Онлайн игрите провалят брака | webcafe.bg
Webcafe

Онлайн игрите провалят брака

по healthland.time.com
17.02.2012, 16:05 (обновена 19.02.2012, 08:17)
starcraft, игри

Снимка: © Blizzard Ent.

Партньорите на геймърите най-вече се оплакват, че "той не се старае достатъчно"

Ролевите игри като World of Warcraft позволяват на играчите да се превърнат в груби воини, размятащи мечове онлайн. Това помага да си обясним защо по-запалените геймъри могат да пропилеят часове пред компютъра.

Ново проучване обаче доказва, че отдадеността на играчите към виртуалната реалност има последствия в реалния свят: тя може да повлияе негативно на семейното щастие.

Жените не са толкова против игрите, ако заради тях не стават семейни скандали

Не е изненадващо, че прекалената игра може да направи партньорите недоволни, но това не се дължи на причините, които ни хрумват първоначално. Учените от университета "Бригъм Янг" са установили, че съпругите нямат толкова голям проблем с дългите часове игра.

По-скоро те са недоволни, когато онлайн игрите причиняват офлайн спорове. Особено ако прекалената пристрастеност води до нарушаване на навиците за сън: двойките, които не си лягат по едно и също време, съобщават за по-голяма степен на незадоволеност от брака.

"Часовете нямат значение," обяснява Нийл Лундберг - един от изследователите и професор по управление на свободното време в Brigham Young. "Става въпрос за цялостния ефект върху връзката - дали се създава конфликт по отношение на играта".

Партньорите на геймърите най-вече се оплакват, че "той не се старае достатъчно"

За целите на изследването, публикувано в изданието Journal of Leisure Research, изследователите са анкетирали 349 семейни геймъри: в 132 от двойките, само един човек играе игри - и в 84% от случаите това е съпругът.

В останалите 217 двойки и двамата души играят, но в случаите, когато единият от тях прави това повече от другия, 73 на сто от тях отново са мъжете.

Средната възраст на респондентите е 33 години, а продължителността на брака им - 7 години. (По-стари проучвания откриват, че повече от 1/3 от играчите на MMORPG игри са женени, а 22% от тях имат деца - но откъде намират време да играят, си остава нерешим казус.)

Като цяло учените са открили, че 75% от партньорите на геймърите желаят повече усилие от тяхна страна по отношение на брака им, а когато единият играе повече от другия, това обикновено води до недоволство и спорове.

Подобно на всяка друга дейност, която засяга интимността и семейното време на двойките, онлайн игрите оказват еднакъв ефект.

Дамите е добре да изкушават повече съпрузите си, за да забравят за компютъра

Освен това учените предполагат, че брачното недоволство на геймърите има потенциала да се окаже много по-голям проблем, отколкото е установило проучването, тъй като много играещи онлайн хора са отказали да участват в него.

"Изследването категорично доказва, че игрите в дългосрочен план оказват негативен ефект върху брачното удовлетворение," обобщава Лундберг. "Това не е просто случайно явление, което засяга единствено малък брой двойки".

За дамите, негодуващи от факта колко много време отделят партньорите им на игрите онлайн, все пак остава възможността да се опитат да ги привлекат с малко по-различен вид семейни "ролеви игри", при които компютърът е излишен...

Oще: брак  геймър  жени  интернет  мъже  онлайн игри 


Още от Животът

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Регистриран на: 25.01.2012, 15:57

42 Диян Янков | 22.02.201214:47

27Thea Atanasova | 20.02.2012 08:50

на ножа нож вадех и аз Много щастлив
иначе и от упор с авпето стрелях не по лошо Смее се
като думна някой от упор .. имах чувството ,
че съм му наврял дулото в дупето и съм гръмнал Много щастлив
а в главата ми във фантазията ми това изглеждаше ,
като ... все едно авепето не стреля с магнум патрони а с въздух ..
и ..... все едно аз го помпя с помпа ..
той или тя моментално се издува и се пръсва .. разплисква по точно Много щастлив



"24Mile Manolov | 20.02.2012 07:20
Дияне не можеш да сравняваш FPS (дори и да е tactical) с MMORPG. Всъщност и разказа ти за Aztec си е бая ламз. Играеш 16 v 16 като на deathmatch с random идиоти... ^^
Реално на Aztec тактиката е бая семпла. Ръш-а печели + (fire in the hole). Като всяка игра, в която зависиш от тийма да играеш за фрагове е уникална простотия.
Много подобен е Wow в Arena. Всичко опира до комуникация, дебнене на момента, персонален скил и cc. В последните версии blizz прекалиха с възможностите на класовете за crowd control, но все още скила има значение. Като идея в подобни игри е развиването на умението да се работи в екип и разпределянето на задачите според индивидуалните умения и таланти, а не awp-то да ти е продължение на кура"

миле .. когато играех цс ..
той още не беше навлязъл толкова масово ..
когато вече навлезе масово .. аз бях далеко от доста далеко ламе Много щастлив

най хубавите игри ставаха така ..
10 -15 души се уговаряме ..
отиваме в една зала и играем срещу друга такава Кул
ако имаше вариант за такава уговорка ..
без мен не искаха да играят ..
имай предвид , че от други зали са се вдигали хора .. на по 40 години ..
идват с джиповете да ме бият с обвинения , че съм с хак Смее се
моите резултати бяха нещо от рода на 126 килс на 3 даис Смее се
непоносимо добър бях с това авепе Много щастлив
и долу горе ми беше като продължение на кура ..
играех ужасно много .. разделих се любовта си зареди тия игри ..
ревнуваха ме от сц-а и ме обвиняваха много , че едва ли не сц-а е по важен от 'нея'

а ако нямаше вариант да играем зала срещу зала ..
играехме 5 на 5 или 6 на 6 или малко повечко на повечко ..
и трябва да ти кажа , че в тези случаи не само за детмача , а за което и да е ниво .. условие да играем беше аз да не използвам авп Много щастлив
щото развалях играта на другите .. беше мишън импосибъл да ме утрепе някой ..
даже съотборниците ми да свършат ..
аз пак изнасях целия противников отбор Много щастлив
това не е особено приятно .. по някое време и неудобно съм се чувствал Смее се

освен това .. това в отговор на ацтека не би .. а би детмач ..
всеки си има предпочитания ..
аз харесвах нива с много варианти ..
тоест .. такива които дават възможност за стратегически подход ..
да има няколко възможности да вкараш елемента на изненада ..
нива от рода на дъстовете .. и т.н .
детмача е ниво за пуцаница .. без възможност за такъв подход ..
там е само и единствено реакции и точност ..
освен това нямаш място да се скриеш ..
могат без да те виждат реално , а само да знаят ориентировъчно къде си ,
само с бомби да те изнесът .. това не кефи ..

моя приоритет беше да оставам жив .. а не да изнеса колкото може повече хора ..
тоест .. отношението на фрагове и смърт да е добро ..
иначе да .. имаш поинт в акцента на колективизма ..
аз обаче никога не съм бил добър в отборната игра ..
винаги съм бил индивидуалист ! поради простата причина ,
че се справях значително по добре от другите в задачите си ..
което формираше усещане и чувство , че не мога да разчитам на съотборника си ..
няма как да играем в отбор ...
аз да заема позиция .. и да се разберем трима да ми пазят гърба ..
и тримата или да ги убият .. или да пропуснат някой да мине ...
щото им е мил 'живота" .. и да дойде някой да ме колне .. примерно ..

за това .. съм избирал идивидуализма ..
освен това .. ако играем отборно .. а не всеки за себе си ..
трябва да е ясно , че щом си сложен да пазиш една дупка ..
ти трябва да я пазиш .. дори с цената на това да мреш ..
и после 5 минути само да гледаш ..
а не да се скриеш .. и съотборника ти да го изненадат ..
което е гарант за неговата смърт .. нали ?

така че .. си заемах една добра позиция ... и Смее се
с продължението на кура ми .. изнасях противниковия отбор ..
някога половината .. някога целия .. Смее се
но помня че бях непоносим
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 12.08.2011, 13:06

41 lex | 20.02.201220:01

Ако игра може да провали брака, то той предварително е бил обречен.
Иначе.. да, тръпка са игрите, ама минава. Смее се Година-две, сетне се чудиш каква сила те е държала пред компа до среднощ. Отегчен
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 31.07.2011, 09:28

40 Doberman | 20.02.201217:53

Ааааа не, за нея пък съм прекалено малък, пък и някак си на живо не изглежда като дама, която искам да ми изпълни 1001 желания.

Направо ме заведи при дедо Хефнър да му помогна с бизнеса. Даже имам и бизнес план: ще насоча усилията си си към изследване на взривяващия се силикон, за да не му гръмнат инвестициите. Смее се
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 13.01.2011, 14:17

39 lele male | 20.02.201216:15

Смее се Ще те заведа при кака Лара тогава... може да ти изпълни милион и едно желания... Чуди се Смее се
П.С. Ама ще вземем и fALLEN - да не плаче.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 31.07.2011, 09:28

38 Doberman | 20.02.201216:12

леле мале, на бате Енчо няма да съм му интересен, минах първи клас и чарът ми се изпари Смее се
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 13.01.2011, 14:17

37 lele male | 20.02.201214:48

Ей! Умни пичУвИ сте и двамата!
Зинах, та продумах, рекох та отсекох...

П.С. Говорите за едно и също, ама го нема бате Енчо да каже кой е по-по-най... пий едно
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 31.07.2011, 09:28

36 Doberman | 20.02.201214:37

Спри се, човече, отдавна стана за смях. Сега вече е жалко.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 02.09.2010, 23:02

35 fALLEN | 20.02.201214:24

еми, бате, много тъпо изказване си беше твойто, ама много. другия път мисли повече... тоя път направо еба майката на тъпомера...
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 31.07.2011, 09:28

34 Doberman | 20.02.201213:43

Хъ-хъ, ти му пишеш, а то продължава... Прав си, че не си заслужаваш усилието Смее се
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 02.09.2010, 23:02

33 fALLEN | 20.02.201213:36

другия път, ако може да пишеш по-кратичко и сбито, например първият ти параграф, личи си - много си се напънал да изглеждаш остроумен, ама си е чиста загуба на време да се чете.

освен това не пиши повече тъпизми и няма да те нервирам. Усмивка сигурно и мона лиза е занаят, той верно че леонардо припечелвал и като бояджия... Усмивка
   

оценка

+0 -0