Новият каталог на ИКЕА: Фокус върху кухнята | webcafe.bg
Webcafe

Новият каталог на ИКЕА: Фокус върху кухнята

Lifecafe 01.09.2015, 14:39 (обновена 02.09.2015, 12:04)

1 от 4 снимки Назад Напред

икеа, каталог

Кухнята е притегателен център за всички - затова често я наричаме сърцето на дома

Новият каталог на ИКЕА акцентира върху живота в и около кухнята, наред с всички моменти, които прекарваме вкъщи.

Традиционното място за готвене се превръща в мултифункционално пространство. Кухнята е притегателен център за всички - затова често я наричаме сърцето на дома.

Там семейството и приятелите се забавляват, децата работят върху училищните си проекти, хобитата на всички оживяват. Кухнята е мястото, където се фокусираме върху значимите моменти в живота.

ИКЕА предлага както оригинални идеи за обзавеждане, така и ценни съвети как малките неща могат да улеснят ежедневието ни. Новият каталог на компанията е фокусиран върху всичко, свързано с кухнята - от зелената градинка с билки на балкона, през готвенето, поднасянето на храна, та чак до съхранението й.

"Вярваме, че интересът към храната е повече от модна тенденция", отбеляза Йоана Цонева, маркетинг мениджър на ИКЕА България. Именно затова компанията се стреми да обърне повече внимание на практичните решения и аксесоари за кухни, тесни пространства и балкони.

Проучване на ИКЕА сочи, че все повече хора искат сами да отглеждат храната си - 39% от анкетираните потребители по цял свят споделят, че засаждат храна на балкона, 33% - вътре вкъщи, а 31% - в градината.

Проучването показва още, че най-голямата пречка пред готвенето е липсата на време. 42% от запитаните признават, че не готвят именно поради това. От друга страна обаче, 9 от 10 родители казват, че въвличат и децата си в процеса на готвене.

За мнозина храненето на дивана е толкова нормално, колкото и на масата. Тази година ИКЕА има решение за всичко - от закуска в леглото до хапване на крак. Все повече се говори и за начините, по които можем да ограничиним изхвърлянето на храна. В новия каталог ще намерите много решения за съхранението й, защото по-малко храна в дъното на хладилника означава и по-малко разхищение.

Каталогът е отпечатан върху 324 страници, в 219 млн. копия, от които 470 000 - за България. Преведен е на 34 езика и се разпространява в 49 страни. За първи път ще бъде наличен в Южна Корея и Мароко.

Освен това, печатната версия има и своето дигитално продължение. В приложението IKEA Catalogue можете да видите как 400 продукта ще изглеждат дома ви. То съдържа 50 видеа, галерия със снимки и 360-градусови изгледи. Дори можете да се "разходите" виртуално из 2 обзаведени стаи.

ИКЕА България обяви 10% ръст на продажбите, в сравнение с предходната каталожна година, 27% увеличение на посетителите и 13% - на клиентите. Компанията регистрира в трите си канала за продажба (магазин ИКЕА в София, онлайн магазин и Център за поръчки-Варна) общо 2,2 млн. посетители и 747 000 клиенти. Общият оборот е на стойност 78,3 млн. лева.

До края на годината компанията обещава няколко нови колекции аксесоари, с акцент върху семейните игри, керамиката и др. Не на последно място, традиционните шведски кюфтенца на ИКЕА вече имат 2 достойни алтернативи - зеленчукови и пилешки кюфтенца.

Новият ИКЕА каталог може да бъде разгледан онлайн тук!

Видео с "тайни от кухнята" от създаването на ИКЕА каталог 2016 можете да видите тук!

Oще: икеа  йоана цонева  каталог  каталожна година  кухня  мебели  оборот  продажби 


Още от Животът

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Най-коментирани