Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Новият каталог на ИКЕА: Фокус върху кухнята

Кухнята е притегателен център за всички - затова често я наричаме сърцето на дома
Традиционното място за готвене се превръща в мултифункционално пространство
Каталогът е отпечатан върху 324 страници, в 219 млн. копия, от които 470 000 - за България
ИКЕА България обяви 10% ръст на продажбите, в сравнение с предходната каталожна година

Новият каталог на ИКЕА акцентира върху живота в и около кухнята, наред с всички моменти, които прекарваме вкъщи.

Традиционното място за готвене се превръща в мултифункционално пространство. Кухнята е притегателен център за всички - затова често я наричаме сърцето на дома.

Там семейството и приятелите се забавляват, децата работят върху училищните си проекти, хобитата на всички оживяват. Кухнята е мястото, където се фокусираме върху значимите моменти в живота.

ИКЕА предлага както оригинални идеи за обзавеждане, така и ценни съвети как малките неща могат да улеснят ежедневието ни. Новият каталог на компанията е фокусиран върху всичко, свързано с кухнята - от зелената градинка с билки на балкона, през готвенето, поднасянето на храна, та чак до съхранението й.

"Вярваме, че интересът към храната е повече от модна тенденция", отбеляза Йоана Цонева, маркетинг мениджър на ИКЕА България. Именно затова компанията се стреми да обърне повече внимание на практичните решения и аксесоари за кухни, тесни пространства и балкони.

Проучване на ИКЕА сочи, че все повече хора искат сами да отглеждат храната си - 39% от анкетираните потребители по цял свят споделят, че засаждат храна на балкона, 33% - вътре вкъщи, а 31% - в градината.

Проучването показва още, че най-голямата пречка пред готвенето е липсата на време. 42% от запитаните признават, че не готвят именно поради това. От друга страна обаче, 9 от 10 родители казват, че въвличат и децата си в процеса на готвене.

За мнозина храненето на дивана е толкова нормално, колкото и на масата. Тази година ИКЕА има решение за всичко - от закуска в леглото до хапване на крак. Все повече се говори и за начините, по които можем да ограничиним изхвърлянето на храна. В новия каталог ще намерите много решения за съхранението й, защото по-малко храна в дъното на хладилника означава и по-малко разхищение.

Каталогът е отпечатан върху 324 страници, в 219 млн. копия, от които 470 000 - за България. Преведен е на 34 езика и се разпространява в 49 страни. За първи път ще бъде наличен в Южна Корея и Мароко.

Освен това, печатната версия има и своето дигитално продължение. В приложението IKEA Catalogue можете да видите как 400 продукта ще изглеждат дома ви. То съдържа 50 видеа, галерия със снимки и 360-градусови изгледи. Дори можете да се "разходите" виртуално из 2 обзаведени стаи.

ИКЕА България обяви 10% ръст на продажбите, в сравнение с предходната каталожна година, 27% увеличение на посетителите и 13% - на клиентите. Компанията регистрира в трите си канала за продажба (магазин ИКЕА в София, онлайн магазин и Център за поръчки-Варна) общо 2,2 млн. посетители и 747 000 клиенти. Общият оборот е на стойност 78,3 млн. лева.

До края на годината компанията обещава няколко нови колекции аксесоари, с акцент върху семейните игри, керамиката и др. Не на последно място, традиционните шведски кюфтенца на ИКЕА вече имат 2 достойни алтернативи - зеленчукови и пилешки кюфтенца.

Новият ИКЕА каталог може да бъде разгледан онлайн тук!

Видео с "тайни от кухнята" от създаването на ИКЕА каталог 2016 можете да видите тук!

 

Най-четените