10 практични съвета как да имате време за всичко | webcafe.bg
Webcafe

10 практични съвета как да имате време за всичко

Lifecafe 25.11.2016, 12:05 (обновена 01.12.2016, 14:38)

1 от 10 снимки Назад Напред

бягане

Снимка: © Getty Images

Важно е да имате конкретни цели. Да знаете какво имате за вършене в определен от вас период от време. Така се работи много по-лесно, но за жалост много от нас просто се гмуркат в работната седмица без ясна идея в главата си какво предстои.

"Нямам време за това, нямам време за онова" - често чувате тези реплики, нали? А сигурно и самите вие ги използвате.

Вечер след работа, когато някой близък се обади, за да ви чуе, нямате нерви да разговаряте, защото сте стресирани, а тепърва трябва да вършите и разни неща у дома.

Сутрин често бързате и закъснявате. Отлагате месеци наред важни задачи, които си бяхте казали, че ще свършите, но все не намирате време за това.

Забравяте, обърквате се, не можете да спортувате или да се виждате с приятели  -заети сте.

Наистина ли? Чак толкова? Не всеки е мозъчен хирург, но всеки активен работещ човек живее под непрекъснато напрежение и вечно се оплаква, че няма време за нищо.

Най-тъжното е, че накрая, когато теглиш чертата, се чудиш къде отидоха всички тези часове, дни и седмици? Какво толкова прави? Къде са резултатите и има ли такива?

В денонощието има достатъчно време за всичко и е въпрос на добро менажиране да се научим как да разполагаме с него.

Успешните хора не залагат толкова на часовете, прекарани в работа, колкото на ефективността и умния подход в отмятането на задачи.

Вижте в галерията някои особено практични съвети за организиране на времето така, че да ви стига за всичко.

Oще: кариера  продуктивност  работа  работно време  свободно време  успех 


Още от Животът

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Най-коментирани