Румънският овчар, на когото дадоха смартфон и Facebook профил | webcafe.bg
Webcafe

Румънският овчар, на когото дадоха смартфон и Facebook профил

Webcafe 26.03.2016, 15:12 (обновена 26.03.2016, 17:18)
овчар, гита, румъния

Или историята как смартфоните станаха изпревариха по продажби обикновените телефони в Румъния

Vodafone направи страхотна рекламна кампания в съседна Румъния. В опита си да привлече повече клиенти и да продава повече смартфони, Vodafone подари такъв на овчар, а той се превърна в една от най-популярните личности в северната ни съседка.
Запознайте се с овчаря Гита. Страницата му във Facebook вече има почти 600 000 харесвания. Името му е използвано над 173 млн. пъти в интернет, според данните на Vodafone, като нито една импресия не е спонсорирана.

Гита публикува всичко за овчарския живот в профила си във Facebook.

Vodafone намерили Гита, който още след завършването на осми клас е с овцете, подарили му смартфон и го научили да го използва. Постепенно овчарят се превръща в местна знаменитост, дори вече има народна песен за него, която е гледана почти 3 млн. пъти в YouTube.

Разбира се, Vodafone не провеждат кампанията, за да направят Гита популярен, а за да вдигнат продажбите си.

Румъния е страна, в която 45% от населението никога не е използвало интернет.

След кампанията обаче Vodafone отчита скок в продажбите си на смартфони, които за първи път изпреварват обикновените мобилни телефони по продажби.

Името на Гита е споменавано по телевизията, от милиони в социалните мрежи, дори стигна до Европейския парламент. Е, ако това наистина не е доказателство, че живеем във века на новите технологии, няма какво друго да е.

 

Oще: facebook  гита  използване на смартфон  най-добрите реклами  овчар  реклама vodafone  рекламна кампания  румъния  село  смартфон 


Още от Животът

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Най-коментирани