Най-добрите 15 упражнения за корем в домашни условия | webcafe.bg
Webcafe

Най-добрите 15 упражнения за корем в домашни условия

Станимир Михов 27.08.2016, 12:28 (обновена 30.08.2016, 17:17)

1 от 15 снимки Назад Напред

1

1. Повдигане на крака от легнало положение (Lying leg raise)
Начин на изпълнение: Легнете на пода по гръб и поставете ръцете си встрани с длани към пода или зад гърба. Повдигнете двата крака едновременно, като се стремите през цялото движение те да са събрани и сгъването в колената да е минимално. Без да правите пауза в крайна позиция (достигане на 90 градуса) започнете да спускате бавно краката си до стартовата точка. Петите не докосват пода през цялата серия.
Стремете се към: 3-4 серии по 8-20 повторения според личните възможности.
Направете го по-трудно: Не почивате в крайна позиция (достигане на 90 градуса). Не докосвате пода с пети при достигане на стартова точка. Дръжте коленете максимално прави и събрани.

Когато си помислим за коремната мускулатура, първото нещо за което почти винаги се сещаме, са упражнения за корем, включващи безкраен брой коремни преси или повдигания на краката.

Всъщност истината за постигането на мечтаната коремна преса се крие в съвсем друга насока.

Добре изразен и оформен six pack е сигурен знак, че взимате на сериозно абсолютно всеки аспект от фитнес начина на живот и не се страхувате от тежка работа - както в залата, така и в кухнята.

Освен че коремните мускули са най-желаната мускулна група сред начинаещи и напреднали, те имат и изключително важна роля в почти всяко упражнение или движение.

Поради тази причина, когато се мисли за коремната мускулатура, е важно да се гледа на нея като едно цяло ядро, което работи заедно - коремните мускули са много повече от "six pack" или 6 плочки.

Всъщност тези мускули включват всичко от горната част на раменете до долната част на корема (lower abs). Също така включват и странични коремни мускули, известни като obliques (долната част на страничните коремни мускули) и serratus (горната част на страничните коремни мускули), както и долната част на кръста, която стабилизира гръбнака.

Изброените мускули имат връзка с абсолютно всяко движение, както от ежедневието, така и от тренировките. Ето защо едни от най-добрите упражнения за корем са тези, които натоварват по-голяма част от коремната област едновременно и карат пресата да работи като едно цяло.

В галерията ще ви предложим най-добрите 15 упражнения за корем, които може да правите и в домашни условия.

Oще: abdominal air bike  flutter kicks  lying leg raise  mountain climber  plank  plank with arm raise  russian twist  side crunch with leg lift  side plank  side touch  spider crawl  up up down down или elbow push-up  v-образна коремна преса  v-ups  windshield wipers  въздушни ритници  въздушно колело  дъска  корем  махало  нагоре нагоре надолу надолу  паяк  планински катерач  планк  планк с вдигане на ръка  повдигане на крака от легнало положение  руско извиване  станимир михов  странична опора  странично докосване  странично повдигане на един крак  топ 15 упражнения за корем в домашни условия  тренировка  упражнения  упражнения за корем  чистачка 


Още от Тялото

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Регистриран на: 07.12.2016, 14:11

1 solingen | 07.12.201614:25

Много интересно. Все пак бих си позволил да дам идея и на инструктора и на Кафето - вероятно повечето хора, които Ви четат прекарват по цял ден седнали в офиси пред компютри. Вярно, че всеки иска сикспак плочник на корема си, но това е въпрос на упоритост. За сметка на това пък масовото страдание от седенето пред екрана е не толкова коремът и паласките, а гърбът.
Така че ви призовавам да предложите на инструктора да покаже упражнения, които укрепват отпуснатата и залиняла поради седене в офиса на стол по цял ден гръбна мускулатура, която е и особено важна както да стойката, така и за кръста и най-вече за болките в него.
Защото след краката на Исдислав и плочките всеки разбира от правене на гърди, корем и бицеп-трицепс, но реално никой не набляга на гръб. Благодаря и успеххх! Кул
   

оценка

+0 -0

Най-коментирани