Израел допусна, че палестинците се бомбардират сами | webcafe.bg
newscafe

Израел допусна, че палестинците се бомбардират сами

Webcafe.bg
25.07.2014, 13:21 (обновена 25.07.2014, 13:53)

1 от 2 снимки Назад Напред

газа

Снимка: © getty images

Вече 18 дни Израел атакува Ивицата Газа по въздух и суша

Над 800 са вече жертвите от израелската военна операция в Ивицата Газа. Стряскащият брой на загиналите, огромната част от които са цивилни, засили дипломатическите усилия за мир, които обаче не се увенчават с успех, макар ООН да определи кървавите събития там като „абсолютно неприемливи".

Междувременно говорител на израелското правителство допусна, че военните удари срещу палестинците могат да идват и от други посоки, тоест „Хамас", а не от израелската армия. „Не е ясно, че това е израелски огън", заяви Марк Регев пред ВВC.

Напрежението се засили още повече, след като израелски ракети удариха подслон на ООН с палестински бежанци, сред които много деца. 15 души загинаха, а 200 души бяха ранени.

Съветът по правата на човека на световната организация гласува да започне незабавно разследване на военната кампания на Израел срещу няколко града в Ивицата Газа. Тел Авив протестира, че това било наказателна акция срещу правителството на Бенямин Нетаняху.

Военната операция на Тел Авив срещу палестински цели в Ивицата Газа, която започна преди 18 дни, бе оправдана с няколко ракети, хвърлени от бунтовници от палестинска територия през границата, както и срещу „Хамас" - организацията, която контролира палестинския анклав, а Тел Авив смята за терористична.

Oще: бомбардировки  газа  ивицата газа  израел  оон  палестина  хамас 


Още от Newscafe

Webcafe.bg предупреждава, че администраторите на сайта трият коментари, които съдържат нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница.

Регистриран на: 18.01.2013, 13:32

27 Мъц | 29.07.201423:57

Фридо, остави "мизерабълското" ми поведение и коментирай "синът на генерала". Аз определено не заслужавам споменаване дори, ама какво да кажем за "пълния идиот" (според теб) Гидеон Леви и другия който отказваш да коментираш (Мико Пелед)?
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 04.05.2014, 00:32

26 МарКом | 28.07.201413:11

Фрида, как ги снабдяват? Безвъзмездно ли?
Иначе би трябвало да кажеш "продават"...
А защо са решили да се трепят а не да правят небостъргачи ти кажи. Нали ги разбираш.
Кои са страните подкрепящи Израел и Палестинския Хамас?
Въпроса е дестабилизиране на региона.
Както знаеш няма проблем да бъде обвинена страна че подкрепя Хамас и Израел да ги удари. Както и няма проблем Хамас да се мести където си иска и никой да не им блокира паричните фондове, да ги подкрепят измислени миротворци и да се веят резолюциив ООН колко много пак са ги били!
Сценката е отработена - кой е сценариста е въпроса...
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 14.08.2010, 11:53

25 Frida | 27.07.201423:23

мъц въпреки мизерабълското ти поведение нямам проблем да отбележа че фактът че някой споделя практиките и амбициите на хамас не прави последните по-малко терористи
стратегията им е прозрачна и примитивна. няма да ги огрее.

марком, както може би ти е известно, Израел снабдява газа с всичко необходимо - вода, електричество, газ, гориво, продукти, лекарства и ...бетон.от миналата седмица без последното. причината да не го прави вече е, че от 800 те хиляди тона бетон хамас построиха все още неизучена система от подземни канали, които водят до територията на Израел.
сравнението с дубайския небостъргач идва да покаже, че ако това количество бетон бе използвано за строителство на полезни неща, сега щяхме да имаме един малък средноземноморски сингапур
   

оценка

+1 -0

Регистриран на: 18.01.2013, 13:32

24 Мъц | 27.07.201417:45

http://www.webcafe.bg/id_1739850201/
2 Мъц | 27.07.201414:43

Я и тук да и го пусна че тая няма спиране.

Ей тая фрида бее! Беее! Бееееее! Винаги готова да сложи еврейските гърдички пред антисемитската амбразура. Дори когато не е амбразура, а коментар който не е про-еврейски. Тоя конфлик има и друга гледна точка. Тези които наричаш "терористи", за голяма част от света, са в правото си и се борят за независимост и свобода от израелския тероризъм над мирното население. И повярвай, тези възгледи не ги споделят само мюсюлманите. Потърси причините за тези следствия. Преди да наричаш някой "терорист", виж първо дали причината да сложи край на живота си в самоубийствен атентат не е отчаянието. Пратих ти линк в друга статия. Пращам ти го и тук: http://www.youtube.com/watch?v=etXAm-OylQQ и щом "синът на генерала" е способен да прости смърта на дъщеря си и е способен да види причината, ти ли "недадена" ми фридо ще съдиш действията на един от години малтретиран народ? Този краен ционизъм който изповядваш е също толкова опасен, ако не и повече, от фашизма. Всъщност ако човек се замисли, ще разбере че ционистите сте съвременните фашисти, скрити зад маската на холокост и втора световна война.
   

оценка

+0 -1

Регистриран на: 09.03.2014, 15:47

23 Алилуйщина | 27.07.201417:44

МарКом | 27.07.201403:13…………………………..Честно казано,нищо не мога да разбера! Нито къде да чета,нито къде да дълбая,нито как, да реагирам на някой който загражда парцел в двора ми.Още по –малко каква позиция защитаваш.Ако си за мир,то аз също,както и палестинците!
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 04.05.2014, 00:32

22 МарКом | 27.07.201413:14

Фрида, не мога да ти разбера посланието...
Ти си за Хамас или против? Радваш ли се че са усвоили 800хил тона бетон?
Аз не подкрепям стрелбата със самоделки по Израел.
Обаче и не подкрепям стрелбата на военни формирования по напълно мирни цели - домове болници и така нататък.
Проблема обаче както казах не са войниците - те вършат това за което са изпратени. Те са наистина професионалисти и никой от тях няма просто ей така да застреля цивилен. Но им се налага когато видят цивилни с ракети или пък шахиди...
За медиите - те са инструмент на властта и много рядко на обществото.
Така че политиците по принцип ползват медиите - както казваш за да тиражират трагедиите и политиците да си получат паричките. После меддите пък си получават парсата... нищо не ме изненадва. Войната е бизнес - доста мръсен но бизнес.
Както казва Клаузевиц - "Войната е продължение на политиката с други средства". А политиката сега се ръководи ор големия бизнес.
А защо сега САЩ дотират и двете страни? Нали са с много голямо влияние в Израел? Защо не ги спрат? Нали са миротворци в региона? Да спрат Хамас да гърми тия самоделки! Днес американските военни "предупреждават че премахването на Хамас може да е грешка" защото ще ли да бъдат сменени от ИДИЛ които били още по-брутални.
Е какво да прави Израел? Да трепе Хамас или не? Оказва се че са необходимо зло?! В същото време Кери ни обяснява как са против действията на Израел а зад кадър се кефи колко точно са отвърнали на Хамас....
Нещо май много се оплете историята а?
Извод - цели се създаване на контролиран хаос и ситуация за отвличане на вниманието... не знаем какво ще последва.
Ама ако прегледаме повече данни може да видим връзките Усмивка
   

оценка

+1 -0

Регистриран на: 14.08.2010, 11:53

21 Frida | 27.07.201409:39

чакай малко, марком
съотношене 25 към 1 - съотношене между ДЪРЖАВА и терристична групировка - и така трябва да бъде, дори това болезнено 1 не бива да бъде. в момента по телевизията дават интервю от болницата с баща, чийто син остана без крака, а другият му син воюва в газа... ракетите към Израел продължават да летят, макар че има примирие до полунощ по желание на ооне, сащ, турция и катар.
вие гледате картинки на разрушени къщи, млади здрави и чистички мъже с убити дечица на ръце, кълнящи жени и ги съжалявате, приемате манипулации, пропаганда и повтаряте лъжи, после - политиците били виновни.
политиците гледат погромите в париж, диваците в германия, разрушенията и пищяшите жени в газа и имитират съчувствие - това им е работата. след това ще им бъдат отпуснати средства - от сащ, ооне, ес, и естествено катар за възстановяване. а медиите съучстват в това изнудване и рекет в реално време. медиите създават комфорт на терористите вместо да си гледат работата, да
отразяват истината, да задават логични въпроси.
примерно - защо не спрат да изстрелват ракети към Израел - какво постигат с това - разрушения в собствения си дом, страдания на собствените си хора.
а израелските войници казват - няма къща в газа, НЯМА НИТО ЕДНА КЪЩА в газа без оръжия, без взривове, без шахидски колани, просто крепости - а получените 800 хил. тона бетон за 9 години - вложени в подземията и тунелите, водещи на територията на Израел. за сравнение - най-високият небостъргач в дубай е построен с ъс 100 хил. тона. с такива неща трябва да се справя Израел, сантименталностите са някъде далеч, ако искаш да съществуваш и да съхраниш себе си в кривия свят на подлост, лъжи и смърт. свят, който става все по-малко приемлив за живеене, няма място за лиготии - има разрушение на подлежащото за разрушение - терористичния, тоталитарен режим на хамас - няма друго решение - нито за нас, нито за арабите, нито за малкия останал нормален свят.т
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 04.05.2014, 00:32

20 МарКом | 27.07.201403:13

Алилуйщина...
'Кви удавници и 'кви викове бе?
Аз като съм ядосан на някой съсед да не би да го взривявам?
А ако някой се опта да ме гръмне в следващия час е мног вероятно да претрепя всеки съмнителен... Гледаш неща които не знеш в каква ситуация са вплетени!
Защо не прочетеш малко повече и да подълбаеш за да разбереш кой и с какви цели поддържа конфликта?
Игрите там имат не "двойно дъно" ами поне тройно.
А стрелбата с ракети по мирно население е много отвратително действие което и двете страни правят.
Каква победа донесе на Хамас стрелбата с ракети по Израел? 1000 убити цивилни!
Съотношение 1/5 за Израел, много мъдро...
И не мога да приема че една групировка искаща мир и свобода може да има АК на знамето си. Почти каро да вдигнеш пиратски флаг в марината и да обясняваш че само минаваш от там...
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 04.05.2014, 00:32

19 МарКом | 27.07.201402:37

Фрида, пак бъркаш...
Нямам симпатии към Хамас нито към Израелската военна машина забъркана в този случай.
Страдат обикновенните хора от двете страни.
Да не мислиш че не разбирам станата на обикновенните войници? Когато патакламата почне и убият колегата който освен това е и твой приятел, и когато се целят в теб просто реагираш. И то бясно! Тогава е малко късно за речи и мирни песни... и като професионален или наборен военен правиш най доброто което можеш.
А онези "арапчета" които били тоооолкова супер майстори са се покрили в дън земя. Нали им се възроргваше.
Не понасям обаче цинизма и измамите на политиците забъркващи тази каша!!!
Включително и международните измекяри които се бъркат.
И знаеш ли защо не ги понасям? Защото много ама мноооооого добре разбират какво правят и продължават да го правят.
   

оценка

+0 -0

Регистриран на: 14.08.2010, 11:53

18 Frida | 26.07.201423:17

Чуди се да ме вбесиш?
светът е доста изроден в последно време и трудно може да ме вбеси, т.к. съм привикнала. но все пак да попитам - как твоята образованост се примирява със симпатии към хамас Въпрос
   

оценка

+0 -0

Най-коментирани