Лицемерка ли е Бионсе | webcafe.bg
Musiccafe

Лицемерка ли е Бионсе

Webcafe.bg, по HuffingtonPost.com 11.07.2013, 12:06 (обновена 11.07.2013, 12:17)

1 от 5 снимки Назад Напред

бионсе

Снимка: © Getty Images

Бионсе не се притеснява дали ще намери пари за бъдещите си проекти

Поп звездата Бионсе Ноулс не вижда нищо лицемерно в огромния рекламен договор, който подписа с Pepsi в края на миналата година.

Певицата първо имаше основна роля във фитнес кампанията на първата дама Мишел Обама Let's Move. Впоследствие обаче изпълнителката подписа договор с Pepsi за 50 милиона долара, решение, което предизвика доста критики към нея.

Както Cola-Cola, така и Pepsi от години са упреквани, че предлагат на деца и възрастни силно захаросани напитки, които оказват негативен ефект върху здравето в дългосрочен план, особено ако се консумират в по-големи количества.

В скорошно интервю пред сп. Flaunt Бионсе оборва тезата, че участието й в кампанията на първата дама и рекламирането на Pepsi са несъвместими дейности и показват лицемерие.

„Като подрастваща виждах как моите идоли си партнират с марката Pepsi", оправдава звездата решението си. „Компанията уважава музикантите и изкуството. Не бих окуражила никого, особено пък дете, да живее небалансиран живот".

Най-алчната двойка

Сделката между Бионсе и Pepsi включва не само традиционните рекламни клипове с нейно участие, а и по-сложни схеми за финансиране на творческите й проекти.

Съпругът на певицата Джей Зи направи подобна сделка със Samsung за новия си рап албум Magna Carta Holy Grail. Технологичният гигант купи един милион копия от албума и ги подари на потребители на смартфоните Samsung Galaxy.

Така Magna Carta Holy Grail стана платинен още на излизането си, а Бионсе и Джей Зи затвърдиха титлата „Най-високо платена двойка знаменитости", дадена им миналата година.

Мнението на критиците пък си остава доста крайно. „Ноулс отдава имиджа си на продукт, който един ден вероятно ще бъде поставян редом до цигарите като убиец, който не сме успели да обуздаем навреме", пише например Марк Битман в New York Times.

Oще: coca cola  pepsi  samsung  бионсе  джей зи  кампания  обама  реклама 


Още от Musiccafe

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Регистриран на: 20.03.2012, 12:28

3 Mr Norris | 17.01.201421:35

То за тия тъпи щатци все нещо е вредно и затова са на първо място по тлъсти говеда в света. По-скоро за някой гроздето е кисело...
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 08.01.2013, 14:20

2 Илияна Т. | 12.07.201312:41

ъф корс
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 12.11.2011, 13:00

1 Govedo13 | 11.07.201319:01

По скоро е богата и играе по правелата, който са й зададени, за да може да продължи да е богата и известна.
   

оценка

+0 -1