Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Лидия - българската Queen of the Universe

Лидия Иванова е българската кандидатка за конкурса Queen of the Universe, който се провежда под егидата на UNESCO
За да се представи добре на конкурса, Лидия се нуждае от "спонсори" - български фирми и организации, които да издават подкрепата на страната ни за нейната кандидатура
Лидия Иванова е на 19 години и е завършила Втора английска гимназия "Томас Джеферсън" в София
Засега Лидия е намерила 300 долара от необходимите 2000 за представянето си на конкурса. Крайният срок за набиране на рекламодатели е до края на януари
Според Лидия е добре "спонсорът" да е фирма или организация, която да е представена и на американския пазар, макар че и да е само от България, за фирмата това би било доста стабилно присъствие
Лидия споделя, че не би искала да разчита само на външния си вид, макар че това засега е нейният основен коз
След като завърши успешно първия семестър от следването си (в Америка семестърът приключва преди Коледа), на Лидия й предстои двуседмично завръщане в България

Спомняте ли си за инициативата на завършващите от випуск 2014-та, които решиха да инвестират парите си вместо в тоалети за абитуренския бал, в тениски за благотворителната кауза "пеперудени деца"? Тогава идеята беше подета първо от випускниците от Втора английска гимназия "Томас Джеферсън" в София.

Сред тях по онова време и е Лидия Иванова.

Сега, половин година по-късно, Лидия живее в САЩ, където от няколко месеца преследва мечтите си. А благотворителните каузи преследват нея.

Защото, като на игра, тя е избрана след сериозен кастинг, да представлява страната ни на предстоящия през април конкурс за красота Queen of the Universe.

Конкурсът е благотворителна инициатива на UNESCO, а крайната му цел е да се съберат средства, с които да се подпомогне образованието на децата от Третия свят.

Само че, за да бъде добре представена страната ни и за да има шанс Лидия да продължи напред към титлата "Вселенска кралица", тя самата има нужда от т. нар. "спонсори". Товa разказа 19 годишната българка пред Lifecafe.

Накратко "да намери спонсори" за всяко едно момиче, което участва в конкурса, означава, да покаже своите организаторски способности преди финала. Всяка една от участничките трябва да намери със собствени сили фирми или оргазнизации, които да подкрепят нейното представяне със скромна сума.

2000 долара е общата сума, която всяка една от участничките трябва да набере чрез намирането на рекламодатели за конкурса.

В замяна всеки, подкрепил претендентката от дадена страна, ще получи свое рекламно каре в каталога на конкурса. И колкото повече са спонсорите - с толкова повече рекламно място ще разполага съответната държава и нейната "мис".

Засега Лидия е намерила едва 300 долара от необходимите 2000, а крайният срок, който е до края на януари, наближава.

Реално, спонсорите са в доста благоприятна позиция, тъй като, освен, че тяхната реклама седи до лицата на едни от най-красивите момичета в света, те получават шанс да представят своите компании или фирми пред някои от най-богатите и влиятелни личности в света.

Само за сведение - на последния финал на Queen of the Universe, през април тази година, сред гостите беше Дженифър Лопес. На предстоящата церемония на финала се очаква присъствието на не по-малко известни и богати личности.

Според Лидия е добре "спонсорът" да е фирма или организация, която да е представена и на американския пазар, макар че и да е само от България, за фирмата това би било доста стабилно присъствие.

Позитивите обаче далеч не са само за фирмата, а са изобщо за страната ни.

Самото участие на българка на такъв международен конкурс е повод за гордост, а челното място в него би било истински триумф.

Въпреки че е отдадена на своята 19 годишна красота, Лидия споделя, че не би искала да разчита само на външния си вид.

Всъщност нейната цел и въобще поводът да се окаже в Америка е доста по-различен. Тя отива зад океана, за да преследва мечтата си да стане пластичен хирург.

За нея Америка представлява сбъднат шанс, макар и за момента да учи нещо по-различно от онова, за което мечтае. Засега тя следва психология в колеж към Калифорнийския университет и основно се подготвя за финала на конкурса.

За хореографията на финала, участничките работят с танцьорите на Риана.

Междувременно, Лидия ходи и на различни курсове. Единият е, типично в стила на Ел Ей, разбира се: актьорско майсторство. Посещението на "аcting"- училището в Града на Ангелите вече я е научило на едно: да бъдеш актьор е изключително сложна и трудоемка професия, независимо че на кино всичко изглежда като детска игра.

Тя посещава също така веднъж седмично и "vocal coach" - курс, чрез който усъвършенства английския си език, както и произношението си, така че да говори без акцент.

Цената на звездните амбиции в САЩ за Лидия не е била ниска.

"За да дойда да уча в Америка, се наложи да взема цяла серия изпити като SAT1, SAT 2 и TOEFEL. Готвих се цяла година", казва тя.

След като завърши успешно първия семестър от следването си (в Америка семестърът приключва преди Коледа), на Лидия й предстои двуседмично завръщане в България. Тя много се вълнува, че ще се види с родителите и приятелите, които много й липсват, защото е напълно сама и без никаква подкрепа в близо 4 милионния град.

Красивата българка ще използва времето си в България и за да намери освен спонсори за конкурса и някой талантлив български дизайнер, който да й помогне с избора или ушиването на тоалет за финала.

А такива със сигурност ще се намерят. Защото Лидия е много красива. Можете да се уверите сами в това, като разгледате снимките й в галерията.

 

Най-четените