Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Женска мода под наем

Женска мода под наем

На Раскеш Тондън и Брет Нортхарт им е омръзнало жените около тях да се оплакват, че нямат какво да облекат, въпреки пълните им гардероби. "Жена ми има проблем - при толкова много дрехи в гардероба си, тя никога не знае какво да облече," споделя Тондън.

Двамата инвестиционни банкери мислят, че могат да решат този проблем с услуга, наречена Le Tote, която някои описват като еквивалент на онлайн видеотеката Netflix в бизнеса с женско облекло.

Нортхарт допълва, че също така бил вдъхновен да стартира услугата от "приятели, които тъкмо започват работа, ала не искат да харчат купища пари за ново делово облекло".

С нарастващата популярност на услуги като Instagram и Facebook, жените са под все по-голям натиск да показват нови и нови дрехи

Le Tote работи на следния принцип: за $49 потребителите имат достъп до голям клуб за заемане на дрехи. Не можете да избирате нещата, които ще получите, но всеки "пакет" идва при вас с три артикула като панталони, ризи и т.н. и два аксесоара като обеци или огърлица. Когато сте готови с тях и искате да ги върнете, ги изпращате обратно чрез предплатен колет, след което получавате нов комплект дрехи.

Размерът ви (достъпни са размери от от XS до L) и местоположението ви се вземат предвид. Например през месец декември една жена в Лос Анджелис няма да получи същите неща като жена в Ню Йорк. За жалост, услугата за момента е достъпна единствено за жители на САЩ.

Всички дрехи и аксесоари носят етикета на La Tote и не са дизайнерски. И все пак, за да бъде в крак с модата, компанията закупува дрехи от същите търговци на едро като модните вериги Urban Outfitters и Anthropologie.

Ракеш и Брет не избират дрехите сами - те са наели търговски посредник, който преди е работил за марки като Macy's и Nike. Услугата и дрехите, които предлагат, са насочени предимно към 20-годишните жени. Засега няма планове в обозримо бъдеще да стартира мъжка версия на La Tote - и двамата основатели са единодушни, че като цяло мъжете се придържат по-строго и практично към собственото си облекло и не копнеят за разнообразието, което предлага Le Tote.

В ожесточената надпревара за парите на клиентите La Tote има предимството на голямото разнообразие

Наскоро изглежда сякаш модата се сменя всяка седмица - а с нея излизат и нови онлайн услуги, свръзани с красотата. Една от най-популярните от тях, наречена Birchbox, изпраща на своите членове мостри от козметични продукти. Други пък предоставят чорапи, бельо, или дори цял куп дрехи всеки месец. Ала при последните това се случва само веднъж на всеки 4 седмици и нещата не могат да се връщат.

Онлайн услугите за дрехи под наем всъщност не са чак толкова нова идея. Rent The Runway - една сред по-успелите от тях, насочена към наема на официално облекло за специални случаи, дава възможност на своите потребители да наемат скъпи дизайнерски дрехи. Това може би звучи логично, когато се налага да присъствате на някое елитно и луксозно събитие, но не можете да си позволите да похарчите хиляда долара за един костюм.

Ала Le Tote се надяват, че ще се отличават от всички тези услуги по това, че просто ще освежават всекидневния женски гардероб редовно. Няма ограничение на броя дрехи, които жените могат да получават за определен период, така че на практика потребителките имат безброй възможности.

Рисковите капиталисти вече са инвестирали милиони долари в стартиращи интернет компании, насочени към модата, ала Ракеш и Брет финансират своя проект напълно самостоятелно. Те споделят, че в момента обсъждат бъдещи сделки с "бизнес ангели". Понастоящем само неколкостотин потребители ползват услугите на Le Totes, като целта е до края на годината услугата да се разпростре над много по-широка публика, евентуално и от другата страна на океана.

Междувременно, винаги можете да разчитате на гардероба на някоя приятелка.

Тагове: мода, наем, дрехи
 

Най-четените