Нина Кранстън – кралицата на аматьорския бокс | webcafe.bg
Webcafe

Нина Кранстън – кралицата на аматьорския бокс

Тереза Восканян 22.06.2016, 12:17 (обновена 27.06.2016, 18:20)

1 от 5 снимки Назад Напред

Нина Кранстън

Снимка: © Vice magazine

Нина е първата дама, която представя мачовете на ринга по един по-бляскав, холивудски начин

Нина Кранстън (позната още като Нина Си) е една от малкото жени мениджъри в света на бокса. Силно татуираната и атрактивна брюнетка е позната в средите с прозвището си Черната вдовица.

Във Великобритания Нина е първата дама, която представя мачовете на ринга по един по-бляскав, холивудски начин.

С големия си чар и самочувствие на победител, тя успява да примами едни от най-добрите аматьори в бокса, като им гарантира лъскави двубои. Организираните от нея мачове се различават със зрелищност, като се отдава голямо значение и на шоу ефекта.

Гостите й се наслаждават на големите количества шампанско, ордьоври, красиви модели и, разбира се, на това, за което са и дошли - за спорта.

Денят на Нина Кранстън започва в 8:00 часа. До 8:30 часа тя отговаря на имейли и поддържа фен-страниците на боксьорите си в социалните мрежи, след което проверява в каква форма са момчетата.

Нина контролира дали спортистите поддържат здравословен начин на живот – да се хранят редовно, да се наспиват и да не употребяват алкохол. Тя се обажда на боксьорите, посещава тренировките им, пуска техни промо-клипове и фотосесии, които сама режисира, и се занимава с малките организационни неща, свързани със следващия мач.

Родена и израстнала в Есекс, Източна Англия, интересът на Кранстън към бокса се проявява още в детските й години, когато заедно с тримата си братя следи мачовете по телевизията. В последствие Нина осъзнава, че има ниша в областта на любителския бокс, която може да се запълни.

И така, през 2009 година тя стартира компанията Touch Glove Promotions, която вече работи с повече от 80 бойци.

Нина започва кариерата си като мениджър в сектора на полупрофесионалния бокс с продадени 1800 билета, като надминава успеха на един от най-популярните боксови мениджъри – Франк Малоуни, който по-рано същата година, в същата зала, успява да събере около 700 души.

Въпреки, че е заобиколена от мускули, пот и тестостерон, Нина не е загубила женствеността си.

По време на двубоите тя се повява в блещукащи рокли, с главозамайващо високи обувки и обемни къдрици. Буйният характер на мениджърката и особено острият й, циничен език са инструментите, чрез които тя успява да спечели уважението и доверието на мъжете в бизнеса.

През всичките тези години усърдна работа, Нина е успяла да превърне името си в бранд.

Боксьорите я разпознават и искат да работят с нея, не само заради гарантираната популярност, която тя ще им донесе, но и заради приятелското й отношение и голямата грижа, която тя полага за тях. Момчетата, които са под опеката на Кранстън, са й като синове.

Това са избухливи характери, с чиито проблеми и емоции тя трябва да се справи всеки ден. За Нина рингът е мястото, където онези от тях с по-неспокоен нрав, могат да изпуснат парата и по този начин да стоят далеч от неприятностите.

Oще: story  touch glove promotions  аматьорски бокс  бокс  жена мениджър  любителски бокс  мачове  нина кранстън  нина си  ринг  спорт  черната вдовица 


Още от Story

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Най-коментирани