Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Мтел избра Карат за медийна агенция

Предимството на Карат при планирането на комуникациите се гради върху уникален за пазара инструмент  - The Consumer Connection System - за проучване на потребителските нагласи Снимка: Явор Николов
Предимството на Карат при планирането на комуникациите се гради върху уникален за пазара инструмент  - The Consumer Connection System - за проучване на потребителските нагласи

Медийната стратегия на Мтел ще бъде поверена на агенция Карат, която спечели конкурса на телекома за рекламна агенция за 2015-та година. В надпреварата взеха участие пет международни агенции - Mindshare, Carat, Universal Media, Media S, OMD.

Процесът по избор беше направен според вътрешните правила за тръжни процедури на доставчици, като включваше експерти от различни звена на Telekom Austria Group (TAG) - Виена, и Мтел.

Конкурсът беше проведен с помощта на световно признатия консултант в областта на медийното одитиране и експертиза при провеждането на конкурси за медийни агенции - Media Path Network.

„Финалният избор на обслужваща агенция се базира на разумния баланс между добре дефинирана стратегия и стремежът ни да оптимизираме ефективността на медийните ни инвестиции в настоящата икономическа обстановка", коментира Петя Стоянова, директор „Маркетинг комуникации" в Мтел.

Карат e част от глобалната комуникационна мрежа Dentsu Aegis Network и оперира на българския пазар вече трета година, като сред клиентите й са Mondelez, LEGO, Philips, Adidas, Mattel.

Според годишния качествен доклад на RECMA - единствената компания, която дава оценка в глобален мащаб на всички медийни, дигитални и комуникационни агенции, Карат е в топ три на агенциите у нас.

 

Най-четените