Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Дъстин Хофман по стъпките на Уайнстийн - още три обвинения в сексуален тормоз

Нови три жени с признания за сексуален тормоз от Хофман Снимка: Getty Images
Нови три жени с признания за сексуален тормоз от Хофман

Още три жени обвиниха в сексуален тормоз двукратния носител на "Оскар" Дъстин Хофман. Eдна от тях твърди, че е била на 16 години, когато й е станала жертва на актьора.

През 1980-а Кори Томас е съученичка на дъщерята на Хофман - Карина и по онова време тепърва прохожда като актриса. По покана на Хофман и Карина тя прекарва с тях един следобед в разходка из Манхатън.

Тримата разглеждат книжарница с издания, посветени на театъра, вечерят в ресторант, малко преди това минават през жилищния комплекс "Сан Ремо" край Сентръл парк, за да видят новия апартамент на Хофман, купен по време на развода му с Ан Бърн. Тъй като жилището още е в ремонт, актьорът се е настанил временно в съседен хотел.

Уговорката е Кори да изчака родителите си в ресторанта, за да я вземат оттам и да се приберат. Хофман обаче предлага да се преместят в хотелската му стая и да оставят бележка с адреса. Дъщерята на актьора Карина се прибира у дома при майка си, защото трябва да се готви за училище.

Така Кори остава насаме с актьора.

Малко след като Карина си тръгва, Хофман се отправя към банята. Кори Томас чува пускането на душ и течащата вода. Минути по-късно той излиза от банята с кърпа около кръста, която сваля докато върви към момичето. Кори си спомня как почти припада от ужас - това е първият път, в който вижда гол мъж.

Може би именно заради уплахата й Хофман решава да облече халат и сяда до нея на леглото като я моли да му направи масаж на краката. По думите на Томас тя се съгласява, просто защото е изпаднала в ситуация, в която не знае какво друго да направи. През това време актьорът непрекъснато правел намеци и двусмислени коментари, които Кори се прави, че не чува.

Това, което я измъква от положението й, е позвъняването на телефона, с което й съобщават, че майка й е в лобито на хотела, за да я вземе. Тя не казва нищо на родителите си десетилетия наред от срам и неудобство. Не споделя за случилото се и с Карина, въпреки че остават близки - дори е шаферка на сватбата й. В момента Кори работи като писател и драматург.

Втората жена, подала оплакване срещу Дъстин Хофман, е продуцентът Мелиса Кестър, която среща актьора на снимачната площадка на филма "Ищар" през 1986-7.

Тогава Кестър излиза с мъж, който работи по музиката на филма. Той я кани да посети студиото в Малибу, където Хофман записва своята част от саундтрака.

При едно от посещенията й Кестър е поканена да гледа заедно с него и екипа видеокасета със запис как Хофман играе в "Смъртта на търговския пътник". Това й дава повод да подхване разговор с Хофман за драматурга Артър Милър и да му сподели, че мечтата й е да пише. Започва да му описва идеите си, а актьорът изглежда искрено заинтригуван. Хофман я моли за телефонния й номер и тя с удоволствие му го дава.

При следващото си ходене до музикалното студио Мелиса отново е с гаджето си и с още един мъж. Хофман се намира в кабината за звукозапис. Вижда се само от кръста нагоре, защото прозорецът е малък.

В една от почивките, той моли Кестър да влезе при него, защото му е скучно.

Цари приятелска и весела атмосфера, а Хофман флиртува умерено и без да е твърде дързък в репликите си. Прегръща я, а на нея й е забавно, всичко е уж на шега - все пак гаджето й е само на няколко метра.

В следващата секунда обаче Хофман пъха ръката си в бикините й и прониква с пръст в нея. Мелиса е толкова шокирана, че замръзва на място. Опитва се да не реагира, за да не разберат приятелят й и другият мъж в контролната зала какво се случва. След 15-20 секунди успява да се отскубне и да избяга в тоалетната, където се разплаква.

Кестър казва, че се е почувствала изнасилена и никога не е очаквала да се случи нещо подобно и то точно с този човек.

Тя не смее да сподели на приятеля си какво се е случило. След инцидента Хофман й звъни с молбата да се видят, но Мелиса отклонява с аргумента, че е заета. Обажданията обаче не спират и Кестър я обхваща паника, както и усещането, че той я следи. При настойчивата молба да спре да й се обажда, не го чува никога повече. Продуцентката дори присъства на премиерата на "Ищар", но не разменя и дума с Хофман.

Третата жена, която разказва за посегателство от страна на актьора, пожелава да остане анонимна.

Тя също е работила с него по филма "Ищар". Тогава е на 22 години и има малка роля като статист в нощен клуб. Хофман я забелязва по време на снимките и я кани на обяд в неговата каравана - покана, която тя приема.

Няколко дни по-късно я вика отново, този път на финалния ден от снимките. След края целият екип празнува завършването на продукцията с шумен купон, който продължава до късно вечерта.

По това време Хофман има голяма кола тип комби, както и личен шофьор, и предлага на момичето да я закара до дома й. В автомобила се возят и други членове на екипа. Тя и актьорът са на най-задната седалка, когато неочаквано той бърка под полата й, въпреки че на няколко сантиметра от тях има други хора.

Когато я оставя пред дома й, Хофман пъха в ръката й 20 долара с инструкциите да си вземе едно такси и да дойде у тях.

По думите й тя се е чувствала изключително объркана заради случилото се преди минути, както и заради това, че в детството си също е била жертва на сексуален тормоз. Това я подтиква да хване такси и след кратка обиколка из нейния квартал отива у Хофман, където правят секс.

На въпроса дали би определила като сексуално посегателство случилото се в автомобила, тя казва "Да", но на въпроса дали може да каже същото за последвалата нощ в дома на Хофман, казва, че "не знае".

По-рано тази есен три други жени се оплакаха, че са претърпели сексуален тормоз от страна на Хофман. През октомври Ана Греъм Хънтър го обвини, че докато е била на стаж в продукцията "Смъртта на търговския пътник", той е флиртувал открито с нея, позволявал си сексуални намеци и дори опипване. Последваха подобен род признания от продуцентката Уенди Рис и от актрисата Катрин Росетър.

 

Най-четените