Костов: Не съм взел един пирон от приватизацията | webcafe.bg
newscafe

Костов: Не съм взел един пирон от приватизацията

Webcafe
15.10.2017, 11:28 (обновена 15.10.2017, 11:40)
Костов

"Осемдесет процента от българите повярваха, че съм собственик на половин България. Аз не съм взел един пирон от приватизацията или другата лъжа, че съм най-богатият човек" - това заяви Иван Костов в специално интервю за предаването "Събуди се" по Нова телевизия. Бившият премиер сподели и за тежката цена, която са платили най-близките му хора от участието му в политиката."Майка ми и баща ми си отидоха заради кампанията срещу мен. Майка ми със сетни сили отиваше да гласува за мен" - каза Костов.

Относно скандала с роднинските назначения, Костов счита, че случаите са малко преекспониринаи, тъй като така е навсякъде. Той даде за пример президенството, където за съветници са назначени близки на Радев от военната му кариера. "Докато бях премиер имах 28 живи братовчеди, нито един от тях не ме е търсил" - каза Костов, "даже някои от тях се простиха с работата си".

Бившият министър-председател коментира и напрежението между Дондуков 1 и Дондуков 2, което "може да изиграе лоша шега на България пред председателството на Съвета на ЕС".

Костов счита, че "обществото е подложено на пропагандна агресия, убеждават го в правотата на политиката на ВЛадимир Путин, както и че Западът е агресор срещу Русия".

Бившият премиер изрази мнеине и по случая с "Емко" - окачествявайки го като вид заграбване на собственост. "В медиите беше посочено, че това се прави в полза на олигархичен кръг. В България елиминирането на стария собственик за сметка на новия често става с помощта на прокуратурата и държавата, а това е недопустимо", каза още Иван Костов.

Според него точно заради такива примери страната все още не е в Шенген и еврозоната. "Ако си мислят, че това не се вижда в Европа, много се лъжат", уточни бившият министър-председател.

Oще: емко  иван костов  интервю  лора крумова  не съм взел един пирон  президенство  приватизация  русия  събуди се 


Още от България

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Регистриран на: 23.09.2013, 21:48

43 GETI | 17.10.201712:21

лелее,Базилчо ти си бил бая зле,бе!
коментар с напътствия,поучаване и разпределения по мандри.липсва само епилог –„кой не скача е червен“ Усмивка

даже паднаш да ниво на Скалето,който е толкова тъп,че го пренебрегвам като не му отговарям..и той завалията не се усеща.
ти усещаш ли се?

кви са тия работи
„ЧЕЗ на колко ни я търгуват?
Дневната на 14 стотинки а нощната на 7 стотинки“
пък даже
„вкарай в сметките си разходите по преноса и разпределението. Тури и амортизацията, и тогава направи нова сметка. Чак тогава пропагандирай“

вие нормални ли сте?
да за сте чували за МЕГАВАТЧАС ?

за тва че,електроенергията се търгува на цена за мегаватчас и според принципите на свободния пазар НЕК би трябвало да избира от кои производители да купува електроенергия?!

за тва че,според договорите, сключени с американските компании, НЕК задължително трябва да изкупува произведената електроенергия от двата частни ТЕЦ-а.

яя,отворкавци ми дайте продажните цени за мегаватчас след 2011г.,когато завършиха цялостното обновление по централите и започна да тече 15г.сключен договор.

за американската ТЕЦ „Марица Изток“- 1 и държавния ТЕЦ „Марица Изток“- 2,или АЕЦ-Козлодуй,например.
а не се окаже,че разлики в продажната цена са едни 250-300% Шокиран
Много щастлив
   

оценка

+1 -1

Регистриран на: 06.02.2016, 03:17

42 Basil Fawlty | 16.10.201722:55

Гетски, не ми се спори. Заради коментарите ти под тази статия те слагам в една от групите които описах в предния коментар. Нищо различно не казваш от онези с мандрата. Като прочетеш нещо, пробвай да го разбереш. И не ми препращай уики моля те. Аргумента беше за Ванката и пироните му. Ето и скаличката долу прави бакалски сметки.
Скаличке, аз съм повече от съгласен с теб че договора с мариците е добър и носи позитиви (щеше да носи доста добри позитиви ако поддържахме растежа планиран 2003та), ама моля те вкарай в сметките си разходите по преноса и разпределението. Тури и амортизацията, и тогава направи нова сметка. Чак тогава пропагандирай , ако ти остане нещо.
Иначе си спорете. Лошо няма. Те и ония двамата на кораба спорили кой да ухажва първи лейдито, пък по това време боцмана я плющял на смени. Докато си намерите враговете току виж живота се катурнал.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 05.05.2011, 02:00

41 D-Fens | 16.10.201718:51

"...защо бсп, дпс, герб и останалата пасмина се спотайват като бълхи в гащи и не разобличат „злодеят“ Костов; явно клюките срещу Костов работят по-добре от голата истина."

Съгласен. Мисля че опитите на някои коментиращи да си направят "преговор" на клишетата от организираното медийно омаскаряване което получи навремето от медиите бившият премиер трябва да будят от насмешка до презрение а хора като зДвера и тем подобни които не спират да зяпат в канчето на другия у нас за съжаление е имало и ще има, аз ще ги посъветвам все пак да пробват и с Тиквената мафия и техните "усвоявания" на средства но това едва ли ще е безопасно.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 31.10.2012, 14:37

40 TheRock | 16.10.201717:13

Сега цената на тока без акциз и ДДС е :
http://www.cez.bg/bg/tseni/tseni-na-el-energiya/za-snabdyavane.html
Сметай бе ГЕТИ!
Пет цента кайш цена договорил мръсникат Костоваки,а?
На днешен курс колко е бре пезевенк?
Сметай бе сметач!
По днешен курс петтях цента излизат осем стотинки бре!
А ЧЕЗ на колко ни я търгуват?
Дневната на 14 стотинки а нощната на 7 стотинки!
Големи изедници били тия американците бре!
Те продават на НЕК на 8 стотинки а НЕК и ЧЕЗ ни я търгуват с 6 и 2 стоники горница на киловатчас!
Мръсници са тия американци и това си е!
   

оценка

+0 -2

Регистриран на: 11.10.2016, 10:21

39 BaronVino | 16.10.201716:24

Костов си беше просто част от схемата. Всички са едни и същи и поставени от едни и същи.
Жалко е някой да мисли че Костов е двигателя на неуспешната приватизация.
Давате му прекалено голяма тежест в новта Бг история.
Идеята на тази приватизация, никога не е била тя да бъде успешна.
Пускам сълзи, когато някой ми говори за закрити ''успешни соц-заводи'', изнасяли ''супер прудикция'' към целия СИВ. Разликата м/у соц-завод и западен завод по тове време, беше горе долу от тук до луната. Имаше кадърни хора по тия заводи, които с ноухау и мега инвестиций можеше да се впрегнат в някоя модернизирана Бг индустрия, факт!
Но, това няма как да дойде от пишман демократи на конци с комсомолски книжки в джоба като Костов и сие.
От гледна точка на частния бизнес по Костово време, ''положителна'' страна на Костов беше, че от едрия бизнес взимаше сравнително фиксиран процент ''интерес''. Този процент даваше шанс вълка да е сит и агнето цяло, горе-долу... При б'ат Бойко, математиката му е проста колкото него. Иска да стане по-богат от комунягите които го сложиха там, но то като отбиваш цялата вода преди мелницата, как да станат нещата бе Боко? Само със природна интелигентност и хитрост на такива постове, не става!
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 23.09.2013, 21:48

38 GETI | 16.10.201714:19

33 Basil Fawlty | 16.10.201702:46
Sim4o , ако обобщя гледните точки на такива като вас (включвам инджевците-маалии, каква самохвална статия пусна вчера), получавам следното заключение: целия свят от малко преди средновековието е конструиран и воден с единствената цел да доведе катаклизъм в България през така наречения преход 89- сега.
Значи дори зачеването на Ричард Ран е контролирано, за да може да се роди, израстне и дойде да ни подлъже в точно определения момент.

***
да си чувал нещо за
„Вашингтонския консенсус”.
https://bg.wikipedia.org/wiki/Вашингтонски_консенсус

или “Infant industry argument”
https://en.wikipedia.org/wiki/Infant_industry_argument
..протекционизъм и др. подобни неща,м?!

сривът на производството,икономиката ни се дължи на наложеното ни преждевременно откриване на нашата едва прохождаща, неконкурентна икономика за европейската и световната конкуренция, без никаква ПРОТЕКЦИЯ. защото протекцията на прохождащите икономики беше забранена от икономическата философия на „Вашингтонския консенсус”.
всички сегашни богати държави, на времето, когато са били на нашето положение(1989) с прохождаща, неукрепнала и неконкурентна икономика, масово са прилагали протекцията. това важи за Америка, Канада, Западна Европа, Великобритания, Япония, Австралия и т.н. Япония, например, нямаше да е това, което е сега, ако не беше масираната следвоенна протекция на вътрешното производство, продължила 40-50 години. посочи ми дори една от богатите държави, която да не е прилагала протекцията по силата на “ Infant Industry Argument”, в началото на модерното си икономическо развитие. няма такава държава на нашата планета.

правителствата на някои от същите тези държави не позволяват сега на нас да защитаваме неконкурентното си производство и измислят разни залъгалки за неосведомените. като тази, че от политиката на свободната световна търговия печелят всички - и богатите и бедните. нищо подобно! горчивата истина е, че в такава свободна търговия печелят силните и губят слабите.

яя,кажи къде в планчето на Ричард Ран е посочено прилагането на протекция по силата на “ Infant Industry Argument”…та да фане а ни стане ясно,контролирано или не,е зачеването на Ран-ът??
   

оценка

+1 -0

Регистриран на: 31.10.2012, 14:37

37 TheRock | 16.10.201709:14

А за ревльовците за т.нар. "Марици", сега цената на тока без акциз и ДДС е :
http://www.cez.bg/bg/tseni/tseni-na-el-energiya/za-snabdyavane.html
........
Смятайте сега цената!
И дали е скъпо 5 цента на кВтч.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 31.10.2012, 14:37

36 TheRock | 16.10.201709:12

Basil Fawlty | 16.10.201702:46
Така е, но простаците няма как да го разберат.
Да не отваряме дума за реформите които направи неговото правителство.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 23.09.2013, 21:48

35 GETI | 16.10.201708:18

29 daysydogy | 15.10.201722:10
Двата договора – единият за рехабилитация на ТЕЦ “Марица-изток 3″, а другият – за ново строителство на ТЕЦ “Марица-изток 1 ” – са подписани на 13 юни 2001 г. от тогавашния директор на НЕК Данаил Тафров.

Всеки може да ги прочете на сайта на Народното събрание. Те са качени там от около месец. И всеки може да се увери, че в тези договори не е определяна никаква цена на електроенергията.

***
споразумението, което пред Костов е подписано НЕ определя цени на изкупуване.
за какво им е ЦЕНА, като си имат МЕТОДОЛОГИЯ? кой пише ЦЕНА за 15-25 години напред, за нещо, което зависи от ресурс с неясна цена?! няма цена - има 100% изкупуване на тока и методология за изчисление с гарантирана печалба.
толкова ли е трудно да го схванете? мислиш ли, че е много умно да се спекулира с думата "цена", като се забравя да се кажат важните неща от споразумението.
независимо кой е след Костов,е длъжен да определи цена по методологията на споразумението.
   

оценка

+1 -0

Регистриран на: 28.01.2014, 19:57

34 sim4o | 16.10.201706:06

A защо му е ,на целият свят,да иска катастрофа в България?
Каква му е изгодата?

Неадекватно ми се вижда подобно мнение.

Извинявайте.
   

оценка

+0 -0

Най-коментирани