Оланд съди списание заради снимки с актриса | webcafe.bg
newscafe

Френско списание разкри изневярата на Оланд

Webcafe.bg, по BBC , 10.01.2014, 12:02 (обновена 10.01.2014, 17:29)
Франсоа Оланд

Снимка: © Getty Images

Френският президент Франсоа Оланд е замесен в любовна афера с актриса

Френският президент Франсоа Оланд обяви, че възнамерява да съди списанието Closer, което твърди, че е имал връзка с 41-годишна актриса Жули Гайе. Това е изданието, което през 2012 г. показа Кейт Мидълтън, херцогинята на Кембридж, по монокини.

В последния брой на изданието има седем страници откровения и снимки за предполагаемата му любовна афера с актрисата, позната във Франция от участието си в киното и телевизията - има над 50 филма в кариерата си.

Слуховете за евентуална връзка между двамата циркулираха в Интернет от няколко месеца. Официалната партньорка на Оланд е журналистката Валери Триервейе, с която той живее в Елисейския дворец. Заради нея той напусна Сеголен Роял, майка на четиримите му деца.

През март м.г. Гайе сезира прокуратурата в Париж с жалба срещу различни блогъри и сайтове, които разпространяваха слуховете за връзката им. Тогава нейният адвокат заяви, че нямат основания за претенции за обезщетения.

Пред Франс прес Оланд казва, че "като всеки друг гражданин, има право на неприкосновеност на личния живот".

В изявление, публикувано лично, а не от кабинета му, президентът обявява, че ще предприеме действия, включително и правни, срещу Closer. Списанието твърди, че 59-годишният президент редовно прекарва нощта в апартамента на Гайе, недалеч от Елисейския дворец.

Самият той не отхвърля твърдението за връзка, коментира кореспондентът на BBC в Париж. Снимките показват, че двамата пристигат поотделно. Оланд носи каска и е на мотор, който кара друг човек.

На следвата сутрин бодигардът на президента пристига, за да го откара обратно.

Корабът потъва

Closer със сигурност е нарушило френските закони, тъй като във Франция е криминално престъпление да публикуваш материал за личния живот на дадено лице без изричното му разрешение.

Изданието си навлече гнева на британското кралско семейство, след като публикува снимки на херцогинята на Кеймбридж, която правеше слънчеви бани гола до кръста по време на частно посещение във Франция през септември 2012 г.

Френския политически коментатор Ан-Елизабет Муте казва пред BBC, че е малко вероятно списанието да е публикувало историята, без да е съвсем сигурно, че "действително има нещо".

"И това, което е много интересно - историята веднага беше цитирана от едно от най-уважаваните списания като Le Point", отбелязва тя.

Бившият главен редактор на "Пари мач" Ален Женестар бе уволнен от предшественика на Оланд - Никола Саркози, защото бе изкарал на корица предишната съпруга на Саркози - Сесилия - с тогавашния й любовник от марокански произход - предприемача Ришар Атиас, хванати за ръка в Ню Йорк.

Женестар беше уволнен от собственика на списанието Арно Лагардер, близък приятел на Никола. През същата 2005 г. като президент Сарко използва властта си като вътрешен министър и спира издаването на биографична книга за Сесилия.

Впрочем, през XX век френската преса пазеше мълчание относно похожденията на висшите си политици. Мълчеше за двойнствения живот на Франсоа Митеран, семейството и децата му. Преди него Жискар д'Естен също грижливо бе обвил в пълна дискретност своите метреси.

И макар че журналистите знаеха, цареше гробно мълчание. Едва когато Жискар написа книга, която трябваше да бъде роман, французите научиха за неговите сексуални фантазии.

Oще: closer  аткриса  връзки  жули гайе  списание  франсоа оланд  франция 


Още от Newscafe

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Най-коментирани