" (1999).

Сърцето на последния шедьовър на Стенли Кубрик бие най-силно по време на тайната оргия с маски в мистериозно имение. Сексуалният ритуал е едновременно възбуждащ и плашещ. Кадрите на Кубрик следват логиката и естетиката на съня, реалността е поставена под въпрос, сексуалността е водещата сила.

Импозантната заклинателна музика, флуидната камера, монтажът, костюмите, венецианските маски, разкошните голи женски тела, цялата атмосфера, всичко тук е от материята, от която се правят кино митове. Първокласно парче еротична филмова магия.

Оставаме на територията на арт киното с европейски привкус, но сменяме иконографията на „Широко затворени очи" с тревожните сексуални метафори в шедьовъра на Андрей Жулавски от 1981-а Possession.

Това е разказ за разпада на една връзка, решен като фройдистки хорър. Сам Нийл и Изабел Аджани играят двойка на пътя на травматичен развод. Страхът и отвращението на героинята на Аджани раждат чудовище. Във филма - буквално.

Мистериозно същество, с което Аджани прави секс. Лудостта на персонажите е надмината само от лудостта в снимането на Жулавски - Possession изглежда превъзходно.

Сексът, странното, насилието, психологическият терор и деликатността на телесността са любими теми на двама от големите майстори на сюрреалистични еротични кадри - Дейвид Линч и Дейвид Кроненбърг.

В „Синьо кадифе"(1986) Линч изследва садизма, мазохизма, физическата доминация и сексуалния фетишизъм. Сцените между персонажите на Денис Хопър, Изабела Роселини и Кайл Маклоклън са наситени с влудяващо полово напрежение.

В скандалния opus magnum на Кроненбърг „Катастрофа" (1996), сексуалната възбуда е обвързана с обсесията по опасно шофиране с висока скорост и автомобилни катастрофи. Филмът съдържа изобилие от странни съвкупления, като върхът на перверзията е сцена, включваща телесна рана с формата на вулва. Доверете се на Кроненбърг и няма да съжалявате. Или спите.

Никой текст за сюрреалистичен филмов секс няма да е пълен без цялото творчеството на Фелини. Маестрото поетизира женските форми и момчешките плътски копнежи по тях по незабравим и незаменим начин.

Градът на жените" е върховната сексуална метафора плюс това съдържа една от най-забавните роли на Марчело Мастрояни.


Още от Masters of Sex

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.