Подобаващо посрещане за най-лошия филм на годината | webcafe.bg
Webcafe

Подобаващо посрещане за най-лошия филм на годината

Lifecafe 06.10.2014, 03:30 (обновена 10.10.2014, 07:48)

1 от 3 снимки Назад Напред

Left behind

Вече се губи точната бройка на лошите филми с Никълъс Кейдж, тъй като те се увеличават с по няколко на година

Най-новият филм с Никълъс Кейдж „Изоставени" (Left Behind) тръгна по американските кина, съпроводен от предварително занижени очаквания и не особено възторжен прием.

Базирана на поредица от книги с религиозна насоченост, разглеждащи края на света (и веднъж вече адаптирани в продукция, излязла направо на DVD), лентата има всички шансове да се превърне в следващото дълбоко разочароващо заглавие с Никълъс Кейдж в главната роля - а такива в последните години видяхме поне десетина.

В случая става въпрос за апокалиптичен трилър, в който след внезапното изчезване на цялото християнско население на Земята група хора се опитват да оцелеят в един съвсем нов, опасен и бързо променящ се свят.

Един ден вярващите просто се изпаряват без никакво обяснение, а останалите са принудени да живеят в постоянен страх и с нарастваща несигурност за бъдещето. В центъра на сюжета са летецът Рейфърд Стийл (Кейдж) и дъщеря му Клои, които са принудени да се справят с тежки загуби в семейството, а междувременно младият журналист Бък Уилямс се опитва да разбере какво точно се случва на Земята и с ужас открива, че истинските проблеми за останалите представители на човешката раса тепърва предстоят.

Избрани цитати

С подобен ужас изглежда са наблюдавали филма и повечето критици. В рецензиите на големите издания масово се осмива неловкият диалог, нискокачествените визуални ефекти и безжизнените актьорски изпълнения на Кейдж и екранните му партньори.

Нещо повече, с 2 % одобрителни ревюта в Rotten Tomatoes и 13 от 100 средна оценка в Metacritic, „Изоставени" се очертава като категорично най-зле приетият филм тази година - а потенциала му за „Златна малинка" доказват и някои от най-болезнено откровените отзиви на журналистите до момента. Ето скромна част от тях:

„Изоставени" подхваща края на света и го превръща не в кошмар, а в дълга и кротка дрямка - Washington Post

Най-скучната версия на Страшния съд, която въобще можем да си представим - 7M Pictures

Безжизнен филм, лишен от каквато и да е човещина, божественост и автентичност - The Daily Beast

Почти до самия финал никой не обяснява, че масовото изчезване на хора е работа на Бог. Сякаш сценаристите вярват, че някой може да си купи билет за „Изоставени" без въобще да знае сюжета на първоизточника, все едно някой да седи да гледа „Годзила" и да бъде шокиран от появата на огромен динозавър - The Village Voice

„Остави я да изгори и виж какво ще остане от нея", е една от репликите на главния герой. Изглежда все едно Никълъс Кейдж говори за кариерата си - EW

Въпреки неприятните оценки, все още предстои тежката си дума да кажат зрителите. И макар от филма да не се очаква блестящо представяне в бокс офисите, „Изоставени" като нищо може да се окаже печеливша продукция - и благодарение на славата си на най-слаб филм за 2014 г.

Oще: left behind  актьор  апокалипсис  бедствие  златна малинка  изоставени  критика  никълъс кейдж  отзиви  премиера  ревю  религия  рецензия  страшния съд  трилър  филм  християнство 


Още от Животът

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Регистриран на: 18.07.2010, 15:13

1 Harry | 06.10.201410:14

О, става супер интересно! Края на света, изчезване на християните (Бог ги е взел - стара мечта на еврейството), Никълъс Кейдж -евреин, Холивуд - еврейска пропаганда, слаб филм, слаби ефекти! Каква е целта му обаче?
Има хора, които смятат че се използва киното, за да се внушават на човечеството определени очаквания, психологическитрик, нещо като прозореца на Овертон, първата картинка в който ще ви насочи постепенно към идеи, които никой не би възприел изведнъж.
   

оценка

+0 -0

Най-коментирани