Как да тренираш ефективно в обедната почивка | webcafe.bg
Webcafe

Как да тренираш ефективно в обедната почивка

webcafeLifecafe
10.08.2017, 17:22 (обновена 11.08.2017, 13:58)
секси тренировка

Възможно е и далеч не е трудно

Сутрин преди работа нямаш време за спорт, защото бързаш. Вечер си изморен и си мислиш само какво да хапнеш. На обяд няма как...

Сигурен ли си? Обедната почивка е цял час и често подценяваме възможностите, които това свободно време ни предоставя. Ето няколко начина да се настроиш успешно за тренировка по обяд:

Планирай тренировките си за седмицата през уикенда

Ако не си изготвиш точен и конкретен план за тренировките, би било твърде лесно просто да ги пропуснеш. Точният график те мотивира да си сериозен и да се отдадеш подобаващо на времето си за спорт.

Шансовете да посетиш залата, когато това е вписано в плана ти за деня, са доста по-големи.

Можеш да си помогнеш, като добавиш и напомняне в телефона си за часа и мястото на тренировка. Ако се разбереш с колега, най-добре. Така ще се чувстваш ангажиран към още един човек и едва ли ще си позволиш да прецакаш уговорката в последния момент.

Приготвяй вечерта преди работа спортните си принадлежности

Ако си си подготвил нещата предишната вечер. не е нужно сутрин да си събираш екипировката от 10 различни места в жилището си, заради което може и да закъснееш за работа. Просто грабваш чантата за залата и излизаш. Много по-лесно е и намалява възможността да се откажеш, защото бързаш.

Приготви си храна за обяд

Домашно приготвената храна не просто е по-здравословна, по-изгодна и често по-вкусна, но и ти спестява доста време по обяд, което би прекарал в редене на опашки за нещо за хапване и подбиране на правилното ястие.

Освен това много по-трудно ще се спреш на нещо сладко или мазно „за награда", че си тренирал.

Много специалисти твърдят, че тези "награди" за добре прекарано време в спортната зала често са основната причина, поради която много хора просто не виждат резултати.

Избери си най-близкото до местоработата ти място за спорт

Ясно е, че едва ли можеш да си позволиш да пътуваш на далечни разстояние в обедната си почивка, тъй като по всяка вероятност ще закъснееш за работа. Дори да смогнеш да стигнеш на време, цялото това бързане ще ти нанесе стрес и напрежение, които ще компенсират ползите от тренировката. Все пак целим здравословен ефект преди всичко. Избирайки най-близката до офиса локация не просто пестиш време, но и загряваш с ходене. Това също се брои.

30-минутна тренировка е напълно ОК

Обмисли интензивна 30-минутна тренировка за обедната почивка. За толкова време можеш да натовариш цялото тяло ефективно, като си запазиш и време за преобличане, душ и хапване. Без да се тревожиш.

Все още много хора смятат, че по-дългата тренировка има повече ползи, но всъщност изобщо не е така. Всичко зависи от типа и интензитета на натоварването. Добре е да се редуват различни тренировки за оптимални резултати.

Oще: обедна почивка  работа  спорт  спортна зала  тренировка  упражнения  фитнес 


Още от Тялото

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.